Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(38)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(51)
Autor
Ogonowska Agnieszka
(3)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bell Allan
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grant Iain
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hassan Robert
(1)
Hofman Iwona
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Krauss Ewa
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Lapham Lewisa H
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Lepa Adam (1939- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lister Martin (1947- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Manovich Lev
(1)
Matheson Donald
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLuhan Marshall (1911-1980)
(1)
Mersch Dieter (1951- )
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Pietruszka Małgorzata
(1)
Redmond Sean
(1)
Reeves Byron (1949- )
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sikorski Dariusz (1954- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Thomas Julian
(1)
Thompson John B
(1)
Thompson Kenneth (1937- )
(1)
Tomaszewska Hanna Barbara
(1)
Turner Graeme
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
Łysak Alina (1982- )
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(47)
Kiribati
(4)
Język
polski
(51)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(48)
INTERNET
(12)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
KULTURA MASOWA
(5)
MULTIMEDIA
(5)
EDUKACJA MEDIALNA
(4)
KULTURA
(4)
WIELKA BRYTANIA
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
CYBERKULTURA
(2)
KOMPUTERY
(2)
DZIECKO
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
EROTYZM
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Gatunki medialne
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
Metody badawcze
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NAŁÓG
(1)
PERSWAZJA
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Socjologia
(1)
TEKST
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WIKIPEDIA
(1)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojtak, Maria (1952- )
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Słowo kluczowe
Internet
(10)
media
(9)
mass media
(7)
media masowe
(7)
środki masowego przekazu
(7)
społeczeństwo informacyjne
(5)
blog
(3)
prasa
(3)
social aspects
(3)
telewizja
(3)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
culture
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
druk
(2)
dziennikarstwo obywatelskie
(2)
film
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja polityczna
(2)
komunikacja społeczna
(2)
multimedia
(2)
political aspects
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
reklama
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
Facebook
(1)
Great Britain
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MySpace
(1)
Open Access
(1)
United States
(1)
administracja publiczna
(1)
aparat fotograficzny
(1)
biblioteka
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
człowiek
(1)
debata publiczna
(1)
discourse analysis
(1)
dyskurs medialny
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
dziennikarz
(1)
e-administracja
(1)
e-learning
(1)
edukacja
(1)
edukacja medialna
(1)
ethics
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
fame
(1)
gatunek dziennikarski
(1)
globalizacja
(1)
globalization
(1)
gospodarka
(1)
hejt
(1)
ideology
(1)
interakcja społeczna
(1)
journalism
(1)
kino cyfrowe
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komputer
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja medialna
(1)
komunikacja sieciowa
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konsumpcjonizm
(1)
książka
(1)
kultura cyfrowa
(1)
kultura masowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
kultura wirtualna
(1)
language
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
media elektroniczne
(1)
media społecznościowe
(1)
mediamorfozy
(1)
mediatyzacja życia
(1)
medioznawstwo
(1)
moral aspects
(1)
multiculturalism
(1)
młodzież
(1)
national culture
(1)
negocjacje
(1)
newspaper
(1)
odpowiedzialność dziennikarza
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów, zwłaszcza telewizji i radia na świecie i w Polsce. Odwołując się do własnych doświadczeń, prezentuje dynamiczne zmiany tego rynku na tle wybranych zagadnień komunikacji społecznej, polityki państwa wobec mediów, uwzględnia także ogólne informacje dotyczące prasy, jej historii i roli społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4230 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4676.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo „nowych mediów”, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10654.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 419-429
Ta książka jest próbą opisu funkcjonowania w polskich mediach tych zjawisk, które nie tylko organizują treść i formy komunikacji społecznej, lecz także kształtują nasze otoczenie kulturowe i wymuszają zmiany dostosowawcze na rozmaitych instytucjach społecznych, nawet tych pozornie nie mających wiele wspólnego z mediami. Szczególną uwagę zwraca się tu na rolę mediów masowych i wymienionych szerokich paradygmatów medialnych w życiu przedstawicieli i przedstawicielek polskiej klasy średniej. Infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja, melodramatyzacja i dostosowanie rodzajowe mediów są przez nich przyjmowane jako konieczne elementy współczesnego pejzażu medialnego, jednak ich interpretacje każą zadawać ważne pytania o sens i funkcje środków komunikowania masowego w zmieniającym się polskim społeczeństwie epoki transformacji systemowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7839.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8866.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Zebrane w tomie prace pochodzą z różnych lat i nigdzie nie ukazały się w formie książkowej. Ukazują media trzech światów: realnego socjalizmu, stosunków międzynarodowych i lat globalizacji. Mimo odmiennych czasów, miejsc i form są to te same media. Spis treści OD AUTORA Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska POLSKA NOWOCZESNOŚĆ „SOCJALISTYCZNA" Polskie badania czytelnictwa prasy O polskiej prasie lokalnej Cienie w jaskini - Okrągły Stół przez ekran telewizora Informacja czy komunikacja? ŚWIATOWE PROCESY ZMIAN Wobec ekspansji mediów wizualnych Wejście wideo na rynek globalny Komunikowanie a rozwój społeczny Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne? Człowiek a nowe media MEDIA CZASU GLOBALIZACJI Procesy fragmentaryzacji w mediach Ewolucja roli prasy codziennej w Europie Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji Kultura wobec społeczeństwa sieci Czytelnik poszukuje partnera. Jak utrzymać wiernego czytelnika Rola mediów w procesie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7694.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8701.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, 22 maja 2009 r., Wrocław.
Bibliogr. przy ref.
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej umieszczone zostały teksty, które dotyczą szeroko pojętej edukacji i wychowania (wraz z podmiotami tych procesów – uczniami, nauczycielami; odbywającego się z udziałem mediów, za ich pośrednictwem czy też w nich. W drugiej części zawarte zostały artykuły dotyczące poradnictwa w mediach, edukacji nieformalnej, wpływu spolecznego, a także roli, jaką media odgrywają w życiu współczesnego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11921.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Culture Media and Identities)
This text outlines the ways in which contemporary trends - political, social and economic - give rise to public debates about policies concerned with culture. A range of theoretical issues are explored and three key arenas of contested regulation are discussed: sexuality, globalization and multiculturalism. Sexuality poses issues of control of representations, pornography and censorship. Globalization raises questions of national identity and cultural imperialism. Multiculturalism challenges existing models of cultural identity and citizenship. Through these three central cases, major contests around the public defining of culture, identity and difference are clarified.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11265.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci.)
Książka, którą proponujemy Czytelnikom, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale też jak mogą być projektowane już w nieodległej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15521.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6587 [Magazyn 1], P.6585 [Magazyn 1], P.6586 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4640.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.6584.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5011.VI.11 [Czytelnia B], 7472.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Stardom and Celebrity : a reader / ed. Sean Redmond, Sue Holmes. - Los Angeles, London : SAGE Publications, 2007. - XIV, [1], 375 s. ; 24 cm.
Publikacja dotyczy sławnych osób. Tekst w j. angielskim
This book brings together some of the seminal interventions which have structured the development of stardom and celebrity studies, while crucially combining and situating these within the context of new essays which address the contemporary, cross-media and international landscape of today's fame culture. From Max Weber, Walter Benjamin and Roland Barthes to Catherine Lumby, Chris Rojek and Graeme Turner. At the core of the collection is a desire to map out a unique historical trajectory - both in terms of the development of fame, as well as the historical development of the field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6849.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7648.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera publikowane teksty i referaty aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. 223-231, netogr. s. 232-237.
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów, a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych problemów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9950.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11587.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Proponowana Czytelnikom monografia, powstała dzięki zaangażowaniu wieloautorskiego zespołu współpracowników, poświęcona jest wielu kwestiom szczegółowym, poddanym naukowej obserwacji badaczy reprezentujących odrębne szkoły naukowego myślenia, stosujących różne metodologie, przy wspólnym obiekcie, jakim stał się Internet, nowe media oraz zagadnienia związane ze współczesnym dziennikarstwem i komunikacją społeczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10918.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media a postawy / Adam Lepa. - Wyd. 2 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2003. - 142, [1] s. ; 20 cm.
Książka ukazuje rolę postaw w odbiorze mediów oraz w ich funkcjonowaniu. Oznacza to, że w refleksji nad mediami uwzględnia się najważniejsze postawy, które albo warunkują stosunek odbiorcy do prasy, radia, filmu i telewizji, albo też decydują o tym, jak mają wykonywać swoją prace nadawcy (dziennikarze, wydawcy, dysponenci).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2010 [Magazyn 1], 3230 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Mass Mediów / red. Anna Nowakowska)
Autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Anna Białowąs stawia w swoim tekście pytanie, czy przypadkiem przypisywanie internetowi roli wiedzotwórczej nie jest mitem oraz zestawia idee postmodernizmu z założeniami pedagogiki klasycznej, przyglądając się bacznie osobliwemu wytworowi cywilizacji współczesnej, jakim jest tzw. homo mediens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6044 [Magazyn 1], P.6043 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7297.VI.11 [Czytelnia B], 7298.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3428 [Magazyn 1], P.3427 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Celem opracowania jest inspirowanie do refleksji nad związkami pomiędzy różnymi wymiarami funkcjonowania rodziny a oddziaływaniem mediów na jednostkę i jej styl życia. W książce została przedstawiona wieloaspektowa analiza rodziny w kategoriach twórcy i odbiorcy treści medialnych. Autorzy szukają w niej odpowiedzi na pytania: Czy media zmieniały rodzinę? Jak, w jaki sposób, dlaczego i po co?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12958.VI.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14087.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
British cultural studies : an introduction / Graeme Turner. - 2nd ed. - London, New York : Routledge, 1996. - VI, [1], 258 s. ; 22 cm.
"British Cultural Studies" is a comprehensive introduction to the British tradition of cultural studies. Graeme Turner offers an accessible overview to the central themes that have informed British cultural studies; language, semiotics, Marxism and ideology, individualism and subjectivity and discourse. Presenting a history of British cultural studies and focusing on the work of such pioneers as Raymond Williams, Richard Hoggart, E.P. Thompson, Stuart Hall and the Birmingham Centre for Contemporary Cultural Studies, the second edition is fully revised to include new issues in cultural studies and to update key debates and references. New sections include: The influence of postmodernism, The politics of pleasure identified with the 'New Revisionism', Foucault and discourse, The politics of cultural studies, Gender and Race in the history of British Cultural Studies. A fully updated and comprehensive bibliography.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11193.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Na stronie tytułowej i okładce: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak. Materiały z konferencji, 4-5 kwietnia 2016 r., Lublin.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia pracy naukowej Profesor Marii Wojtak. [...] Zarówno konferencja, jak i publikacja powstała na jej bazie zostały przez nas pomyślane jako formy uczczenia Jubileuszu wybitnej badaczki języka mediów, której prace są ważnym punktem odniesienia dla środowiska badaczy gatunków, w tym także gatunków medialnych. (Szczególny charakter tej publikacji sygnalizuje jej podtytuł: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak). [Ze Wstępu Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19568.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19567.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej