Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Borcuch Artur (1977- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Černovalov Aleksandr Viktorovič (1955- )
(2)
Bachman Dorota
(1)
Bekas Robert
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cekanovskij Z
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klûnâ V. L
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Pabianiak Paweł
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Parys Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Phillip Anthony C.B
(1)
Piech Łukasz
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(38)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(18)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Handel elektroniczny
(7)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
Gospodarka elektroniczna
(5)
INTERNET
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
INFORMATYKA
(3)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(3)
Bankowość elektroniczna
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Model biznesowy
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna (Polska)
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
DECYZJE
(1)
Dropshipping
(1)
EXCEL
(1)
Ekonomia
(1)
FinTech
(1)
Finanse
(1)
Google Analytics
(1)
Historia
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing wartości
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór finansowy
(1)
OSCOMMERCE
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
Platforma internetowa
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Przedsiębiorstwa (Polska)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Rachunkowość
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki elektroniczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
e-biznes
(11)
gospodarka elektroniczna
(6)
handel elektroniczny
(6)
Internet
(5)
e-commerce
(5)
sklep internetowy
(4)
systemy informatyczne zarządzania
(4)
bankowość elektroniczna
(3)
dystrybucja
(3)
e-gospodarka
(3)
gospodarka cyfrowa
(3)
innowacyjność
(3)
marketing
(3)
organizacja wirtualna
(3)
społeczeństwo informacyjne
(3)
arkusz kalkulacyjny
(2)
e-handel
(2)
e-marketing
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
konsument
(2)
konsumpcja
(2)
kultura
(2)
model biznesu
(2)
organizacja sieciowa
(2)
przedsiębiorstwo internetowe
(2)
serwis społecznościowy
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
systemy informatyczne
(2)
technologia informacyjna
(2)
wykluczenie cyfrowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
Excel
(1)
FinTech
(1)
Google Analytics
(1)
KCRM
(1)
Open Access
(1)
RFID
(1)
Second Life
(1)
analiza finansowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja mobilna
(1)
badania marketingowe
(1)
bank
(1)
bankowość internetowa
(1)
bankowość mobilna
(1)
bankowość społecznościowa
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
branding
(1)
business
(1)
cloud computing
(1)
cyfryzacja
(1)
decyzje
(1)
dropshipping
(1)
e-edukacja
(1)
e-klient
(1)
e-learning
(1)
e-pieniądz
(1)
e-rozwój
(1)
e-usługi
(1)
ekonomia
(1)
finanse cyfrowe
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
historia
(1)
historia gospodarcza
(1)
informacja
(1)
informatyka gospodarcza
(1)
inteligentny dom
(1)
interfejs
(1)
jakość usług
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
kryzys cywilizacyjny
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
modele biznesowe
(1)
obrót bezgotówkowy
(1)
obrót pieniężny
(1)
obsługa klienta
(1)
osCommerce
(1)
otwarte zasoby wiedzy
(1)
outsourcing
(1)
pieniądz elektroniczny
(1)
platforma cyfrowa
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
portal internetowy
(1)
prawo własności intelektualnej
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia
(1)
reklama
(1)
relacyjna baza danych
(1)
repozytorium
(1)
rozmowa
(1)
rozwój lokalny
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem X Międzynarodowej konferencji naukowej w 2009 r. W książce zamieszczono artykuły polskich i zagranicznych autorów pogrupowane w tematy: Kultura, dystrybucja, konsumpcja, E-rozwój a zmiany społeczno-gospodarcze - Internet a rozwój lokalny i Pieniądz elektroniczy a obrót pieniężny w e-gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16830.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16819.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Internet jest uważany za najważniejszy wynalazek XX wieku. Jego błyskawiczna i oszałamiająca kariera sprawiła, iż przestał być techniczną ciekawostką, lecz stał się częścią codziennego życia. Szał internetowy opanował również Polskę, wchodząc do prawie wszystkich segmentów zastosowań biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybkością światła" wszelkie geograficzne bariery, sprawiając, iż nasi klienci, dostawcy, partnerzy z łańcucha dostaw, ale również i konkurenci, znaleźli się w zasięgu "kliknięcia myszką". Niniejsza praca - napisana przez naukowców akademickich oraz praktyków gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumieć trendy w zarządzaniu logistyką i łańcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwiązania e-biznesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6022 [Magazyn 1], 4448.IX.12 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6020.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualną analizę możliwości wykorzystania serwisów internetowych i zintegrowanych z nimi systemów informatycznych oraz narzędzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje następującą tematykę: miejsce i rola serwisów internetowych w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych systemów informatycznych społeczeństwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarządcze systemów informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-społecznych oraz kulturowych uwarunkowań biznesu również elektronicznego. Publikacja stanowi więc przegląd najważniejszych problemów wyrażanych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotyczących kierunków rozwoju systemów informatycznych." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12086.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dropshipping & E-commerce : Business Guide / Anthony C.B. Phillip. - [Great Britain] : Anthony C.B. Phillip, 2022 - [114] stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (strony: 537-540) and index.
This book provides information on : what is dropshipping, enter process of dropshipping, practical example of dropshipping, advantages and disadvantages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21516.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Decyzje menedżerskie z Excelem - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 10288 IX.11 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.241 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-182.
W książce w sposób kompleksowy omówiono zasady funkcjonowania bankowych usług elektronicznych i możliwości wykorzystania ich w działalności bieżącej przedsiębiorstwa. Zwrócono tu uwagę na istotę bankowości elektronicznej i formy świadczenia usług. Wskazano również na rolę systemów cash-management w zarządzaniu środkami pieniężnymi. Istotną część książki stanowią zagadnienia poświęcone bezpieczeństwu informatycznemu, w tym rodzaje zagrożeń oraz możliwości skutecznego zabezpieczenia się przed włamaniem do systemów. Dokonano oceny bezpieczeństwa systemów informatycznych wykorzystywanych przez banki w Polsce. Treść książki nawiązuje ściśle do aktualnej sytuacji na rynku usług bankowych w Polsce. Wykorzystano tu wyniki wielu badań z zakresu stosowania bankowości elektronicznej, jej oceny oraz barier rozwojowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16493.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16492.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Analiza finansowa przedsiębiorstwa / Paweł Pabianiak. - Wydanie 2 rozszerzone - [Szczecin] : eBizCom, 2015.
Do udostępnania na czytniku e-book.
Tematyka ebooka „ Analiza Finansowa Przedsiębiorstwa” obejmuje: - przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości (wg najnowszych zasad), - określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość, oraz – najważniejsze – przedstawienie uniwersalnych zasad analizy finansowej, w tym kluczowych obszarów analizy tj. analizy rentowności, płynności, zadłużenia i jego obsługi, zarządzania majątkiem, a także analizy właścicielskiej z uwzględnieniem analizy piramidy Dupont i ekonomicznej wartości dodanej EVA. Lektura książki pozwoli na pewno uzyskać odpowiedzi na szereg ciekawych pytań: Jak zrozumieć przedsiębiorstwo na podstawie sprawozdań finansowych? Jakich informacji dostarcza a jakich nie dostarcza bilans firmy? Czym się różni rachunek zysków i strat od rachunku przepływów pieniężnych? Co to są przychody, co to koszty, i jak wpływają na wynik przedsiębiorstwa? Co to jest i jak działa amortyzacja? Czy lepiej mieć zysk czy gotówkę w kasie? Czy każdy koszt to wydatek? Czy zysk to zarobiona przez firmę gotówka? Czy kapitał własny to posiadana przez firmę gotówka? Jakich pułapek unikać w czytaniu sprawozdań finansowych i w interpretacji wskaźników? Co oznacza wysoka rotacja należności a na co wskazuje niska rotacja zobowiązań? Co można „podźwignąć” dźwignią finansową? Jak zbadać zdolności firmy do spłaty i obsługi zadłużenia? Co to jest kapitał pracujący? Po co właścicielowi firmy analiza piramidy Dupont? A także, wiele, wiele innych..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.25.VIII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22970.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.7.VIII.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7026 [Magazyn 2], 6617 [Magazyn 2], P.5569 [Magazyn 1], P.5570 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia na stronach 155-159. Indeks.
W ostatnich kilku latach obserwuje się bardzo szerokie wykorzystanie technologii informatycznych w świadczeniu usług bankowych. W szybkim tempie rozwija się tradycyjna bankowość internetowa, w ramach której pojawiło się szereg nowości. Szczególnie dynamicznie rośnie wykorzystanie smartfonów, a wraz z nim na pierwszy plan wysuwa się tzw. bankowość mobilna. Autorzy publikacji szczególną uwagę zwracają na najnowsze tendencje, tj. na Bank Web 2.0 oraz Bank Web 3.0. Liczba użytkowników tych nowych systemów ciągle rośnie, ułatwiają bowiem znacząco korzystanie z usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17327 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17833.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17832.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej