Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Hyla Marek
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Krakowska Monika
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lorens Roman
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Strasser Thomas
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Temat
INTERNET
(13)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(9)
MULTIMEDIA
(6)
INFORMATYKA
(3)
KOMPUTERY
(3)
MOODLE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WEB 2.0
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
e-learning
(5)
Internet
(3)
platforma Moodle
(2)
szkolenie pracowników
(2)
English language
(1)
Web 2.0
(1)
edukacja
(1)
edukacja dorosłych
(1)
komputer
(1)
kształcenie
(1)
language
(1)
learning
(1)
media
(1)
nauczanie na odległość
(1)
niepełnosprawni
(1)
oprogramowanie open source
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
teaching
(1)
web applications
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8278.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9618.V.8 [Czytelnia A], 9619.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Obejmuje część wystąpień poświęconych teorii i praktyce edukacji medialnej. Uszeregowano je w kilku działach: problemy cywilizacji informacyjnej, kształcenie na odległość, technologie informacyjne w kształceniu, kształcenie nauczycieli, studia podyplomowe technologii informacyjnej, technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków nauczycielskich oraz wszystkich tych, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat roli i miejsca technologii informacyjnej oraz edukacji medialnej we współczesnym kształceniu, dokształcaniu i samokształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2726.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształcenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studiów. Adresatem prezentowanej pracy są słuchacze szkół wyższych, specjalności pedagogicznych i nauczycielskich, a także akademiccy nauczyciele pedagogiki, którym książka ta sugeruje kierunki namysłu naukowego i dobór materiału pożądanego w zawodowym kształceniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4061.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4536.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł. : Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego.
Bibliogr. s. 199-203, netografia s. 204.
Pozycja poświęcona roli Internetu we współczesnej edukacji i procesowi przemian cywilizacyjnych zmierzających do stawiania się społeczeństwem informacyjnym. Rozważania i refleksje autorów poszczególnych rozdziałów niniejszej pracy poświęcone są roli, jaką spełnia Internet we wszystkich dziedzinach życia społecznego i gospodarczeo ze szczególnym uwzględnieniem edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5297.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla dorosłych / Jakub Jerzy Czarkowski. - Warszawa : Difin, 2012. - 242 s. : il. ; 24 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
"... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy E-learning dla dorosłych pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki". (z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11805.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12987.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego; Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / red. nauk. Maria Kocójowa ISSN 1230-7025 ; Zeszyt 16)
Bibliogr. s. 157-171
Książka jest poświęcona dwóm ważnym i komplementarnym względem siebie zagadnieniom dotyczącym rozwoju europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Autorka podejmuje próbę omówienia najczęściej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: biblioteki wirtualne, uniwersytety wirtualne, czat, e-forum, wirtualne laboratoria, e-testy, technologia Wiki, telekonferencje i audiokonferencje, weblogi, Web 2.0. Zastosowanie różnych metod badawczych pozwolą nie tylko na wskazanie możliwości wykorzystania nowych technologii informacyjnych w edukacji, lecz także na scharakteryzowanie działalności wirtualnej organizacji. Analiza zachowań użytkowników wykazała również, że efektywność elektronicznych środków komunikacji można zwiększyć, jeśli występują one w pewnym kompleksie wraz z tradycyjnymi formami komunikowania. Dopiero wówczas elektroniczne narzędzia komunikacji mogą być w pełni wykorzystane w procesie kształtowania europejskiej przestrzeni edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9559.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Jest to przewodnik po możliwościach wykorzystania nowych technologii w nauczaniu pozwalający nauczycielowi odnaleźć się w 'cyfrowym świecie'. Książka zawiera teoretyczne wiadomości dotyczące metodyki zdalnego nauczania, prawa autorskiego w e-learningu i konkretne wskazówki pomocna w tworzeniu materiałów dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11082.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12044.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych możliwości mediów cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych będących w dyspozycji osób niepełnosprawnych. Badania prowadzone w wielu środowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy służą refleksji pedagogicznej, którą w odniesieniu do osób niepełnosprawnych mają wzbogacić. Praktyczną funkcją publikacji jest wskazanie nowych mozliwości edukacyjnych oraz aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, w których coraz wiekszego znaczenia nabierają najnowsze rozwiązania technologiczne i medialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14260.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej