Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
GLOBALIZACJA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
TURYSTYKA
(2)
Temat: czas
2001-0
(2)
Słowo kluczowe
gastronomia
(2)
hotelarstwo
(2)
turystyka
(2)
aerobik
(1)
agroturystyka
(1)
animacja czasu wolnego
(1)
czas wolny
(1)
globalizacja
(1)
golf
(1)
gry rekreacyjne
(1)
hokej na trawie
(1)
konsumpcjonizm
(1)
mobbing
(1)
piłka nożna
(1)
piłka ręczna
(1)
podaż turystyczna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rekreacja
(1)
sport
(1)
survival
(1)
turystyka medyczna
(1)
turystyka przyjazdowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
wegetarianizm
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
żeglarstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 7)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie funkcjonowania i rozwoju usług gastronomicznych, hotelarskich i turystycznych w warunkach globalizacji. Mają one charakter ekonomiczny, demograficzny, społeczny i gospodarczy. Książka zapoznaje także czytelnika z oceną ruchu turystycznego i formami turystyki. Pozycja przydatna jest dla uczniów i studentów kierunków turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12873.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artykułów w niniejszej monografii opisują różnorodne typy jakości usług turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-żywieniowych w oparciu o piramidę potrzeb psychologicznych człowieka. Do czynników umożliwiających walidację jakości usług zaliczyli: komfort, wygodę i reaktywność, pewność, niezawodność, zgodność, relację, aprobatę i zrozumienie, poczucie wartości, uprzejmość i akceptację, rozwój i dbałość o sprawiedliwość społeczną, innowacje i uczenie się, opisy poziomu doznań i uznanie. Uzupełnieniem takiego pojmowania jakości jest kategoria jakości oczekiwanej i doświadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13289.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej