Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(2)
Alasuutari Pertti
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(3)
Temat
ETNOGRAFIA
(3)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
etnografia
(2)
organizacja
(2)
antropologia
(1)
autorytet
(1)
culture
(1)
ergonomia
(1)
ethnology
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
komunikacja
(1)
marketing bezpośredni
(1)
methodology
(1)
metody badań
(1)
organizacja humanitarna
(1)
praca
(1)
qualitative research
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
tożsamość
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Antropologia organizacji : metodologia badań terenowych / Monika Kostera. - Wyd. 1, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 217, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe. Książka została napisana z myślą o studentach wydziałów nauk społecznych i humanistycznych oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony - zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś - pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy. Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury - tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10406.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The growth of interdisciplinary cultural studies poses new challenges for the process of doing research. In this textbook, Pertti Alasuutari introduces the range of approaches and methodological tools available for undertaking critical research, and shows how cultural studies transcend traditional divisions between qualitative and quantitative methods and between social sciences and humanities. He draws upon three main sources: the qualitative traditions of sociological and anthropological research, including ethnography and symbolic interactionism; methods for the study of language and interaction - semiotics, narrative analysis, conversation analysis and discourse analysis; and quantitative analysis in terms of its relevance to data produced by research on culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11198.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Książka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej i nie tylko. Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań jakościowych - zarówno z zakresu zarządzania, jak i socjologii, a także antropologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13090.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej