Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Ożóg Marcin (1975- )
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
FARMACJA
(2)
LEKI
(2)
Słowo kluczowe
reklama
(2)
Unia Europejska
(1)
apteka
(1)
handel
(1)
leki
(1)
prawo europejskie
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
prawo medyczne
(1)
promocja
(1)
quasi-lek
(1)
refundacja
(1)
reklama farmaceutyczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W książce omówiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyjścia dla rozważań jest produkt zdatny do obrotu zarówno faktycznie jak również prawnie, czyli taki, który w szczególności uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, jeżeli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony, a jednocześnie próbą odpowiedzi na pytanie o sposób godzenia przez prawodawcę interesów osób zaangażowanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11704.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama farmaceutyczna i pokrewna / Rafał Szczęsny. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2010. - XXVII, [1], 594 s. ; 23 cm.
(Zarys Prawa)
Bibliogr. s. XXI-XXVII. Indeks.
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11649.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej