Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hardy Gareth
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Kurek Dominika
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Promińska Urszula
(1)
Szwaja Janusz
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Vall Michał du (1952-2012)
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zboralski Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
ZNAKI TOWAROWE
(6)
FIRMA (nazwa)
(4)
MARKETING
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(3)
ADRESY DOMENOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOGOTYPY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PAPIER FIRMOWY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WIZYTÓWKI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
Słowo kluczowe
znak towarowy
(13)
marka
(7)
konsument
(4)
reklama
(4)
psychologia
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
Internet
(2)
branding
(2)
marketing
(2)
nazwa firmy
(2)
nazwa produktu
(2)
pamięć
(2)
spostrzeganie
(2)
strategia marketingowa
(2)
wzór przemysłowy
(2)
wzór użytkowy
(2)
własność przemysłowa
(2)
zarządzanie
(2)
Urząd Patentowy
(1)
Web 2.0
(1)
cena
(1)
corporate identity
(1)
dobra niematerialne
(1)
dystrybucja
(1)
e-marketing
(1)
grafika
(1)
grafika komputerowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
logo
(1)
logotypy
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing-mix
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
papier firmowy
(1)
patent
(1)
prawo
(1)
prawo międzynarodowe
(1)
prawo patentowe
(1)
program lojalnościowy
(1)
projektowanie graficzne
(1)
promocja
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
wizytówki
(1)
wynalazki
(1)
znak jakości
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tematem książki jest analiza zagadnień prawnych związanych ze znakami towarowymi w internecie. Jest ona skoncentrowana przede wszystkim na problematyce domen, czyli adresów internetowych. Ich znaczenie jest w praktyce ogromne, ze względu na wykorzystanie domen w reklamach, a także do poszukiwania w intenecie. Praca opiera się na wykorzystaniu licznego orzecznictwa amerykańskiego oraz europejskiego (przede wszystkim brytyjskiego i niemieckiego), a także - co nadaje jej specyficzny charakter - literatury pochodzącej w dużej mierze z internetu. Analiza orzecznictwa i literatury pozwala na sformułowanie wniosków de lege ferenda w zakresie unormowania poruszanych zagadnień w prawie polskim. Niniejsza publikacja stanowi przy tym jedno z pierwszych szczegółowych opracowań dotyczących prawa internetu - kilka pierwszych znaczących pozycji w literaturze polskiej ma bowiem charakter kompleksowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6294.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką”. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy. Książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzyście, na temat aspektów wyboru i funkcjonowania nazw firm i produktów. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddziaływanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo ważne - językowe nazw firm i produktów będących elementem brandingu oraz promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej. Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9945.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harmonizacja Prawa Polskiego z Prawem Wspólnot Europejskich)
Zespół autorów wyraża przekonanie, że opublikowanie opracowania służyć będzie upowszechnieniu znajomości prawa własności przemysłowej w Polsce, przede wszystkim w zainteresowanych kręgach zawodowych oraz uświadomi wszystkim, jakich zmian w tej dziedzinie prawa należy oczekiwać w związku z wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.249.X.1.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.10969.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11943.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo własności przemysłowej / Ewa Nowińska, Urszula Promińska, Michał du Vall. - Wyd. 5. uaktualnione i rozsz. - Warszawa : LexisNexis Polska, 2011. - 597, [3] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Prawnika)
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Bibliogr. s. 483-494. Indeks.
Publikacja zawiera szczegółowe omówienie ustawy - Prawo własności przemysłowej, według stanu na dzień 1 października 2010 roku. Autorzy wyjaśnili w niej wszystkie istotne kwestie dotyczące prawnej ochrony wynalazków, wzorów użytkowych, przemysłowych, znaków towarowych oraz oznaczeń geograficznych, uwzględniając również unormowania międzynarodowe i unijne. Praktyczny walor książki podnosi dołączony tekst ustawy oraz wykaz aktów wykonawczych do niej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11087.X.1.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12052.X.1.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej