Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(37)
Rejestracje audio i wideo
(16)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(42)
Autor
Roach Peter (1943- )
(6)
Griesbach Heinz (1931- )
(5)
Hewings Martin
(4)
Odincova Irina V
(4)
Cauneau Ilse
(3)
Cauneau Ilse. Brummen
(3)
Cauneau Ilse. Sprechen: Angewandte Phonetik im Ünterricht Deutsch als Fremdsprache
(3)
Grzybowski Stefan (1943- )
(3)
Hirschfeld Ursula
(3)
Vaughan-Rees Michael
(3)
Reinke Kerstin
(2)
Sobkowiak Włodzimierz
(2)
Adams Marilyn Jager
(1)
Catford J.C. (1917- )
(1)
Dieling Helga
(1)
Ellis Sue
(1)
Gimson Alfred Charles (1917-1985)
(1)
Gorbačevič Kiril Sergeevič
(1)
Greve Susan M
(1)
Hall T. Alan
(1)
Jaskólski Adam
(1)
Jurkin Leonarda
(1)
Lewis Maureen
(1)
Meyer Richard J. (1949-)
(1)
Pompino-Marschall Bernd
(1)
Ramsaran Susan
(1)
Rausch Ilka
(1)
Rausch Rudolf
(1)
Rezničenko Irina Leonidovna
(1)
Rodak Anna
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Stock Eberhard
(1)
Szymoniuk Maja
(1)
Toczyska Bogumiła
(1)
Ursula Hirschfeld
(1)
Zych Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Kiribati
(3)
nieznany (d)
(2)
Maryland (USA)
(2)
Rosja
(2)
Anglia
(1)
Niemcy
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(43)
angielski
(4)
rosyjski
(3)
niemiecki
(1)
Odbiorca
B1 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(18)
JĘZYK NIEMIECKI
(18)
JĘZYK ROSYJSKI
(10)
Fonetyka
(4)
CZYTANIE
(3)
English language
(3)
FONETYKA
(2)
Język angielski
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Reading
(2)
Wymowa
(2)
Children
(1)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język niemiecki
(1)
Język rosyjski
(1)
Language arts (Primary)
(1)
MOWA
(1)
Plays on words
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
Podręcznik
(2)
SŁOWNIKI ROSYJSKIE
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
phonetics
(16)
English phonetics
(7)
linguistics
(7)
pronunciation
(7)
English language
(6)
fonetyka
(3)
język rosyjski
(3)
phonics
(3)
reading
(3)
English
(2)
akcent
(2)
cassette
(2)
children
(2)
słownik
(2)
teaching
(2)
wymowa
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
English pronunciation
(1)
english orthography
(1)
korekcja
(1)
language
(1)
learning
(1)
logopedia
(1)
mowa
(1)
pre-intermediate level
(1)
rhyme
(1)
rhythm
(1)
speech
(1)
русский язык
(1)
фонетика
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Phonologie : Eine Einführung / T. Alan Hall. - Berlin, New York : Walter de Gruyter, 2000. - XII, 360, [2] s. : abb. ; 21 cm.
(de Gruyter Studienbuch)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6009 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 1644-0552 ; nr 93)
Polsko-rosyjski słowniczek terminologiczny s. 105-113
Bibliogr. s. 115-116
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7759.XXII.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8768.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logopedy)
Bibliogr. s. 449-[452] i przy rozdz.
Książka adresowana jest przede wszystkim do terapeutów mowy, przedstawicieli logopedii o szczególnym charakterze, którą niektórzy nazywają artystyczną, do wykładowców studiów biznesowych, wśród których upowszechnia się idea dobrego mówienia, do dziennikarzy, prawników, słuchaczy seminariów duchownych oraz odpowiednich wydziałów uczelnianych, do dziennikarzy medialnych, którzy najczęściej nie znają wymogów starannej i ortofonicznej formy werbalizowania myśli, do ambitnej młodzieży, zainteresowanej teatrem, dziennikarstwem i prawem, która chętnie poszerza skromny zakres szkolnych umiejętności wysławiania się i poszukuje lub raczej oczekuje porad w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8375.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9751.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Young children's knowledge of letter names and sounds is the best predictor of their reading and spelling progress in school-but studies show that many children still struggle with alphabet knowledge at the end of first grade. Now there's a fun and affordable way to answer the call for effective alphabet instruction, without changing your whole curriculum or investing in expensive teaching materials and training. Developed by renowned reading expert Marilyn Jager Adams, this playful, highly engaging curriculum supplement is a must for teachers of preschool through kindergarten, as well as primary grade teachers of students who still need help with alphabetic basics. You'll get 56 activity-based lessons that help children recognize and write each letter in both upper- and lowercase forms and know the primary sound each letter represents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15911.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej