Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Reinfuss Robert
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
KADRY
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
SPÓLKI KAPITAŁOWE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie wartością
(10)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie jakością
(3)
controlling
(2)
obsługa klienta
(2)
ochrona konsumenta
(2)
relacje z klientem
(2)
restrukturyzacja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
wycena
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie wartością klienta
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Internet
(1)
Lean Management
(1)
analiza finansowa
(1)
budżet zadaniowy
(1)
corporate governance
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
finanse
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inwestycje finansowe
(1)
kapitał
(1)
klient
(1)
koszty
(1)
logistyka
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
marketing społecznościowy
(1)
motywowanie
(1)
orientacja na klienta
(1)
planowanie
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przychód
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
reengineering
(1)
rynek
(1)
rynek pracy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
spółka kapitałowa
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi bankowe
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie ceną
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie kapitałem
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie przez cele
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zysk
(1)
łańcuch wartości
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
"Rynek celów" to książka o nowoczesnym zarządzaniu. Autor nie tylko przedstawia w niej konkretną i sprawdzoną technikę zarządzania zasobami ludzkimi (opartą na nowocześnie zinterpretowanej idei MBO), ale także porusza najważniejsze problemy, takie jak premiowanie, motywowanie czy szkolenia pracowników. Burzy przy tym stereotypowe przekonania i mity, proponując praktyczne rozwiązania. Zwraca się do menedżerów językiem zrozumiałym, podaje konkretne przykłady i opisuje własne doświadczenia. Tezy przedstawione w książce są czasem kontrowersyjne, ale niezwykle inspirujące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12724.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13764.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF / Wydawnictwo Naukowe PWN. Przedsiębiorstwo)
Bibliogr. s. 378-383. Indeks.
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10417.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Finansów)
Bibliogr. s. 457-466.
Do książki dołączona jest płyta o tej samej sygnaturze.
Publikacja jest jedną z pierwszych napisanych przez polskich autorów prac poświęconych w całości najważniejszym koncepcjom mieszczącym się w szeroko dyskutowanym obecnie nurcie Value Based Management (VBM). Jako punkt wyjścia i zasadniczą linię prowadzonych rozważań przyjęto model EVA firmy Stern Stewart. Skatalogowane rozwiązania alternatywne (lub komplementarne) zostały następnie poddane syntetycznej analizie porównawczej skoncentrowanej na trzech kluczowych obszarach: wycenie, pomiarze rocznych wyników działalności i programie motywacyjnym. Ponadto, w opracowaniu zaproponowano ustrukturyzowane podejście do rozwiązywania dylematów związanych z doborem mierników osiągnięć oraz zarysowano kierunki usprawnień motywacyjnych systemów wynagradzania w celu ściślejszego powiązania interesów menedżerskich z właścicielskimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14720 [Magazyn 1], P.14708 [Magazyn 1], P.14672 [Magazyn 1], P.14704 [Magazyn 1], P.14722 [Magazyn 1], P.14727 [Magazyn 1], P.14741 [Magazyn 1], P.14681 [Magazyn 1], P.14726 [Magazyn 1], P.14721 [Magazyn 1], P.14735 [Magazyn 1], P.14729 [Magazyn 1], P.14710 [Magazyn 1], P.14674 [Magazyn 1], P.14715 [Magazyn 1], P.14673 [Magazyn 1], P.14707 [Magazyn 1], P.14719 [Magazyn 1], P.14737 [Magazyn 1], P.14705 [Magazyn 1], P.14724 [Magazyn 1], P.14675 [Magazyn 1], P.14698 [Magazyn 1], P.14682 [Magazyn 1], P.14738 [Magazyn 1], P.14683 [Magazyn 1], P.14731 [Magazyn 1], P.14732 [Magazyn 1], P.14687 [Magazyn 1], P.14699 [Magazyn 1], P.14703 [Magazyn 1], P.14714 [Magazyn 1], P.14696 [Magazyn 1], P.14736 [Magazyn 1], P.14702 [Magazyn 1], P.14725 [Magazyn 1], P.14730 [Magazyn 1], P.14694 [Magazyn 1], P.14679 [Magazyn 1], P.14691 [Magazyn 1], P.14671.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.14692 [Magazyn 1], P.14712 [Magazyn 1], P.14693 [Magazyn 1], P.14717 [Magazyn 1], P.14689 [Magazyn 1], P.14697 [Magazyn 1], P.14723 [Magazyn 1], P.14740 [Magazyn 1], P.14709 [Magazyn 1], P.14713 [Magazyn 1], P.14676 [Magazyn 1], P.14728 [Magazyn 1], P.14701 [Magazyn 1], P.14739 [Magazyn 1], P.14706 [Magazyn 1], P.14734 [Magazyn 1], P.14711 [Magazyn 1], P.14690 [Magazyn 1], P.14678 [Magazyn 1], P.14686 [Magazyn 1], P.14685 [Magazyn 1], P.14733 [Magazyn 1], P.14718 [Magazyn 1], P.14700 [Magazyn 1], P.14688 [Magazyn 1], P.14684 [Magazyn 1], P.14680 [Magazyn 1], P.14716 [Magazyn 1], P.14677 [Magazyn 1], P.14695 [Magazyn 1] (71 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14670.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15475.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 391.)
Bibliogr. s. 113-128.
Celem pracy jest zdefiniowanie kryteriów relacyjnych w zarządzaniu wartością logistyki klienta. W książce dokonano identyfikacji efektywności przepływu realizowanych procesów logistycznych, opcji tworzenia wartości poprzez wybrane strategie logistyczne, logistyczną obsługę klienta. Książka ma charakter monografii z obszaru filozofii zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16335.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zakres tematyczny rozpatrywanych w podręczniku zagadnień obejmuje wszystkie ważniejsze problemy dotyczące metod gospodarowania oraz mechanizmów funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw rynkowych z uwzględnieniem aktualnej wiedzy i szeregu rozwiązań normatywnych, które zostały wprowadzone do przedsiębiorstw po 1990 roku. Dzięki temu podręcznik stanowi syntezę wiedzy specjalistycznej; w pewnej mierze jest ona też podsumowaniem wyników badań własnych autorów [...]. Przedmiot, treść i zakres [...] opracowania powodują, że podręcznik może stanowić odpowiednią pomoc w opanowaniu wiedzy o przedsiębiorstwie dla studentów nie tylko studiów ekonomicznych, ale także uniwersyteckich i politechnicznych. Dodać jednocześnie należy, że może on również być przydatny i wykorzystany przez kadrę kierowniczą przedsiębiorstw".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2550 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 321. Indeks.
Podręcznik omawia w zrozumiały sposób kluczowe zagadnienia dotyczące finansów przedsiębiorstwa. To co wyróżnia tę książkę, to przedstawienie finansów przedsiębiorstwa tak jak one w rzeczywistości funkcjonują w aktualnym, dynamicznie zmieniającym się otoczeniu przedsiębiorstw. Nie są tu prezentowane teorie czy też oczekiwania w stosunku do przedsiębiorstw nie mające praktycznego zastsowania. W podręczniku dominuje spojrzenie na przedsiębiorstwo przez pryzmat inwestora, który inwestuje swoje środki i ponosi ryzyko z tym związane. Finanse przedsiębiorstwa, co pokazuje ta książka są dość proste. Warto zrozumieć cel działalności przedsiębiorstwa i sposoby jego realizacji, a wtedy cała reszta zagadnień układa się w logiczną całość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13165 [Magazyn 1], P.13166 [Magazyn 1], P.13164.VIII.4.4 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12694.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13742.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6935.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej