Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Gabriel Roland
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
King Brett 1968-
(1)
Koch Timothy W
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Lux Thomas
(1)
MacDonald Steven Scott 1957-
(1)
Menke Katharina
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Weber Peter
(1)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Australia
(2)
Singapur
(1)
Język
polski
(5)
angielski
(3)
Temat
Banki
(7)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Analiza finansowa
(1)
BANKI
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
Finanse
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Słowo kluczowe
banki
(3)
banking
(2)
efektywność
(2)
management
(2)
sprawozdanie finansowe
(2)
zarządzanie finansowe
(2)
Bank Centralny
(1)
Business Intelligence
(1)
badania marketingowe
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość
(1)
biznes
(1)
business application
(1)
business informatics
(1)
computer network
(1)
computer system
(1)
data protection
(1)
data security
(1)
database
(1)
decyzje zakupowe
(1)
financial market
(1)
financial service
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
government policy
(1)
information management
(1)
kapitał
(1)
klient indywidualny
(1)
lojalność
(1)
marketing bankowy
(1)
operacje bankowe
(1)
polityka pieniężna
(1)
reklama
(1)
rynek pieniężny
(1)
ryzyko
(1)
ryzyko bankowe
(1)
segmentacja
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system bankowy
(1)
wizerunek banku
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie efektywnością
(1)
zarządzanie kapitałem
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-263.
Podręcznik obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem finansowym bankiem ze szczególnym uwzględnieniem efektywności, ryzyka oraz kapitałów. Poszczególne rozdziały dotyczą: roli banków i różnych aspektów ich funkcjonowania, sprawozdań finansowych banku, efektywności banków oraz jej pomiaru i zarządzania nią, zarządzania ryzykiem bankowym, zarządzania kapitałami banków, zintegrowanego zarządzania efektywnością i ryzykiem (modele RORAC/RAROC). W związku z kryzysem finansowym z ostatnich lat wiele miejsca poświęcono regulacjom mającym poprawić zarządzanie ryzykiem przez banki (m.in. w postaci regulacji Bazylea III). Wszystkie rozdziały zostały wzbogacone przykładami ilustrującymi omawiane zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15107 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15106.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16010.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bank 4.0 : / Brett King. - Singapore : John Wiley, copyright 2019. - 396 stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (p. [397-399]).
In the final book in the digital "BANK" series, Brett King tackles the topic of whether banks have a future at all in the emerging, technology embedded world of the 21st century. In 30-50 years when cash is gone, cards are gone and all vestiges of the traditional banking system have been re-engineered in real-time, what exactly will a bank look like? How will we reimagine a bank account, identity, value, assets, investments? Then stepping back from this vision of the future, King and his cadre of `disruptors' and Fintech mafia chronicle the foundations of this new banking ecosystem today. From selfie-pay in China, blockchain in Africa, self-driving cars with their own bank accounts and augmented reality tech that informs the future design of banking systems, this proves once and for all that we're not in Wall Street anymore Toto. Bank 4.0 is what banking will become. The Russian edition of Bank 4.0 was recognised as the best book by a foreign author (2019) at the Business Book of the Year Award organised by PwC Russia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21505.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 281-286.
W czterech częściach podręcznik omawia: najistotniejsze obszary działalności banków i uwarunkowania zewnętrzne ich działalności, rozwój produktów i operacji bankowych, zarządzanie bankiem, zarządzanie ryzykiem bankowym.Ze względu na zakres zagadnień i poziom szczegółowości ich prezentacji w poszczególnych rozdziałach, a także zawartość programów nauczania, podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów studiów licencjackich. Szeroki przegląd problematyki bankowości jako nauki o przedsiębiorstwie bankowym, jego otoczeniu i oddziaływaniu zjawisk o charakterze globalnym sprawia, że podręcznik jest również polecany studentom na poziomie magisterskim oraz praktykom, którym będzie pomocny w porządkowaniu, aktualizowaniu i poszerzaniu wiedzy o bankowości w gospodarce cyfrowej.
Książka
W koszyku
Bank management / Timothy W. Koch, S. Scott MacDonald. - 8th edition. - XXI, 778 stron : ilustracje ; 26 cm
Includes bibliographical references and index.
Closely examine the impact of today's changing, competitive environment on commercial banks and banking services, as well as the entire financial services industry, with Koch/MacDonald's BANK MANAGEMENT, 8E. This new edition reflects the latest changes and developments, from complete regulatory updates to details of the many programs evolving amidst today's financial crises. The book's unique approach to understanding bank management focuses on decision-making in today's financial world. Whether you are a practicing or future professional, the book clearly demonstrates how certain factors influence credit, investment, funding, and pricing decisions. The book's solid framework provides an appreciation and understanding of the trade-offs between return and risk. You gain a better understanding of the most important issues confronting financial and banking managers today as the book discusses basic financial models used to formulate decisions and analyzes the strengths and weaknesses of data analysis. With the help of this latest edition, you develop the logical thought processes needed to achieve strong financial and management results.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21506.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book takes you on a journey into the world of business informatics. It has a modular structure and covers the key aspects of business informatics. Besides the thematic introductions, each chapter includes excursuses, review questions, and practical exercises, for which solutions are provided in a separate chapter. The book concludes with two teaching cases on digital transformation. It is designed for students and lecturers at universities and technical colleges, but also as a resource for IT trainings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21507.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 242-251.
Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu społeczno-gospodarczym, w którym cyklicznie występują kryzysy (m.in. globalny kryzys finansowy, GFC 2007+), a także mogą mieć miejsce zdarzenia ekstremalne, znacząco wpływające na procesy gospodarcze i społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21074.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21073.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej