Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(49)
Rejestracje audio i wideo
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(42)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(48)
Autor
O'Connor J. D
(11)
Baker Ann (1939- )
(8)
Fletcher Clare
(8)
Brazil David
(7)
Mortimer Colin
(6)
Bowler Bill
(5)
Jones Daniel (1881-1967)
(5)
Cunningham Sarah
(4)
Kenworthy Joanne
(4)
Bałutowa Bronisława (1919-2005)
(2)
Gimson Alfred Charles (1917-1985)
(2)
Hewings Martin
(2)
Ramsaran Susan
(2)
Reszkiewicz Alfred (1920-1973)
(2)
Setter Jane
(2)
Sikora Stefan
(2)
Thompson Ian
(2)
Esling John
(1)
Greet Judith
(1)
Hartman James
(1)
Jassem Wiktor (1922- )
(1)
Kelly Gerald
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Lane Linda
(1)
Laroy Clement (1943- )
(1)
Matthews Candance (1950- )
(1)
Preston Peter
(1)
Roach Peter
(1)
Roach Peter (1943- )
(1)
Szpyra Jolanta
(1)
Szyszka Magdalena (filolog)
(1)
Wells J. C
(1)
Zawodniak Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(21)
1980 - 1989
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(41)
Kiribati
(13)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(54)
angielski
(6)
Odbiorca
B1 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(55)
Wymowa
(7)
Język angielski
(6)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(4)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(3)
Fonetyka
(2)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
English language
(1)
Fleksja
(1)
Fonologia
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Leksykologia
(1)
Lęk
(1)
Metody nauczania
(1)
Morfologia (językoznawstwo)
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Struktury zadaniowe
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(2)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(7)
Edukacja i pedagogika
(3)
Słowo kluczowe
pronunciation
(44)
English language
(20)
EFL
(13)
English pronunciation
(11)
speaking
(7)
dictionary
(6)
intonation
(5)
advanced level
(4)
phonetics
(4)
CAE
(3)
phonology
(3)
upper-intermediate level
(3)
ELT
(2)
English
(2)
dwugłoski
(2)
foreign language
(2)
język angielski
(2)
learning
(2)
narząd mowy
(2)
samogłoski
(2)
spółgłoski
(2)
teaching approaches
(2)
wymowa
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
anxiety
(1)
conversation
(1)
coursebook
(1)
foreign speakers
(1)
language system
(1)
learning strategies
(1)
methods of teaching
(1)
morphology
(1)
pedagogy
(1)
phonics
(1)
psychology
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
sentences
(1)
study and teaching
(1)
teaching
(1)
word formation
(1)
62 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Sounds English" consists of a coursebook (which is available separately) and this set of three cassettes. It aims to train students to pronounce effectively - including the accurate production of individual sounds as well as stress and intonation. Each unit starts with intensive practice in hearing and saying particular sounds, then moves on to real life contexts where stress, intonation and sounds are all involved. The course can be used in class, or by students working on their own. A special chart for 15 languages demonstrates which English sound contrasts are difficult for speakers of each language, enabling students to plan their own study programme. It is aimed at intermediate to upper-intermediate students.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 518.XXIV.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 517.XXIV.10 [Czytelnia A], 516.XXIV.10 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Learning and Teaching)
Offers a unique approach to researching pronunciation learning strategies Discusses the interplay of two L2-learner characteristics/individual differences (pronunciation learning strategies and language anxiety) that affect the processes of foreign language acquisition Provides important guidelines for foreign-language scholars, teachers and learners interested in pronunciation teaching/learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21793.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 215-219.
W procesie nabywania języka obcego rolę odgrywają różne czynniki, do których należy transfer, czyli wpływ języka rodzimego ucznia na jego kompetencję w języku docelowym. Tam, gdzie systemy są paralelne (np. w zdaniu polskim i angielskim szyk wyrazowy jest identyczny a przyswoić należy jedynie nowe formy wyrazów), przewiduje się stosunkowo łatwe przyswajanie materiału językowego, a tam, gdzie są one nieparalelne (np. inny szyk wyrazowy w zdaniu), przewiduje się utrudnienia. ; Dobra dydaktyka czerpie z dóbr takiej wiedzy, przesuwając częściowo wysiłek ucznia i nauczyciela na obszary wymagające więcej uwagi. Dostępne na rynku myśli lingwistycznej publikowane wyniki analiz mają jednak przeważnie charakter czysto akademicki, a ich potencjalna użyteczność do celów dydaktycznych nie została w ocenie wnioskodawcy jak dotąd zagospodarowana w stopniu zadowalającym. Podczas gdy zadowalającą zastosowalność badań w praktyce obserwuje się w przypadku nauk inżynieryjnych czy medycznych, w glottodydaktyce jest pod tym względem dużo do zrobienia. ; Celem przedłożonej monografii jest takie przedstawienie wyników badań autora, które badania te uczyni bezpośrednio zastosowalnymi w dydaktyce. Rynek myśli dydaktycznej i jej praktycznej implementacji oczekuje na taką publikację. Można nawet pójść dalej i stwierdzić, że rynek myśli oraz jej praktycznych zastosowań publikacji takiej wręcz się domaga. ; Monografia powstała na bazie kilkuletnich prac badawczych autora i jest głosem w dyskusji w obszarze językoznawstwa stosowanego - głosem, który konkretnie wskazuje, jak praca akademicka powinna przekładać się na glottodydaktykę. Książka jest zwieńczeniem badań, które dzięki wcześniejszym doświadczeniom w dziedzinie autor mógł przez ostatnie pięć lat prowadzić z perspektywy osoby zapoznanej zarówno z szerokim oceanem wiedzy teoretycznej jak i praktycznymi uwarunkowaniami glottodydaktyki. ; Kontrastywne zestawienia komponentów języka (np. podobne i niepodobne głoski polskie i angielskie, podobieństwa i różnice we fleksji i procesach słowotwórczych, pokrywające się i nie pokrywające się znaczenia słów, paralelna lub nieparalelna struktura frazy czy zdania) przedstawione zostały z takiej perspektywy, która, zachowując dyskurs akademicki, jest jednocześnie wartościowym materiałem dla praktyków. ; Czerpiąc z treści książki, osoby zaangażowane w dydaktykę języka angielskiego w Polsce i języka polskiego za granicą będą mogły tak rozkładać materiał i planować jego utrwalanie, aby optymalnie zagospodarować możliwości poznawcze ucznia. Język monografii (angielski) czyni jej treść dostępną nie tylko dla dydaktyków języka angielskiego w Polsce i środowiskach polonijnych, lecz również dla osób zaangażowanych w dydaktykę języka Polskiego jako obcego. Praca zapewne może też być inspiracją dla osób zaangażowanych w porównywanie innych języków i szukających zastosowalności praktycznej wyników swoich badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22695.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22694.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition ; 82)
Includes bibliographical references and index.
In view of recent debates on the global spread of English and its international lingua franca role, what pronunciation models are appropriate for millions of EFL learners? Which aspects of English phonetics should be taught to foreign students and which can be neglected with little loss to successful communication? How can English pronunciation be taught in an interesting and effective way which is both learner- and teacher-friendly, in accordance with the latest scholarly and technological achievements? This research-based book addresses these and many other fundamental issues that are currently at the centre of pronunciation teaching. It offers a wealth of new theoretical ideas and practical solutions to various phonodidactic problems that arise in EFL contexts, approaching pronunciation instruction from global and local perspectives and supporting its theoretical claims with extensive empirical evidence. It will be of interest to EFL teachers and teacher trainers, pronunciation specialists and students of applied linguistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15688.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej