Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(33)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(23)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Bartkowiak Piotr
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Lichtarski Jan (1946- )
(2)
Pukała Ryszard
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Buła Piotr
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Darecki Marcin
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Ejsmont Aneta
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Karkula Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kucab-Bąk Katarzyna
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Lubas Barbara
(1)
Machla Aldona
(1)
Mamet Piotr (1956- )
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niedbała Bogusław
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pająk Edward
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Petrecka Beata
(1)
Piasny Beata
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalska Bożyna
(1)
Pomykalski Przemysław
(1)
Popowska Magdalena
(1)
Przychocka Iwona
(1)
Puka Anna
(1)
Rakowska Anna (ekonomia)
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Sadowska Monika (ekonomia)
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szepelska Alina
(1)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Weiss Elżbieta (1950- )
(1)
Werenowska Agnieszka
(1)
Wiśniewska Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Wrzeszcz-Kamińska Grażyna
(1)
Wyciślak Sławomir
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Wójcik Przemysław
(1)
Węgrzyn Bogusław Antoni
(1)
Zajdel Anna
(1)
Łukasik Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Żuchowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logistycy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
ZARZĄDZANIE
(18)
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
GOSPODARKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
BUDOWNICTWO
(1)
BUDŻET
(1)
CONTROLLING
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
Finanse
(1)
INNOWACJE
(1)
Język środowiskowy
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS FINANSOWY 2007 r.
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA MIĘDZYNARODOWA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
Mintzberg, Henry (1939- )
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Nowoczesność
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Państwo
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SKAKLIK, JAN (1943- )
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Terminologia
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Welch, Jack (1935-2020)
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(3)
PODLASKIE, województwo
(1)
Polska
(1)
UKRAINA
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie przedsiębiorstwem
(50)
przedsiębiorstwo
(15)
zarządzanie
(11)
przedsiębiorczość
(8)
zarządzanie wiedzą
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(5)
zarządzanie jakością
(5)
logistyka
(4)
Lean Management
(3)
controlling
(3)
finanse przedsiębiorstw
(3)
gospodarka
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
kapitał ludzki
(3)
kultura organizacyjna
(3)
marketing
(3)
organizacja
(3)
przedsiębiorca
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
transgraniczność
(3)
zarządzanie logistyczne
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
TQM
(2)
analiza finansowa
(2)
finanse publiczne
(2)
kapitał społeczny
(2)
kryzys gospodarczy
(2)
ochrona konkurencji
(2)
planowanie
(2)
przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
przywództwo
(2)
płynność finansowa
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek
(2)
rynek finansowy
(2)
rynek pracy
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia
(2)
ubezpieczenie
(2)
zarządzanie finansami
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie procesami
(2)
zarządzanie procesowe
(2)
zarządzanie produkcją
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie talentami
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
łańcuch dostaw
(2)
BPR
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
TBM
(1)
Unia Europejska
(1)
agroturysta
(1)
agroturystyka
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
bezrobocie
(1)
bilans płatniczy
(1)
biznes
(1)
budżet zadaniowy
(1)
budżetowanie
(1)
chrześcijaństwo
(1)
cloud computing
(1)
coaching
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
dochód narodowy
(1)
dystrybucja
(1)
dywidendy
(1)
działalność gospodarcza
(1)
działalność przedsiębiorstw
(1)
edukacja
(1)
efekt zarażania
(1)
efektywność
(1)
ekonomia społeczna
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
eurologistyka
(1)
finanse
(1)
firma rodzinna
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
granice
(1)
handel międzynarodowy
(1)
humanizacja pracy
(1)
inflacja
(1)
innowacje
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
integracja gospodarcza
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
kapitał finansowy
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
„Celem monografii jest wdrożenie Czytelników do myślenia kategoriami koncepcji za-rządzania oraz pokazanie istoty kierunków ich rozwoju. Głównym kryterium doboru materiału prezentowanego w monografii była chęć zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, które obejmowałyby koncepcje już dziś uznawane za klasyczne ale wciąż jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, będące efektem wprowadzania nowych podejść w naukach za-rządzania. W prezentowanej monografii przeważa podejście zarządcze do implementacji koncep-cji zarządzania. Autorki starają się łączyć myśl teoretyczna z sytuacjami występującymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii może być pomocne w procesach zarzą-dzania przedsiębiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczegól-ności adresowana do studentów i doktorantów kierunków zarządzania i ekonomii uczelni róż-nych typów, a przede wszystkim uniwersytetów, osób podnoszących kwalifikacje z tego za-kresu oraz menedżerów pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat koncepcji zarządzania.” Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i Elżbiety Weiss
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16165.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-248, netogr. s. 248-249.
Przeobrażenia zachodzące w otoczeniu skutkują koniecznością wprowadzania nowoczesnych koncepcji, metod i narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwie. Za przedmiot zainteresowań badawczych w niniejszej książce uznano w szczególności: zarządzanie marketingowe oraz logistyczne, zarządzanie jakością, koncepcję Lean Management, controlling, zarządzanie procesowe i zarządzanie strategiczne. W dalszej części pracy ukazano problematyke dotyczącą interesariuszy przedsiębiorstwa. Wskazano na znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu, przedstawiono ogólne zasady organizacji zarządzania, przybliżono proces zarządzania wiedzą, innowacjami oraz projektami w ujęciu teoretycznym i na praktycznych przykładach. (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13876 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13875.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14830.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 246-266.
W pierwszej części opracowania główny nacisk położony został na edukację przedsiębiorczą, specyfikę firm typu start-up, bariery ich rozwoju, oraz miejsce tych firm w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Sporo miejsca poświęcono tutaj również roli przedsiębiorczości w kreowaniu wzrostu gospodarczego, oraz przedsiębiorczości opartej na wiedzy. Druga część książki dotyczy licznych form wsparcia przedsiębiorczości oraz firm z sektora MSP, na różnych etapach ich rozwoju, na przykładzie konkretnych rozwiązań polskich. W części trzeciej omówiono szczególny przejaw rozwoju przedsiębiorstwa, jego wzrostu – procesu internacjonalizacji jego działalności, oraz jej szczególnej formy: badań i rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 359-364. Indeks.
Nowoczesny podręcznik akademicki, w którym autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: teorie zarządzania, społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, środowisko przedsiębiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarządzanie kadrami, zachowania organizacyjne, przewodzenie, przedsiębiorczość, kontrolowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13336.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14342.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja składa się z czterech części, z których każda obejmuje inny aspekt funkcjonowania współczesnej Europy oraz inny obszar jej wyzwań. Autorzy chcieli przedstawić w ten sposób różnorodność, często powiązanych ze sobą zagadnień, ukazując płaszczyznę polityczną, wymiar społeczny oraz gospodarczy, ze szczególnym uwzględnienim działań w zakresie turystyki. Ze względu na fakt, że monografia ukazuje Europę jako niezwykle interesujący przedmiot badań o charakterze interdyscyplinarnym, wierzymy, że sięgający po tę lekturę, niezależnie od zainteresowań i dyscyplin naukowych, które reprezentują, znajdą w niej bogaty, wieloobszarowy obraz Polski i jej miejsca we współczesnej Europie, problemów z jakimi musi sie zmierzyć oraz wyzwań, które przed nią stoją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16967.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o gospodarce / red. Edward Cyrson. - Wyd. 3 zm. - Warszawa; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 422, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Indeks.
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przedsiębiorstwem. Ma ułatwić przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa, a także wyższych uczelni technicznych i rolniczych, wymagających od studentów coraz więcej wiadomości ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 934.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej