Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(41)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Austen-Tynda Agata
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębski Maciej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Füchsel Halina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Geryk Marcin
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lipka Anna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Moszyński Michał
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Palęcka Alicja
(1)
Patterson Miles L
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzeńca Agnieszka
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szczodry Helena
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warat Marta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukasik Agata
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(8)
FIRMA (nazwa)
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
MARKETING
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
BANKI
(2)
MIASTA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
Banki
(1)
Blogerzy
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Miasta
(1)
Moda
(1)
ORGANIZACJA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
URBANISTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Wideoblog
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wizerunek miasta
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek
(34)
public relations
(14)
marka
(10)
reklama
(10)
wizerunek firmy
(9)
marketing
(8)
Internet
(6)
komunikacja
(6)
marketing terytorialny
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(6)
sponsoring
(5)
wizerunek miasta
(5)
jednostka samorządu terytorialnego
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
lobbing
(4)
etyka
(3)
marketing wewnętrzny
(3)
miasto
(3)
region
(3)
służba zdrowia
(3)
targi
(3)
tożsamość
(3)
usługi medyczne
(3)
wizerunek banku
(3)
wizerunek marki
(3)
wizerunek regionu
(3)
badania marketingowe
(2)
banki
(2)
bibliotekarz
(2)
dystrybucja
(2)
human relations
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
jakość usług
(2)
klaster
(2)
kobiety
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konsument
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing bankowy
(2)
media społecznościowe
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
portal społecznościowy
(2)
praca
(2)
produkt
(2)
produkt turystyczny
(2)
promocja
(2)
psychologia
(2)
reputacja przedsiębiorstwa
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczeństwo obywatelskie
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
zarządzanie publiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
Facebook
(1)
Intranet
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
administracja publiczna
(1)
akulturacja
(1)
architektura
(1)
asystentka
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
autokreacja
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biseksualność
(1)
blog modowy
(1)
branding
(1)
cena
(1)
demografia
(1)
dobro osobiste
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-commerce
(1)
e-urząd
(1)
e-zarządzanie
(1)
ekonomia
(1)
ekorozwój
(1)
emocje
(1)
faktoring
(1)
feminizm
(1)
fundamentalizm religijny
(1)
gabinet lekarski
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-267.
Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14783.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15528.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętne zarządzanie reputacją. Czytelnicy tej książki - kadra zarządzająca firm, menedżerowie, a także studenci kierunków związanych z zarządzaniem - otrzymują rozległą wiedzę dotyczącą: wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależności między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją, źródeł dobrej reputacji oraz sposobów jej zdobycia i utrzymania, metod pomiaru reputacji, wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10393.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313, wykaz aktów prawnych s. [314].
Książka w kompleksowy sposób omawia następujące zagadnienia: miejsce asystentki w strukturze organizacji i jej rolę w procesie zarządzania; kwalifikacje zawodowe i osobiste niezbędne na tym stanowisku pracy; procedury biurowe, które określają działanie firmy i asystentki; dokumenty, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka; kształtowanie wizerunku własnego i wizerunku firmy; zasady dress code i ich stosowanie w praktyce biurowej; organizowanie spotkań służbowych; sprzęt i oprogramowanie komputerowe z punktu widzenia potrzeb asystentki; porady komputerowe dla asystentki; regulacje prawne oraz zasady nazdoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy. Wszystkie zagadnienia omówione są w formie praktycznych porad, mających ułatwić adaptacje na stanowisku asystentki i wykazanie się profesonalizmem w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13189 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Głównym wyzwaniem, przed jakim obecnie stoją wszystkie gospodarki, bez względu na ich wielkość i zaawansowanie w rozwoju lub w transformacji jest globalizacja i ściśle z nią związana regionalizacja. Z jednej strony obserwujemy zjawisko coraz większego umiędzynarodowienia produkcji, co powoduje rozbicie przestrzeni lokalnej. Z drugiej, w miarę pogłębiania się tego procesu wzrasta znaczenie poziomu lokalnego i regionalnego w rozwoju ekonomicznym. Globalizacja jest procesem dynamicznym, którego rezultaty są jeszcze trudne do określenia, ponieważ jej przebieg warunkują zjawiska z pozoru przeciwstawne, przeplatające się wzajemnie i pojawiające się równocześnie w skali świata oraz wewnątrz mniejszych obszarów, takich jak kraje, miasta i regiony. Jest ona jednym z głównych problemów, przed którymi staje współczesny człowiek, i oznacza jakościowe zmiany i pojawienie się nowego paradygmatu, określającego nowe ramy odniesienia dla gospodarek i społeczeństw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9991.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarządzanie portfelem marek, - techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, - finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarządzanie portfelem marek; techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy; finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania sie z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej, jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne: systemów zarządzania organizacją; systemów zarządzania wiedzą; systemów podejmowania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6274.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne współcześnie w marketingu terytorialnym. Książka składa się z dwóch części, ukazujących w pierwszej kolejności problematykę kształtowania działań marketingowych podmiotów publicznych, w drugiej zaś identyfikującej powiat i gminę na rynku. Poruszane w pierwszej części publikacji zagadnienia odnoszą się do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarządzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei część druga stanowi próbę konfrontacji praktycznych działań realizowanych przez wybrane jednostki samorządowe z przesłankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16083 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16099 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13867.XIII.6 [Czytelnia C], 13868.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13865.XIII.6 [Czytelnia C], 13866.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8859 [Magazyn 1], P.8860 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10424.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej