Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Drapińska Anna
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(2)
INNOWACJE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Seria: Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki zachowa┼ä konsument├│w na rynku us┼éug, a tak┼╝e zbadanie, czy na decyzje konsument├│w oraz czynniki kszta┼étuj─ůce ich zachowania wp┼éywa specyfika wybranych rynk├│w us┼éug. Autorzy badaj─ů: jak przeobra┼╝a si─Ö rynek us┼éug w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kszta┼étuje si─Ö ten rynek w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä; jakie dzia┼éania marketingowe s─ů na nim prowadzone; jak zachowuj─ů si─Ö konsumenci na poszczeg├│lnych rynkach us┼éug; jakie czynniki wp┼éywaj─ů na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do wyk┼éad├│w i ─çwicze┼ä z przedmiot├│w: Zachowania nabywc├│w, Marketing us┼éug, Zarz─ůdzanie us┼éugami, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: Zarz─ůdzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Si─Ögn─ů po ni─ů r├│wnie┼╝ osoby prowadz─ůce szkolenia z zakresu zachowa┼ä nabywc├│w i zarz─ůdzania us┼éugami, a tak┼╝e s┼éuchacze studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w ksi─ů┼╝ce nowatorskie podej┼Ťcie do zarz─ůdzania i marketingu w szkolnictwie wy┼╝szym, jakim jest zarz─ůdzanie relacjami. Jest ono propozycj─ů nowoczesnego zarz─ůdzania, kt├│re z jednej strony mo┼╝e pom├│c uczelniom w osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej za┼Ť nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misj─ů. W ksi─ů┼╝ce opisano zarz─ůdzanie relacjami z r├│┼╝nymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsi─Öbiorstwami, pa┼ästwem). Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na relacje uczelni ze studentami. Oparto si─Ö zar├│wno na najnowszej literaturze ┼Ťwiatowej, jak i wynikach bada┼ä w┼éasnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzaj─ůce s┼éuszno┼Ť─ç wysuwanych tez, a tak┼╝e przyk┼éady praktycznych narz─Ödzi niezb─Ödnych szko┼éom wy┼╝szym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowe zarz─ůdzanie szko┼é─ů / Amir Jan Fazlagi─ç. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego O┼Ťrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie Szko┼é─ů)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOST─śPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again