Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(17)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Janasz Krzysztof
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Aluchna Maria
(1)
Antczak-Sabala Beata (1971- )
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Francik Anna
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Kabat Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karniej Piotr
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lichniak Irena
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rundo Agata
(1)
Sankowska Anna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Tkaczyk Lucyna
(1)
Tomaszewicz Łucja
(1)
Wilcox Mark
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
INNOWACJE
(26)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(16)
ZARZĄDZANIE
(4)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
TRANSFER TECHNOLOGII
(2)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFORMATYKA
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ i ROZWOJU
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZPITALE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(12)
innowacje
(10)
innowacyjność przedsiębiorstw
(8)
zarządzanie
(5)
organizacja
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
innowacyjność
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
finanse
(2)
globalizacja
(2)
innowacyjność gospodarki
(2)
kapitał ludzki
(2)
konkurencyjność
(2)
kreatywność
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywowanie pracowników
(2)
organizacja wirtualna
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
public relations
(2)
technologia
(2)
transfer technologii
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie kompetencjami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Unia Europejska
(1)
alians strategiczny
(1)
budżet
(1)
cloud computing
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
fuzja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
jakość opieki
(1)
klient
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty leczenia
(1)
kultura innowacyjna
(1)
logistyka
(1)
medycyna pracy
(1)
model biznesu
(1)
organizacje sieciowe
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
polityka innowacyjna
(1)
postęp techniczny
(1)
pracownik
(1)
prawa pacjenta
(1)
proces innowacyjny
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przejęcie
(1)
przywództwo
(1)
regionalizacja
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwój regionalny
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
strategia
(1)
system informacyjny
(1)
szpital
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologie mobilne
(1)
turystyka medyczna
(1)
upadłość
(1)
wycena
(1)
zakład opieki zdrowotnej
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia: kreatywność, kreatywność organizacji, kreatywność organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarządzanie organizacją kreatywną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8081.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem tej książki jest zainicjowanie dyskusji na temat innowacji organizacyjnych w szpitalach. W książce zaprezentowano rozwiązania sprawdzone w warunkach szpitali francuskich, a także wybrane dokonania szpitali polskich. Dotyczą one funkcjonowania oddziałów chirurgii endoskopowej i chirurgii jednego dnia, jako stale rozwijających się dziedzin medycyny, na które jest duże zapotrzebowanie rynkowe. Ponieważ w warunkach transformacji systemowej polskich szpitali dochodzi do przekształceń własnościowych, także i ten obszar znalazł swoje miejsce w książce. Problematyka zarządzania procesowego i zintegrowanego systemu informacji medycznej, wspomagającego funkcjonowanie szpitala, została zaprezentowana na podstawie doświadczeń szpitali francuskich. Autorzy prezentują również możliwości unowocześnienia rachunku kosztów, w tym rozwiązania francuskie, które z pożytkiem mogłyby być wykorzystane w szpitalach polskich. W książce zostały omówione także problemy jakości w opiece medycznej. Zaprezentowano nowatorskie metody zarządzania jakością, przytaczając liczne przykłady rozwiązań praktycznych ze szpitali polskich, francuskich i niemieckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 161)
Bibliogr. s. 143-151.
Publikacja rozpatruje zagadnienia zarządzania wiedzą i mobilności, proponując wytyczne do stworzenia kompleksowego rozwiązania organizacyjno-technicznego wspomagającego pracę mobilną, której skuteczność zależy od dostępu do zasobów wiedzy. Książka rozpatruje zagadnienia interakcji człowieka i urządzeń w procesie pozyskiwania wiedzy. Przedmiotem rozważań jest problematyka dostarczania pracownikom mobilnym aktualnych treści w sposób kontekstowy - dostosowany do sytuacji, preferencji oraz środków technicznych, jakimi dysponuje odbiorca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8618.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10042.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik badań naukowych prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku Filia w Ełku. Cel, jakim jest wskazanie przedsiębiorcom i menedżerom mechanizmów możliwości rozwoju drogą przedsiębiorczości i innowacyjności wynika z misji wyższej uczelni. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem stały się wspólnym mianownikiem dociekań badaczy reprezentujących różne zainteresowania poznawcze. Pozwoliło to na kompleksowe ujęcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarządzaniu różnorodnymi procesami i zasobami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-276.
Początek XXI wieku cechuje wysoka dynamika zmian zachodzących w gospodarce, która w szybkim tempie staje się gospodarką globalną. Jednym z głównych czynników wywołujących te zmiany jest postęp naukowo-techniczny w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rosnące usieciowienie gospodarki i społeceństwa. Rozwija się wspólpraca sieciowa pomiędzy geograficznie odległymi od siebie przedsiębiorstwami, a konkurencja przekształca się z lokalnej w globalną. Silna presja konkurencyjna oraz wysoki poziom rozwoju techniki i technologii sprawiają, że przedsiębiorstwom coraz trudniej jest samodzielnie odnosić sukcesy rynkowe, opierając się jedynie na własnych zasobach i umiejetnościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11604.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zasady działania, warunki sukcesu.
Książka stanowi zbiór wskazówek jak kreować, kierować oraz utrzymywać zmiany w organizacji, aby lepiej przystosować jej własną zmienność do zmienności otoczenia, z którym pozostaje ona w ciągłej i dynamicznej interakcji. Szczególną uwagę zwrócono w niej na projektowanie zmian i kluczowe czynniki ich wprowadzania, aby mogły być one realizowane szybko i skutecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4042 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4040.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie. Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. Książka zawiera ciekawe pomysły, sugestie, opisy dobrych i złych doświadczeń oraz wiele przykładów radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontekście codziennego funkcjonowania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-107.
Celem niniejszego opracowania była analiza kapitału ludzkiego w kontekście jego znaczenia dla innowacyjności przedsiębiorstw. Materiału dostarczyły badania przeprowadzone na grupie przedsiębiorstw oraz przegląd definicji, systemów i modeli zarządzania zasobami ludzkimi pod kątem ich znaczenia dla szerzenia postaw innowacyjnych i podnoszenia poziomu innowacyjności, a także identyfikacja narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi mających największy wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządzaniu innowacyjno­ścią w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych or­ganizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14971.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15801.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-201.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania; główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej; proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią; analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8746.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10219.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf. nauk., grudzień 2009 r., Poznań.
Bibliogr. s. 163-[171].
Praca zawiera omówienie sposobów tworzenia innowacji w różnych obszarach przedsiębiorstwa, od zasad formułowania strategii, przez koncepcje marketingowe, projektowanie opakowań, do mozliwości uzyskiwania wsparcia z różnych programów pomocowych. Prezentuje wyniki badań dotyczących dyfuzji innowacji, barier ich rozwoju, a także sposobów ochrony własności. Doświadczenia z obszaru gospodarki polskiej oraz unijnej odniesione zostały do koncepcji realizowanych w Stanach Zjednoczonych. Całość publikacji podzielono na trzy części, z których pierwsza poświęcona została ogólnym warunkom innowacyjności przedsiębiorstw z perspektywy teoretycznej, organizacyjnej, modelowej, międzynarodowej i prawnej. W części drugiej ujęto referaty traktujące o innowacyjności w sektorze technologii informacyjnych, branży rolno-spożywczej oraz turystyce. Część rzecia prezentuje wpływ różnych czynników na innowacyjność organizacyjną i marketingową przedsiębiorstw. Bogate i użyteczne analizy wykonane przez autorów związanych z platformami oraz programami innowacyjnymi, umiejętnie wpleciono w rozważania teoretyczne na temat modeli, procedur i procesów innowacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11247.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12335.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"To, co zasadniczo wyróżnia tę monografię dotyczącą organizacji wirtualnej, jest jej wysoka precyzja oraz próba sformalizowania analiz badawczych w jej ramach. Analiza ta ma swoją utylitarną wartość, ponieważ kończy się zestawem wielu wniosków z zakresu teorii i praktyki organizacji wirtualnych, wobec których zarówno badacze, jak i praktycy zarządzania nie powinni przejść obojętnie". (z recenzji prof. dr hab. Ireny Krystyny Hejduk)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7349.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8314.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15104.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16007.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe WSPA)
Publikacja zawiera teksty referatów pozytywnie ocenionych przez Radę Programową Konferencji w Nałęczowie w dn. 30-31 maja 2005 r. Składa się z trzech części, poświęconym trzem głównym obszarom tematycznym konferencji. Część pierwsza obejmuje przede wszystkim problemy współzależności występujące pomiędzy postępem globalizacji, a rozwojem regionalnym. Część druga zawiera opracowania koncentrujące się na zagadnieniach związanych z korporacjami międzynarodowymi i rynkami globalnymi. Część trzecia dotyczy szeroko rozumianej problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5133.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Identyfikacja i realizacja strategii innowacyjnych przedsiębiorstw stanowi istotny wymóg podnoszenia racjonalności gospodarowania, a także główny element postępu cywilizacyjnego. Tworzenie gospodarki opartej na wiedzy (innowacyjności) wymaga wielu zmian, szczególnie w systemach edukacji i finansowania, czyli większego udziału kapitału prywatnego, funkcjonowania rynków finansowych oraz w kwalifikacjach (kluczowe kompetencje) przedsiębiorców i innowatorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2971 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4034.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej wątków poparte jest przykładami z życia gospodarczego. Dużą wartość poznawczą mają rozważania na temat transformacji przedsiębiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy końcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej