Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(34)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Brdulak Halina
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Nowacki Robert
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Aluchna Maria
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bessant John
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabat Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karniej Piotr
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Leszczyńska Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Roth Gerard (1942- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szostak Józef
(1)
Szpon Jakub
(1)
Tidd Joseph (1960- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Truskolaski Szymon
(1)
Wilcox Mark
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
INNOWACJE
(35)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(8)
ZARZĄDZANIE
(6)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
KADRY
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
TRANSFER TECHNOLOGII
(2)
BANKI
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMATYKA
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZPITALE
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(2)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
innowacje
(18)
przedsiębiorstwo
(14)
innowacyjność przedsiębiorstw
(11)
zarządzanie wiedzą
(11)
zarządzanie
(10)
konkurencyjność
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
finanse
(3)
innowacyjność
(3)
kreatywność
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
e-biznes
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
logistyka
(2)
marketing
(2)
organizacja
(2)
organizacje sieciowe
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
public relations
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
transfer technologii
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
absorpcja
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
budżet
(1)
cloud computing
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
ekologia
(1)
ekonomia środowiska
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
humanizacja pracy
(1)
innowacje ekologiczne
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
instytucje kultury
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość opieki
(1)
jakość usług
(1)
kapitał ludzki
(1)
konsorcjum
(1)
konsultacje społeczne
(1)
korporacja
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty leczenia
(1)
kultura organizacji
(1)
medycyna pracy
(1)
miasto
(1)
model biznesu
(1)
motywowanie pracowników
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
polityka innowacyjna
(1)
postęp techniczny
(1)
pracownik
(1)
prawa pacjenta
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przywództwo
(1)
rachunkowość
(1)
restrukturyzacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rozwój przestrzenny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek konkurencyjny
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
segmentacja modułowa
(1)
sensmaking
(1)
sieci franczyzowe
(1)
slow city
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
studium przypadku
(1)
system komunikacji
(1)
szkoła wyższa
(1)
szpital
(1)
technologia
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologie mobilne
(1)
transport miejski
(1)
turystyka medyczna
(1)
wycena
(1)
zakład opieki zdrowotnej
(1)
zarządzanie 2.0
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku podnoszenie konkurencyjności i stwarzanie warunków dla rozwoju innowacyjności stają się najważniejszą kwestią zarówno z perspektywy sukcesu indywidualnego podmiotu gospodarczego, jak i całego państwa. Z tego też względu problematyka ta jest przedmiotem zainteresowań ogromnej liczby badaczy, co roku poświęca się jej wiele opracowań naukowych. W związku z tym we wstępie kolejnej pracy dotyczącej tego zagadnienia należy zdać pytania: Czy na rynku wydawniczym jest miejsce dla jeszcze jednej monografii z tego zakresu? Czy praca ta może zyskać zainteresowanie czytelnika? Współczesna gospodarka transformuje się w niespotykanym wcześniej tempie. Jesteśmy świadkami nowych zjawisk gospodarczych, które błyskawicznie zmieniają pozycje konkurencyjne nie tylko poszczególnych przedsiębiorstw, korporacji, ale także całych gospodarek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10979.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11949.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 302-317.
Innowacje społeczne są obecnie w centrum zainteresowania badaczy, polityków i praktyków gospodarczych w krajach wysokorozwiniętych. Potrzeby i wyzwania społeczne stają się coraz bardziej änagląceö i nie mogą być już zaspokajane tylko przez innowacje techniczne, które często generują i pogłębiają te potrzeby. Globalny kryzys pokazał, że coraz więcej wyzwań stojących przed społeczeństwem ma wymiar społeczny. Dotyczy to także przedsiębiorstw. W niektórych z nich pogłębiają się zjawiska związane z dehumanizacją pracy, co stanowi swoisty paradoks naszych czasów, w których dalszy postęp ma się opierać na kapitale ludzkim, jednocześnie zaś zasobem tym gospodarujemy nieefektywnie. Uwaga badaczy i praktyków stopniowo przesuwa się z innowacji technologicznych na innowacje społeczne, rozumiane jako nowe idee, produkty, procesy, które zaspokajają potrzeby społeczne, są wydajniejsze i skuteczniejsze od dotychczas istniejących rozwiązań i dotyczą społeczności jako całości. Uważa się, że są korzystne dla społeczeństwa i zwiększają zdolność społeczeństwa do działania. Książka wpisuje się w nurt publikacji ukazujących specyfikę innowacji społecznych, celowość ich stosowania oraz gotowość wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13816.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14780.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego)
Funkcjonowanie rynku finansowego, w skład którego wchodzą: rynek pieniężny i rynek kapitałowy, wpływa na rozwój i znaczenie gospodarcze każdego kraju. Rynek ten podlega nieustannym zmianom kształtującym wielkość generowanego nań kapitału. Niezwykle istotne jest więc oznaczenie właściwego kierunku procesów przekształceniowych polskiego rynku finansowego. Celem niniejszego opracowania jest zaznajomienie czytelników z najnowszymi tendencjami w zarządzaniu bankiem, innowacyjnością produktową na rynku ubezpieczeniowym, zmianami na rynku kapitałowym i bezpieczeństwem funkcjonowania rynku finansowego w obliczu zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4437.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-289.
Tematyka opracowania obejmuje ważne i aktualne problemy gospodarki polskiej i europejskiej. Podstawowym celem pracy jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad skomplikowaną problematyką innowacji i innowacyjności organizacji wobec wyzwań strategii inteligentnego i zrównoważonego rozwoju. Przedstawia problematykę determinant innowacyjności w sektorach usługowym i przemysłowym w przekrojach ogólnopolskim oraz regionalnym na tle wyzwań przyszłości. Dobór wymienionej problematyki merytorycznej podyktowany został potrzebą ciągłego identyfikowania i charakteryzowania prawidłowości występujących w zakresie działalności innowacyjnej w tych sektorach również na tle niektórych państw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12140 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12139.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13261.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej