Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Stankiewicz Janina
(1)
Streibel Barbara J
(1)
Wywiał-Prząda Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
ORGANIZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(2)
zebranie
(2)
analiza transakcyjna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
organizacja
(1)
percepcja
(1)
pracownik
(1)
proces komunikowania
(1)
transakcja
(1)
wystąpienie publiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Książka, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzięki radom zawartym w książce możesz sprawić, że zebranie, często traktowane przez pracowników jako strata czasu, zamieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i zaangażowanych w pracę partnerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej