Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(133)
IBUK Libra
(10)
Forma i typ
Książki
(131)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(109)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(52)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(60)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(111)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Emmerson Paul
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czarny Elżbieta
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(2)
Kapusta Piotr
(2)
Kossakowska Elżbieta
(2)
Kostecki Michał Maciej (1946- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotyński Juliusz
(2)
Królak Paweł
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kuś Artur
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marciniak-Neider Danuta (1947- )
(2)
Marczewski Krzysztof
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stępień Beata
(2)
Stępień Beata (nauki ekonomiczne)
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Wieloch Justyna
(2)
Wincewicz-Bosy Marta (1973- )
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Świerkocki Janusz
(2)
Żulczyk Jakub (1983- )
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bachman Dorota
(1)
Baranowska-Prokop Ewa
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bekas Robert
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Boruczkowska Agata
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bąk Michał
(1)
Caves Richard E
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewska Barbara
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(135)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(2)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(131)
angielski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
HANDEL ZAGRANICZNY
(32)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(18)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(16)
Handel elektroniczny
(12)
Język angielski
(11)
Język handlu i biznesu
(11)
HANDEL
(8)
ŚWIATOWA ORGANIZACJA HANDLU
(6)
ŻYWNOŚĆ
(6)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
Handel
(5)
Język środowiskowy
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
GATT
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
INTERNET
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
HANDEL DETALICZNY
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
INNOWACJE
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
RYNEK
(3)
ZIEMIOPŁODY
(3)
Bezpieczeństwo powietrzne państwa
(2)
COVID-19
(2)
GOSPODARKA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARSTWO ROLNE
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HANDEL LUDŹMI
(2)
Handel narkotykami
(2)
Internet
(2)
KONIUNKTURA
(2)
Konsumenci
(2)
LEKI
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Model biznesowy
(2)
NEGOCJACJE
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ROLNICTWO
(2)
SPOŻYCIE
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
UMOWA
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
BANKI
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE PAŃSTWA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
CEFTA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DZIECKO
(1)
Dropshipping
(1)
Dyplomacja
(1)
ENERGETYKA
(1)
ENERGIA JĄDROWA
(1)
FACTORING
(1)
FARMACJA
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
FORFAITING
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
GAZ ZIEMNY
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gramatyka
(1)
HANDEL HURTOWY
(1)
Handel bronią
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel ludźmi
(1)
Handel narządami ludzkimi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
KRAJE BYŁEGO ZSRR
(1)
ROSJA
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(7)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradniki
(2)
ROCZNIKI STATYSTYCZNE
(2)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polska
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI WIELOJĘZYCZNE
(1)
Tablice i wzory
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Językoznawstwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Edukacja i pedagogika
(10)
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
handel zagraniczny
(20)
handel elektroniczny
(11)
handel międzynarodowy
(11)
e-biznes
(9)
marketing
(9)
business English
(8)
e-commerce
(8)
Światowa Organizacja Handlu
(8)
sklep internetowy
(7)
e-marketing
(6)
konsument
(6)
polityka handlowa
(6)
English language
(5)
Internet
(5)
Polska
(5)
cło
(5)
eksport
(5)
globalizacja
(5)
handel detaliczny
(5)
teaching
(5)
transport
(5)
finanse międzynarodowe
(4)
handel
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
sprzedaż
(4)
Unia Europejska
(3)
beletrystyka
(3)
business language
(3)
e-handel
(3)
gospodarka światowa
(3)
innowacje
(3)
inwestycje zagraniczne
(3)
marka
(3)
rynek międzynarodowy
(3)
strategia
(3)
usługi online
(3)
zarządzanie
(3)
Białoruś
(2)
CEFTA
(2)
GATT
(2)
PHP
(2)
badania marketingowe
(2)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
bilans płatniczy
(2)
dystrybucja
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
finanse
(2)
geografia ekonomiczna
(2)
gospodarka
(2)
handel ludźmi
(2)
język angielski
(2)
język polski
(2)
język rosyjski
(2)
koniunktura gospodarcza
(2)
konkurencyjność
(2)
language teaching
(2)
leki
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing-mix
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
merchandising
(2)
model biznesu
(2)
obrót towarowy
(2)
obsługa klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
polityka gospodarcza
(2)
procedury celne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przedsiębiorstwo handlowe
(2)
psychologia
(2)
regionalne porozumienia handlowe
(2)
reklama
(2)
rolnictwo
(2)
rynek
(2)
rynek walutowy
(2)
rynek zagraniczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strona WWW
(2)
słownik
(2)
terminologia
(2)
transakcje zagraniczne
(2)
umowa
(2)
zakupy internetowe
(2)
ASEAN
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Business English Certificate (BEC)
(1)
Flash
(1)
Google Analytics
(1)
MySQL
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
RFID
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Ukraina
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
VAT
(1)
World Trade Organization
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
143 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18768.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18767.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr przy rozdz.
Znajomość organizacji i techniki rozliczeń zagranicznych jest niezbędna każdemu, kto ma do czynienia z handlem zagranicznym. W książce przedstawiono zarówno ogólne zasady rozliczania transakcji handlu zagranicznego, jak i omówiono w sposób dość szczegółowy takie środki i sposoby zapłaty, jak weksel, czek, inkaso dokumentowe, akredytywa dokumentowa, polecenie wypłaty, a także gwarancje bankowe, stanowiące zabezpieczenie zapłaty. Zwrócono też uwagę na możliwość posługiwania się faktoringiem. Czytelnik może się także zapoznać z kosztami obsługi bankowej transakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2691 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3847.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22382.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powiązania z innymi dyscyplinami, zwłaszcza ekonomią i stosunkami międzynarodowymi, charakteryzuje poszczególne sektory gospodarki oraz strukturę międzynarodowej wymiany gospodarczej, a także główne czynniki i procesy kształtujące współczesny międzynarodowy podział pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych różnej skali układów przestrzennych oraz zachodzących w ich ramach przemian. Książkę polecamy studentom stosunków międzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami współczesnej gospodarki światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17872.XI.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17871.XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W książce omówiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyjścia dla rozważań jest produkt zdatny do obrotu zarówno faktycznie jak również prawnie, czyli taki, który w szczególności uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, jeżeli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony, a jednocześnie próbą odpowiedzi na pytanie o sposób godzenia przez prawodawcę interesów osób zaangażowanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11704.XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-175.
W publikacji w interesujący i zarazem wartościowy merytorycznie sposób, został przedstawiony problem bezpieczeństwa narodowego w ujęciu transsektorowym. Zespół autorów zaprezentował w szerokiej perspektywie interdyscyplinarnej podstawowe obszary bezpieczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem: paradygmatu bezpieczeństwa, zagrożeń i ładu bezpieczeństwa międzynarodowego we współczesnym świecie, bezpieczeństwa informacyjnego państwa, zjawiska cyberterroryzmu jako nowej formy zagrożeń, bezpieczeństwa antyterrorystycznego, problematyki proliferacji broni jądrowej i bezpieczeństwa jądrowego, zwalczania przestępczości zorganizowanej oraz handlu ludźmi. Podjęta w opracowaniu tematyka została potraktowana w możliwie kompleksowy sposób. Oddana do rąk Czytelników publikacja przyczyni się do przybliżenia problematyki szeroko rozumianego bezpieczeństwa narodowego w tak rzadko prezentowanym ujęciu. (z recenzji wydawn. płk. dr. hab. Dariusza Kozerawskiego prof. AON)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11328.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12486.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spedycja krajowa i międzynarodowa / Adam Salomon. - Gdynia : Uniwersytet Morski w Gdyni, 2022. - 588 stron : fotografie, ilustracje, mapy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 524-540.
Książka Adama Salomona pt. „Spedycja krajowa i międzynarodowa” w sposób dogłębny i uporządkowany omawia problematykę, dotyczącą procesu przemieszczania ładunków od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy, zmiany środków transportowych w tymże procesie oraz usług spedycyjnych. Zasadnicza część podręcznika składa się z 15 rozdziałów i 24 załączników. W rozdziałach omówiono m.in. definicję transportu, logistyki i spedycji, podziały spedycji według różnych kryteriów, rolę spedytora jako realizatora usług spedycyjnych. Zanalizowano cenę za te usługi oraz wiele pojęć związanych z procesem spedycyjno-transportowym, a także podstawowe dokumenty, wykorzystywane w spedycji i transporcie, zwyczaje i uzanse. Scharakteryzowano również ładunki i opakowania, stosowane w spedycji krajowej i międzynarodowej – ich pojęcie, rodzaje, podziały, wymagania im stawiane. Nie pominięto znaków wprowadzanych na opakowaniach, szczegółowo przedstawiając ich grupy i funkcje. Podkreślono także znaczenie magazynowania ładunków w spedycji, omawiając m.in. typy konstrukcyjne budowli magazynowych, metody rozmieszczania ładunków oraz usługi i stawki związane z magazynowaniem. Poruszono temat zastosowania kodów kreskowych w spedycji, ich elementów i rodzajów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22287.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22286.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 274-283.
Bardzo ważną rolę w życiu gospodarczym wszystkich krajów, także Polski, odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP). Ich funkcjonowanie jest przejawem przedsiębiorczości społeczeństwa. Charakteryzują się dynamicznym podejściem do otoczenia - szybko reagują na powstające potrzeby i zmiany preferencji nabywczych klientów. Działając w przemyśle i usługach, uzupełniają ofertę dużych przedsiębiorstw i podmiotów sektora publicznego, dla których często stanowią zaplecze kooperacyjne. Małe i średnie przedsiębiorstwa w rezultacie zapewniają zatrudnienie wielu pracownikom i tworzą znaczną część produktu krajowego brutto. W dobie globalizacji coraz częściej uczestniczą też w międzynarodowym obrocie gospodarczym, prowadząc działalność gospodarczą przekraczającą granice państwa lub podejmując ją za granicą. Działalność małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych stanowi przedmiot niniejszej publikacji. Skoncentrowano się na polskich MSP w okresie po akcesji Polski do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8284.XI.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9627.XI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe i Monografie / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego = Treatises and Monographs ISSN 0239-8613 ; 343)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 121-126.
Głównym celem pracy było zbadanie praktyki informacyjnej na rynkach hurtowych i oczekiwań producentów rolnych korzystających z ich usług oraz wskazanie problemów, jakie muszą pokonywać uczestnicy rynku dla zdobycia pełnej informacji o procesach tam zachodzących. Badania te przeprowadzono na bazie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach i Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S.A. w Poznaniu. W tym problemie oddzielnie rozpatrzono dwa zagadnienia: ocenę systemów dystrybucji informacji na wyżej wymienionych rynkach oraz ocenę oczekiwań odbiorców informacji dystrybuowanej przez te rynki. Badania udowadniają, że praktyka gospodarowania informacją na rynkach hurtowych w Polsce wykazuje asymetrię oraz, że wdrożenie nowoczesnych metod gospodarowania informacją przez producentów rolnych wymaga wcześniejszych dostosowań w zakresie nowych technologii. Zmienia się także rola rynku hurtowego, który przestaje być wyłącznie miejscem sprzedaży produktów, w kierunku zwiększenia oferty o szereg wartości dodanych, w tym również gromadzenia, opracowywania i publikowania informacji pożądanych przez podmioty rynkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9925.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana prof. Henrykowi Mrukowi.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Monografia "Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku" stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w "globalnej wiosce". Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym, które związane są z: -tendencjami oraz wyzwaniami w sferze międzynarodowych stosunków gospodarczych; -oraz budowaniem międzynarodowej pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. Książka jest przeznaczona zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak również dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18227.XI.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20265.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20264.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinantów funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Dotyczy zagadnień związanych z infrastrukturą technologiczną i sprzętową, a także architekturą e-biznesu. Przedstawiono w niej wskazówki pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą i przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano też nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Każdy rozdział został zakończony pytaniami problemowymi I testem prawda/fałsz. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych tematyką e-biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.60.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej