Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sanders William B. (1944- )
(1)
Stefanov Stoyan
(1)
Walkowska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
JAVASCRIPT
(3)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Słowo kluczowe
JavaScript
(3)
HTML
(2)
Access 2000
(1)
Android
(1)
CSS
(1)
PHP
(1)
XML
(1)
aplikacja internetowa
(1)
gra internetowa
(1)
programowanie
(1)
programowanie obiektowe
(1)
strona WWW
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2598 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9063.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10649.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej