Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Baron David P
(1)
Bugdol Marek
(1)
Fel Stanisław
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimek Jan
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Makowska Marta
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Michowski Lesław
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Roszkowska Paulina
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Weber Max
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(22)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
ETYKA BIZNESU
(19)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
Etyka biznesu
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
ŻYDZI
(2)
ESG
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
FINANSE
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
ZAUFANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
etyka biznesu
(8)
etyka społeczna
(3)
gospodarka
(3)
religia
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
business ethics
(2)
etyka
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
zaufanie
(2)
bogactwo
(1)
commercial law
(1)
corporate ethics
(1)
etyka lekarska
(1)
finance
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
industrial policy
(1)
instytucje społeczne
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencyjność
(1)
korupcja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leki
(1)
marketing
(1)
odpowiedzialność
(1)
organizacja
(1)
organizacja społeczna
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedstawiciele medyczni
(1)
public relations
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek kapitałowy
(1)
social responsibility
(1)
societal ethics
(1)
socjologia
(1)
ubóstwo
(1)
umowa społeczna
(1)
zarządzanie
(1)
ład korporacyjny
(1)
świadomość ekologiczna
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 123-125.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych. Szczególnie z myślą o Was - Studenci - zamieszczono w niej przypadki do samodzielnego rozwiązywania. Każdy z nich zawiera wskazówkę, która powinna naprowadzić na właściwą i wartościową odpowiedź. Układ książki odpowiada podstawowym kanałom komunikacji w firmie i biznesie. Wywód rozpoczyna rozdział metodologiczny, wprowadzający podstawowe pojęcia etyczne i umiejscawiający etykę zawodową w świecie wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10118.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu. W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6545.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12216.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13334.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-233.
Odpowiedzialność postulowana w etyce życia gospodarczego ma charakter szeroko rozumianej odpowiedzialności pozytywnej, przeciwstawianej wąskiemu jej pojmowaniu, jako ponoszeniu konsekwencji za uczynione zło, najczęściej w postaci kary orzekanej przez sąd. Jak wynika z trafnej i wszechstronnej rekonstrukcji kategorii odpowiedzialności dokonanej przez Janinę Filek (2002), odpowiedzialność pozytywna nie ogranicza się do odpowiadania za pojedynczy czyn dokonany w danym momencie w przeszłości, ale jest rodzajem zadania ukierunkowującego całe życie podmiotu ze względu na to, co zostało mu powierzone. Odpowiedzialność pozytywna polega na świadomym przyjęciu odpowiedzialności, możności poręczenia za wartość swego działania oraz gotowości oddania się do dyspozycji w przypadku niespełnienia oczekiwań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8739 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8738.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10212.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-262.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16811.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16809.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem książki jest wykazanie wpływu religii na gospodarkę i wzajemnego ich przenikania. Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał ludzki. Wchodzą one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia zaś, poprzez doktrynę, a także działania i przekonania swych wyznawców, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, model rodziny; kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, biedy oraz postępu naukowo-technicznego i kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16810.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Lesława Michnowskiego przedstawia wyniki jego wieloletnich studiów nad prognozami rozwoju świata. Zawiera próbę odpowiedzi na podstawowe pytanie: jak uniknąć zagrożeń i zjawisk kryzysowych w rozwoju świata przyszłości jakie rysują się w świetle tych prognoz. Zagrożenia te wynikają z niedostosowania światowej społeczności do życia w warunkach przyspieszonych zmian i związanego z tym ryzyka. Oryginalną cechą pracy wyznaczającą jej specyfikę w literaturze na ten temat jest spojrzenie na przyszłość świata z punktu widzenia cybernetyki, a więc jednej z najnowszch dyscyplin nauki światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5322.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Socjologia Religii)
Jest to drugie wydanie monumentalnego dzieła Maxa Webera Socjologia religii. Etyka gospodarcza religii światowych. Poprzednie trzy tomy zostały zebrane w jednym dużym zbiorze. W dziele tym Weber analizuje religie światowe przede wszystkim w perspektywie określonych systemów doktrynalno-etycznych, które są zwrotnie powiązane ze strukturą społeczną. Z jednej strony określone, najczęściej najbardziej znaczące warstwy społeczne, są nośnikami określonych idei religijnych, warunkując w ten sposób ich powodzenie i rozwój. Z drugiej owe idee kształtują kulturę i życie codzienne społeczeństw, w których funkcjonują, stanowiąc legitymizację władzy politycznej, realiów ekonomicznych, położenia społecznego określonych warstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6291.VI.14 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7383.VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11104.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.256 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki, a także pomoc naukowa dla nauczycieli filozofii. Zawiera zarys historii etyki, przegląd pozaeuropejskich tradycji etycznych (indyjskiej, chińskiej, buddyjskiej etc.), omówienie najważniejszych problemów etycznych naszych czasów (m.in. nędza, aborcja, eutanazja). Peter Singer jest jednym z najwybitniejszych specjalistów filozofii moralności, a poszczególne artykuły zostały napisane przez etyków o światowej sławie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9514.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Przewodnik po etyce" daje tematyczną prezentację rozmaitych wątków i problemów omawianych przez filozofię moralności. Szeroki zakres poruszanych tematów pozwala uznać książkę za podręcznik dający dobre wyobrażenie o etyce jako dyscyplinie filozoficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kwestia odpowiedzialności społecznej gospodarki była tematem międzynarodowej konferencji zorganizowanej w dniach 15-16 października 2012 roku w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim przez Wydział Nauk Społecznych tego uniwersytetu i Fundację Konrada Adenauera w Polsce. Na konferencji tej różne aspekty odpowiedzialności społecznej gospodarki i jej społecznego wymiaru funkcjonowania były przedmiotem referatów i dyskusji panelowych zarówno uczonych z Polski i zagranicy, jak i praktyków życia gospodarczego. Integralną częścią tej konferencji było sympozjum młodych pracowników naukowych i doktorantów. Książka ta zawiera artykuły części uczestników tej konferencji. Nie stanowią one jednak zwykłego zbioru referatów konferencyjnych, gdyż na potrzeby tej publikacji wszystkie zostały znacząco poszerzone, a niektóre z nich gruntownie przepracowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15314.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Business and its environment / David P. Baron. - Seventh edition - Boston : Pearson, c2013. - XXXIII, 747 pages : illustrations ; 29 cm.
Businesses compete in many ways, including nonmarket areas like corporate responsibility. Learn how to sharpen your firm’s competitive edge. Baron’s integrated approach combines the disciplines of economics, political science, law, and ethics to provide a deeper understanding of the managerial issues that arise in the business landscape. The seventh edition includes four new chapters on financial markets and their regulation, the investor’s perspective and renewable power, the political economy of India, and behavioral ethics. The book also includes 26 new cases on timely topics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18223.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Poruszana w publikacji problematyka, łącząca przedsiębiorczość ze sferą etyki i odpowiedzialności, powoduje, że może ona stanowić inspirację nie tylko dla badaczy poszukujących nowych wyzwań badawczych, ale może być przydatna dla przedsiębiorców w sferze identyfikacji wyzwań z jakimi współczesny przedsiębiorca musi się mierzyć. Do nich należy odpowiedź na nową instytucję etycznego i zrównoważonego ładu korporacyjnego, potrzebę formalizacji standardów etycznych, jak też podjęcie działań ukierunkowanych na zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22765.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22764.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrównoważony rynek kapitałowy : aspekty teoretyczne i praktyczne / Justyna Kłobukowska. - Stan prawny na dzień 30.11.2022 r. - Włocławek : Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku, copyright 2023. - 187, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 171-185.
Monografia prezentuje treści, które mogą wspierać proces edukacyjny aktywnych oraz potencjalnych inwestorów, przedsiębiorstw i innych uczestników rynku kapitałowego. Jest to kompendium wiedzy o aktualnych uwarunkowaniach i wyzwaniach rynku kapitałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22409.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia wpisuje się w nurt badań nad zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną i środowiskową biznesu. Reprezentuje pole naukowe rachunkowości i sprawozdawczości w zakresie zużycia dóbr nierynkowych, takich jak powietrze, środowisko przyrodnicze, cisza czy krajobraz. Odpowiada na rosnącą wśród interesariuszy potrzebę raportowania informacji niefinansowych. Książka poświęcona jest kosztom społecznym w teorii i sprawozdawczości jednostki gospodarczej na przykładzie przedsiębiorstwa wydobywczego KGHM S.A. Autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy w nauce rachunkowości występują metody wyceny mogące służyć do wyceny kosztów społecznych powstających w wyniku negatywnego oddziaływania przedsiębiorstw na otoczenie. W odpowiedzi przedstawia propozycję wyceny i prezentacji w sprawozdawczości niefinansowej kosztów społecznych jednostki gospodarczej na przykładzie KGHM S.A.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej