Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(102)
Forma i typ
Książki
(101)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
tylko na miejscu
(95)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(45)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(96)
Autor
Cyfert Szymon
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Penc Józef (1939- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Ignacy Jarosław
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Marek Stanisław
(2)
Mojs Ewa
(2)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Daniluk Piotr
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Froeb Luke M
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Galicki Jan
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Ginter Peter M
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimek Jan
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kutner Julian
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lundy Olive
(1)
Malek William
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Maśloch Grzegorz
(1)
Maśloch Piotr (1971- )
(1)
McCann Brian T
(1)
Miszczuk Andrzej
(1)
Miszczuk Magdalena
(1)
Morgan Mark (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(102)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(45)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(30)
ZARZĄDZANIE
(26)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(8)
KADRY
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
Zarządzanie
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
Decyzje
(3)
INNOWACJE
(3)
Otoczenie firmy
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
DECYZJE
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
ORGANIZACJE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
TURYSTYKA
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MENTORING
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SKAKLIK, JAN (1943- )
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Turystyka
(1)
UMOWA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
Podręcznik
(13)
Monografia
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie strategiczne
(102)
przedsiębiorstwo
(33)
zarządzanie
(24)
strategia
(19)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(18)
konkurencyjność
(14)
organizacja
(13)
przywództwo
(13)
planowanie strategiczne
(10)
analiza strategiczna
(9)
zarządzanie jakością
(9)
zarządzanie zmianą
(9)
planowanie
(8)
struktura organizacyjna
(8)
kontrola
(7)
motywowanie pracowników
(7)
otoczenie przedsiębiorstwa
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
analiza SWOT
(6)
kultura organizacji
(6)
marketing
(6)
misja firmy
(6)
wizja firmy
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
kapitał ludzki
(5)
komunikacja interpersonalna
(5)
menedżer
(5)
outsourcing
(5)
podejmowanie decyzji
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rozwój lokalny
(5)
samorząd terytorialny
(5)
finanse
(4)
globalizacja
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
kontrola strategiczna
(4)
kultura organizacyjna
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
modele biznesowe
(4)
organizacja ucząca się
(4)
reengineering
(4)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(4)
Lean Management
(3)
alians strategiczny
(3)
decyzje
(3)
e-biznes
(3)
etyka
(3)
etyka biznesu
(3)
fuzja
(3)
innowacje
(3)
kierowanie
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
logistyka
(3)
marketing strategiczny
(3)
motywacja
(3)
negocjacje
(3)
prognozowanie
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
rekrutacja pracowników
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
turystyka
(3)
zarządzanie innowacjami
(3)
zarządzanie procesowe
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
benchmarking
(2)
cena
(2)
coaching
(2)
controlling
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
finansowanie
(2)
firma
(2)
gospodarka
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
informacja
(2)
jakość
(2)
kapitał intelektualny
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
motywowanie
(2)
nadzór właścicielski
(2)
nowe zarządzanie publiczne
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja nonprofit
(2)
otoczenie organizacji
(2)
plan strategiczny
(2)
polityka mieszkaniowa
(2)
praca
(2)
praca zespołowa
(2)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
region
(2)
rynek turystyczny
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
transfer technologii
(2)
usługi społeczne
(2)
usługi turystyczne
(2)
102 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspierających realizację strategii działania oraz determinujących osiągnięcie przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych. Książka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnień finansowych wspierających osiągnięcie celów oraz realizacje strategii, charakterystykę przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz rozwój przedsiębiorstwa drogą rozwoju zewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13376.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14371.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja ma na celu pokazanie użytecznych narzędzi zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w wymagających i trudnych uwarunkowaniach rynkowych, z jakimi mamy współcześnie do czynienia. Wskazuje, iż oprócz uwarunkowań ekonomicznych, istotne w procesach zarządzania działalnością biznesową jest także uwzględnianie oczekiwań zewnętrznych i wewnętrznych interesariuszy. A to oznacza konieczność wzięcia pod uwagę w procesach zarządzania przedsiębiorstwem określonych ograniczeń i możliwości środowiskowych oraz społecznych i etycznych. Książka nawiązuje do tych warunków, pokazując, jak zastosować określone narzędzia zarządzania strategicznego i operacyjnego, zarządzania zasobami i procesami w kontekście wymagań zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15130 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 16140.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16139.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksiązka stanowi pomost pomiędzy wiedza teoretyczną i praktyką. Może posłyżyć jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w życie. W bardzo szerokim zakresie uzwględnia strategiczne znaczenie zasobów ludzkich i pokazuje, jak każdy aspekt tych strategii powinień być scalony z globalną strategią działalności organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, które wpływają na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarządzanie kapitałem ludzkim, społeczna odpowiedzialność biznesu, rozwój organizacyjny, zaangażowanie pracowników, zarządzanie talentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12497.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 462-487. Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili: istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości, znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce, otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa, cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy, ryzyko w działalności przedsiębiorstwa, zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską, strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11975.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11008.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11976.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic management : logic & action, 2009.
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola lidera na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii, planowanie własnej kariery zawodowej. Autorzy proponują konkretne procedury i narzędzia, które można wykorzystać w różnych obszarach strategicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11509.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12741.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: Execution premium : linking strategy to operations for competitive advantage, 2008.
Indeks.
Doskonały podręcznik dla menedżerów, który uczy skutecznego wdrażania strategii i zarządzania przedsiębiorstwem. Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia äzakorzeniła sięö w firmie i zaczęła przynosić efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11361.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 268-274.
Podręcznik jest próbą kompleksowego ujęcia podstawowych zagadnień z obszaru organizacji i zarządzania. Składa się z jedenastu rozdziałów ułozonych według logicznego porządku, prezentujących najbardziej istotne zagadnienia z zakresu organizacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15078.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15982.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia omawia całość wiedzy na temat konkurencyjności organizacji, od uogólnień teoretycznych do praktyki gospodarczej. Opracowanie podzielono na dwie części, z czego pierwsza zawiera treści z zakresu ekonomicznych aspektów konkurencyjności przedsiębiorstw (zarządzania finansami, kapitału ludzkiego, kapitału zagranicznego, czy też pomiaru efektywności działania), druga część przedstawia dywagacje dotyczące organizacyjnych aspektów związanych z konkurencyjnością organizacji, takie jak problematyka integracji i współpracy firm, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania organizacją, jak również zagadnienia związane z innowacyjnością przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 280-283
Bibliografia s. 270-276
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami - jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania. Przedstawiono w nim m.in.: podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli, koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją, najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: strategie organizacyjne, podejście do innowacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna, podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu. Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7793 [Magazyn 1], 8800.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7792.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8799.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stale uaktualniany i doskonalony w kolejnych wydaniach, należy do najczęściej polecanych i kupowanych podręczników polskich autorów. Obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jego istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6368 [Magazyn 1], P.6370 [Magazyn 1], P.6371 [Magazyn 1], 7413.IX.1 [Magazyn 1], P.6366.IX.1 [Magazyn 1], P.6372 [Magazyn 1], P.6369 [Magazyn 1], P.6367 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6365.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-248, netogr. s. 248-249.
Przeobrażenia zachodzące w otoczeniu skutkują koniecznością wprowadzania nowoczesnych koncepcji, metod i narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwie. Za przedmiot zainteresowań badawczych w niniejszej książce uznano w szczególności: zarządzanie marketingowe oraz logistyczne, zarządzanie jakością, koncepcję Lean Management, controlling, zarządzanie procesowe i zarządzanie strategiczne. W dalszej części pracy ukazano problematyke dotyczącą interesariuszy przedsiębiorstwa. Wskazano na znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu, przedstawiono ogólne zasady organizacji zarządzania, przybliżono proces zarządzania wiedzą, innowacjami oraz projektami w ujęciu teoretycznym i na praktycznych przykładach. (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13876 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13875.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14830.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 587-598.
Biorąc pod uwagę zakres i znaczenie problematyki zawartej w książce oraz merytoryczną wartość zaprezentowanych rozważań, opracowanie stanowi istotną pozycje dotyczącą funkcjonowania i rozwoju samorządu terytorialnego w Polsce. Książka najszerzej ujmuje gospodarczą tematykę samorządu, zakreślając rozległe ramy, a jednocześnie wprowadza bardzo szczegółowe, konkretne wątki, nawet o charakterze dyskusyjnym. W sumie czytelnik widzi wyraźny obraz ekonomiczny działania samorządu terytorialnego. Z tego punktu widzenia książka stanowi jedną z pierwszych prób takiego ujęcia. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Eugeniusza Wojciechowskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13615 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13071.XIII.4 [Wypożyczalnia C], P.13070.XIII.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14153.XIII.4 [Czytelnia C], 14255.XIII.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 491-503 i przy rozdz.
Publikacja przybliża Czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego. Autor dostarcza Czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11648 [Magazyn 1], P.11647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11646.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12857.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1874.IX.1 [Magazyn 1], P.666 [Magazyn 1], P.1873.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 409-432. Indeks.
W książce zawarto wiedzę o przedsiębiorstwie jako organizacji gospodarczej. Przedstawiono w niej wiele pojęć, klasyfikacji i elementów teorii, stanowiących podstawę nauki o przedsiębiorstwie. Autorzy zwrócili uwagę na: teoretyczne podstawy funkjconowania organizacji, formy przedsiębiorstw i ich otoczenie, otoczenie międzynarodowe przedsiębiorstwa, zasoby i ch znaczenie w działalności przedsiębiorstwa, gospodarowanie zasobami materialnymi i niematerialnymi, zarządzanie kapitałem ludzkim, procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie, współczesne problemy zarządzania, kryzys w gospodarce i przedsiębiorstwie, kreowanie wartości przedsiębiorstwa, trendy w rozwoju przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12743.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy rozdz. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja, w skład której wchodzą 24 opracowania z zakresu problematyki funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa i zarządzania nim, powstała w wyniku inicjatywy Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, znajdując wsparcie we wszystkich Wyższych Szkołach Bankowych w Polsce. Dowodem tego są artykuły zawarte w monografii w większości autorstwa pracowników naukowych tych uczelni. Autorzy artykułów przeanalizowali problemy związane ze współczesnymi przemianami cywilizacyjnymi, próbując odnieść je do modeli i strategii zarządzania. Zastanawiali się również nad zasobami ludzkimi i ich rolą w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10891.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej