Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(605)
Forma i typ
Książki
(546)
Rejestracje audio i wideo
(44)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(538)
dostępne
(226)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(91)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(140)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(542)
Autor
Evans Virginia
(68)
Dooley Jenny
(62)
Cruz Christopher sol
(33)
Herrera Mario
(33)
Mourão Sandie
(15)
Simmons Naomi
(10)
Richards Jack C. (1943- )
(9)
Villarroel Magaly
(9)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Ellis Gail
(7)
Gray Elizabeth
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Obee Bob
(7)
Ur Penny
(7)
Edwards Lynda
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bogucka Mariola
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Skinner Carol
(5)
Thornbury Scott
(5)
Wakeman Kate
(5)
Wright Andrew
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Brewster Jean
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Couri Lilika
(4)
Doff Adrian
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Milton James
(4)
Puchta Herbert
(4)
Ruddle Mary
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Willis Jane
(4)
Abbs Brian (1935- )
(3)
Bates Chris
(3)
Bohlke David
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Freebairn Ingrid
(3)
Gerngross Günter
(3)
Grundy Peter
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Lansford Lewis
(3)
Littlewood William T
(3)
McKenna Michael C
(3)
Nation I.S.P
(3)
Nunan David
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rinvolucri Mario (1940- )
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Rollason Jane
(3)
Rumble Simon
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Walpole Sharon
(3)
Williams Marion
(3)
Woodward Tessa
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(2)
Bamford Julian
(2)
Birdsall Melanie
(2)
Blake Bill
(2)
Bowler Bill
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Bright Catherine
(2)
Brown Gillian (1937- )
(2)
Burden Robert L
(2)
Bygate Martin
(2)
Cameron Lynne
(2)
Chamot Anna Uhl
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dakowska Maria
(2)
Date Olivia
(2)
Day Richard R
(2)
Devitt Matthew
(2)
Dummett Paul
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Ellis Rod
(2)
Emmerson Paul
(2)
Feunteun Anne
(2)
Foley Mark
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(281)
2000 - 2009
(221)
1990 - 1999
(72)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(300)
Wielka Brytania
(192)
Kiribati
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
Anglia
(13)
nieznany (us)
(7)
Kalifornia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Massachusetts (USA)
(3)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(314)
angielski
(290)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom zaawansowany
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(5)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(429)
Język angielski
(101)
Nauczanie
(60)
Nauczanie języków obcych
(56)
JĘZYKI
(27)
CZYTANIE
(17)
NAUCZANIE
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Metody nauczania
(11)
Pomoce dydaktyczne
(7)
Dwujęzyczność
(6)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(5)
English language
(5)
Język handlu i biznesu
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Gramatyka
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pisanie
(4)
UCZENIE SIĘ
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
Język środowiskowy
(3)
KOMPUTERY
(3)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Idiomy angielskie
(2)
Individualized instruction
(2)
JĘZYK
(2)
Językoznawstwo
(2)
KULTURA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PISANIE
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading (Primary)
(2)
Reading comprehension
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
Blended learning
(1)
CAE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Coaching
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Egzamin praktyczny
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FONETYKA
(1)
Frazeologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Historia
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język biznesowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korepetycje
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General. bisacsh
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
Language and languages
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(50)
Podręcznik
(43)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(34)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(28)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(13)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(8)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
Monografia
(3)
Program edukacyjny
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
Film edukacyjny
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(105)
Językoznawstwo
(102)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(574)
English language
(320)
reading
(72)
pre-school education
(64)
ELT
(59)
writing
(59)
speaking
(57)
listening
(52)
primary school education
(46)
EFL
(45)
study
(44)
storytime
(42)
pupils
(41)
learning
(36)
storytelling
(36)
grammar
(34)
primary school
(28)
language
(27)
teacher's book
(24)
song
(21)
vocabulary
(21)
teaching approaches
(17)
English
(16)
foreign speakers
(16)
advanced level
(15)
children
(15)
methodology
(15)
ESL
(14)
SLA
(14)
intermediate level
(14)
foreign language
(13)
linguistics
(13)
teaching materials
(13)
second language acquisition
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
education
(11)
elementary level
(11)
learning strategies
(11)
story
(11)
pre-intermediate level
(10)
coursebook
(9)
language skills
(9)
methods of teaching
(9)
teacher
(9)
upper-intermediate level
(9)
applied linguistics
(8)
culture
(8)
language acquisition
(8)
language teaching
(8)
language learning
(7)
game
(6)
literacy
(6)
photocopiable materials
(6)
science
(6)
student's book
(6)
discourse
(5)
literature
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
reading comprehension
(5)
study and teaching
(5)
Great Britain
(4)
ability testing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
communication
(4)
conversation
(4)
drama
(4)
drama (ped.)
(4)
games
(4)
mathematic
(4)
psychology
(4)
spoken English
(4)
teacher development
(4)
workbook
(4)
CLIL
(3)
assessment
(3)
bilingualism
(3)
business English
(3)
business language
(3)
communication skills
(3)
group work
(3)
handbook
(3)
lesson planning
(3)
motivation
(3)
music
(3)
phonetics
(3)
phrasal verb
(3)
planning
(3)
poster
(3)
pronunciation
(3)
saying
(3)
task-based learning
(3)
teaching vocabulary
(3)
technology
(3)
tests
(3)
word recognition
(3)
young learner
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
605 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono płytę o tej samej sygnaturze.
A comprehensive collection of well-known, traditional songs and rhymes in English, for pre-school and primary learners, with lively teaching ideas and photocopiable words, worksheets and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1266.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projects Across the Curriculum / Nina Lauder. - London : Scholastic, 2006. - 80 s. : il. ; 30 cm.
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource contains 24 projects, covering the three principal curriculum subjects at primary level: science, maths and social studies. It is aimed at children from 8 years upwards. Projects are carefully graded into three levels, based on pupils’ language and cognitive levels. The activities are motivating and fun ranging from making musical instruments from recycled material to writing coded messages. Photocopiable resource sheets provide all the information necessary to prepare and research each project.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16062.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-234. Indeksy.
"Teaching Materials and the Roles of EFL/ESL Teachers" is published amidst a decade long increase in academic publications and training courses concerned with the evaluation and design of English language teaching materials. It is timely to consider what effect the advice on offer has had on teachersĺ practice. Are teachers evaluating materials carefully, using textbooks in the ways expected by textbook writers, developing their own materials, and mediating between materials and learners in the ways advised in the professional literature? The book explores these issues from a variety of perspectives. The views of publishers/textbook writers, those contributing to the professional literature, and teacher educators are synthesised to establish a 'theory' of how teachers can best fulfil their roles vis-a-vis materials and learners. This is then compared with 'practice', as represented by published accounts of teachersĺ actual practices and learnersĺ perspectives. The conclusion reached is that teacher education in materials evaluation and design is essential and suggestions are offered as to the form this might take.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14558.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Children Learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan Heinemann, 2002. - 184 s. : rys., tab. ; 25 cm.
(The Teacher Dvelopment Series)
There is something special about writing with children. Jayne Moon's academic rigour and classroom experience inform every page of this book- but what shines through is a sense of privilege it is to participate in someone's learning at this stage in their lives. This is a practical handbook with lots of teaching suggestions - but it is also a source of inspiration.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1589.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1590.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 2999.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21430.XXIV.30 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Practical and accessible, this book comprehensively covers everything you need to know to design, develop, and deliver successful online, blended, and flipped language courses. Grounded in the principles of instructional design and communicative language teaching, this book serves as a compendium of best practices, research, and strategies for creating learner-centered online language instruction that builds students’ proficiency within meaningful cultural contexts. This book addresses important topics such as finding and optimizing online resources and materials, learner engagement, teacher and student satisfaction and connectedness, professional development, and online language assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20515.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
A photocopiable resource book for busy teachers, "Timesaver Games" contains dozens of time-saving and motivating activities for immediate use in the classroom. "Timesaver Games" enables you to help your students consolidate newly acquired language whilst having fun with puzzles. All the activities in "Timesaver Games" have been tried, tested and enjoyed by students and teachers alike. They are suitable for use in all teaching situations - including mixed ability classes - or they can be given as homework tasks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21361.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt: płyta CD i DVD o tej samej sygnaturze.
"Get on Stage!" is a photocopiable resource book with 21 sketches and plays for pung learnes and teens. The book is organised in 4 clear sections to meet all your drama needs: short humorous sketches, medium-length sketches, medium-length plays, teen dramas. The DVD contains videos of 3 sample plays, audio recordings of 11 plays, plus a film of co-author Matthew Devitt, a professional actor and director, rehearsing a play with a group of students. The introduction to the bok gives a clear rationale on why and how to use plays in ELT, plus a range of useful and practical tips and suggestions on how to stage a play. A variety of photocopiable sheets allow students to check comprehension and practise key language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14546.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The photocopiable Resource series)
Do książki dołączono dwie płyty Audio CD o tej samej sygnaturze.
28 original songs and raps, one per grammar structure, present key grammar items, and allow students to practise them in fun, dynamic and multi-sensory ways helping them remember the structures better and anchoring them in their long-term memory. The book contains photocopiable worksheets, and is accompanied by 2 Audio CDs with all the songs and raps. The second CD includes a CD-ROM part with printable Flashcards. Each song and rap has clear, step-by-step teaching notes, including lead-in activities, listening tasks, follow-up activities and games.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15167.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. The paperback edition provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. It offers valuable ideas on the observation and supervision of classrooms, on self-evaluation by teachers, and on teaching itself. Its emphasis reflects the shift in orientation from teacher training to teacher education, in which teachers are involved in developing their own theories of teaching, understanding the nature of teacher decision making, and developing strategies for critical self-evaluation. The book is aimed at teachers, teacher educators, and workshop facilitators involved both in pre-service and in-service education of teachers of second and foreign languages.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3221.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3220.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Language and literacy 3-7 : creative approaches to teaching / Jeni Riley. - Repr. - London ; Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, 2011. - VIII, 269 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. (s. [251]-262). Index.
Language and Literacy 3-7 is a practical guide which considers the research evidence that is needed to inform enlightened practice, and offers concrete suggestions and teaching approaches for early years settings and classrooms. This comprehensive book shows the 'what', the 'how' and the 'why' of innovative, creative practice for teaching language and literacy. The author examines how young children learn to use both spoken and written language, and shows how to assess, plan, offer learning opportunities and teach for the efective development of speaking, listening, reading and writing. Each chapter includes case studies, learnign and teaching suggestions and further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14547.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Culture Shock-UK / material written by Jane Rollason. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2015. - 95, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
The series of photocopiable resource books for English Language Teaching includes cross-cultural lessons, grammar, vocabulary or skill development, games, raps and communicative activities and everyday, practical English. Tried and tested by teachers around the world, these are full of imaginative, lively activities and perfect for introducing, consolidating or practising recently taught structures and lexical sets.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21360.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 80-page resource book contains over 50 entirely authentic games and puzzles, adapted for teenagers learning English. Activity types include lateral thinking problems, quizess, riddles, jokes, mazes and memory games. Each activity has a strong communicative focus which gives students real motivation to express themeselves in English. Activities are graded by structure and are ideal for practising or consolidating new structures in a fun, informal way. Activities vary in length from ten minute time-fillers to longer activities which can be used as the basic for a whole lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Timesaver: Vocabulary Activities to ponad 80 zadań do kopiowania w postaci ćwiczeń leksykalnych do wykorzystania w klasie do pracy indywidualnej, w parach i w grupach. Publikacja zawiera ćwiczenia z różnych zakresów tematycznych na poziomie elementary. Dzięki swej różnorodności – krzyżówki, zagadki logiczne, kwizy, gry i zabawy – zadania stanowią atrakcyjny sposób prezentowania i utrwalania słownictwa, a także służą jako źródło dodatkowych zadań do wykonania w domu oraz samouczek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16075.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Teach Speaking / Scott Thornbury. - Ed. 4. - Harlow : Longman, 2007. - IV, 156 s. : rys. ; 24 cm.
(How to)
Learning a language and being able to speak it do not go hand in hand. This book provides both structured activities to get students speaking and ideas for developing confidence in using English outside the classroom. Essentially, this book: examines the different approaches and activities that can be used for teaching and testing speaking, covers areas of speech such as articulation, fluency and register, looks at classroom approaches such as drilling, discussions, drama, dialogues and conversation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6376.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6375.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2005. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that s both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today s classrooms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5171 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Ed. 5. - Harlow : Longman, 2007. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Looks in detail at the theory of words and at how students learn new vocabulary. Offers practical advice on how to help students build vocabulary in new and effective ways and how to test students’ word knowledge. Major developments, such as language corpora and lexical approaches, are clearly explained and related to your needs as a teacher. The Task File develops a teacher's skill in identifying parts of speech including lexical fields, word families, etc. to build more confidence in teaching and explaining words and their use.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5173 [Magazyn 1], P.5172 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2002. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that's both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today's classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3002 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1594.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1593.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver for English Teachers / compiled by Camilla Punja, Cheryl Pelteret. - Reprinted in 2020. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 1992. - 96 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Teachers on busy intensive courses have an insatiable demand for templates (maps, menus, etc) around which they can base a lesson. Equally true is the fact that they don't have time to create these themselves. It was this need that led to our first (and still best selling!)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21362.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej