Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Książki
(196)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(179)
dostępne
(127)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(86)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(179)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(10)
Juchnowicz Marta (1948- )
(8)
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Listwan Tadeusz
(6)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lipka Anna
(4)
Jamka Beata (1961- )
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Król Henryk
(3)
Lany Magdalena
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Muszczynko Ewa
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Suchar Marek
(3)
Ulrich David (1953- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Baron Angela
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Bugdol Marek
(2)
Cascio Wayne F. (1946- )
(2)
Dale Margaret
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kunasz Marek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Mazur-Wierzbicka Ewa
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sołtysińska Iwona
(2)
Zwiech Patrycja
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adamska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Ancona Deborah
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Arhipova Nadežda Ivanovna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Becker Brian E
(1)
Bekier Adam
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Bresman Henrik
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrząszcz Aneta
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Cook Mary F. (1937- )
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Cowling Alan
(1)
Cox Charles
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duda Tomasz
(1)
Eaton David
(1)
Fox Glen
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gandziarowska Jagoda
(1)
Gellert Manfred (1947- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Gick Alan
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goebel Urszula
(1)
Golinowska Stanisława
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollyforde Sarah
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(113)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(194)
angielski
(3)
sandawe
(1)
Temat
KADRY
(198)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(54)
ZARZĄDZANIE
(51)
MOTYWACJA PRACY
(14)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(7)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
PODRĘCZNIKI
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
INNOWACJE
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(4)
PRACA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
ZDOLNOŚCI
(4)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(3)
PRZYWÓDZTWO
(3)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(3)
ZACHOWANIE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
KARIERA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MARKETING
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MENTORING
(2)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
RYNEK PRACY
(2)
SIŁA ROBOCZA
(2)
SZKOLENIE WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(2)
USŁUGI
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
ZAWÓD
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZROBOCIE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
CONTROLLING
(1)
CZAS PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
DECYZJE
(1)
DOPŁATY BEZPOŚREDNIE dla ROLNIKÓW
(1)
DYSKRYMINACJA w ZATRUDNIENIU
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
FINANSE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
HOLDINGI
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIASTA
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NEGOCJACJE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
OUTSOURCING
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODMIOTOWOŚĆ
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRAKSEOLOGIA
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
PŁACA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZMOWA
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPORT
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPRAWIEDLIWOŚĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
UBEZPIECZENIA GOSPODARCZE
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
WSPÓŁZAWODNICTWO PRACY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(30)
PODRĘCZNIKI
(15)
Podręcznik
(13)
PORADNIKI
(12)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
INFORMATORY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi
(75)
rekrutacja pracowników
(33)
motywowanie pracowników
(31)
wynagrodzenie
(29)
ocena pracowników
(27)
kapitał ludzki
(26)
przywództwo
(21)
zarządzanie
(21)
zarządzanie personelem
(20)
kultura organizacyjna
(18)
szkolenie pracowników
(17)
organizacja
(16)
przedsiębiorstwo
(16)
rozwój zawodowy
(16)
motywacja
(15)
zatrudnienie
(15)
kadry
(14)
kierowanie
(13)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(13)
kompetencje
(12)
kompetencje pracownicze
(10)
selekcja
(10)
coaching
(9)
ocenianie
(9)
praca
(9)
praca zespołowa
(9)
zarządzanie talentami
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
pracownik
(8)
wartościowanie pracy
(8)
kapitał intelektualny
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
menedżer
(7)
mentoring
(7)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
efektywność pracy
(6)
kariera zawodowa
(6)
komunikacja
(6)
konflikt
(6)
rozmowa kwalifikacyjna
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
zarządzanie strategiczne
(6)
zespół
(6)
zwolnienia pracowników
(6)
kadra kierownicza
(5)
kompetencje kierownicze
(5)
outsourcing
(5)
planowanie karier
(5)
pracownicy
(5)
szkolenie
(5)
wiedza
(5)
zaangażowanie pracowników
(5)
zarządzanie kompetencjami
(5)
kompetencje zawodowe
(4)
kultura organizacji
(4)
mobbing
(4)
rynek pracy
(4)
satysfakcja zawodowa
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
TQM
(3)
benchmarking
(3)
dobór pracowników
(3)
innowacyjność
(3)
kompetencje menedżerskie
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing
(3)
negocjacje
(3)
outplacement
(3)
patologia pracy
(3)
polityka personalna
(3)
reengineering
(3)
testy rekrutacyjne
(3)
Lean Management
(2)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(2)
bezrobocie
(2)
bhp
(2)
controlling
(2)
controlling personalny
(2)
demografia
(2)
doradztwo personalne
(2)
doradztwo zawodowe
(2)
efektywność
(2)
efektywność pracowników
(2)
elastyczne zatrudnienie
(2)
etyka pracy
(2)
human resource management
(2)
informacja personalna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
koszty pracy
(2)
marketing personalny
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
migracje
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja ucząca się
(2)
personel
(2)
planowanie
(2)
polityka kadrowa
(2)
198 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Akademia Biznesu)
Zarządzanie zasobami ludzkimi jest działalnością praktyczną. Polega na rozwiązywaniu licznych problemów i wykonywaniu zadań, koniecznych do sprawnego funkcjonowania organizacji. Powinno umożliwić - według klasycznej definicji - efektywne współdziałanie części, aby mogły się one przyczynić do powodzenia całości. Jest to także działalność interdyscyplinarna. Aby osiągnąć w niej sukces, trzeba brać pod uwagę podstawowe konteksty, w których ta działalność przebiega, a więc prawo, psychologię, kulturę i etykę. Książka przybliża koncepcję zarządzania zasobami ludzkimi jako strategię i praktykę nabywania, wykorzystywania, udoskonalania oraz zachowywania ludzkich możliwości i umiejętności w organizacji lub przedsiębiorstwie, a także zwrócenie uwagi na gospodarcze i społeczne tło warunkujące działania w zakresie zarządzania ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2736.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-151.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, jak wiele wskazuje, wyczerpało swoje możliwości rozwoju i stoi przed wieloma dylematami oraz wyzwaniami; rozwój nowych dziedzin i nurtów wiedzy, które pokazują autorzy, stawia pod znakiem zapytania podstawowe dotychczasowe założenia ZZL-u. Książka zawiera unikalne przeglądy badań, reasumpcję długookresowych i burzliwych polemik oraz nowe modele, będące podsumowaniem wielu lat pracy autorów poszczególnych rozdziałów Jest to książka dla studentów studiów ekonomicznych oraz zarządzania, którzy powinni z niej korzystać podczas zajęć z zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania kadrami. Jest to również źródło informacji i literatura pomocnicza dla wykładowców. Powinni po nią sięgnąć m.in. członkowie zarządu korporacji oraz menedżerowie personalni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14403.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15305.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5182 [Magazyn 2], P.4929 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Michael Armstrong. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 782 s. : il. ; 28 cm.
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2905 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Pomiar wpływu zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki finansowe firmy jest przedmiotem niniejszej książki, prezentującej kartę wyników zarządzania zasobami ludzkimi (HR scorecard). Jej autorzy, nawiązując do zrównoważonej karty wyników (balanced scorecard) R. Kaplana i D. Nortona, przedstawiają zasady budowy karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi, strategiczną rolę działów personalnych w generowaniu wartości, podstawowe kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich oraz wskazówki dotyczące wdrażania tej metody pomiaru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6325.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Successful recruitment and selection : a practical guide for managers, 1995.
Bibliogr. s. 297-300. Indeks.
Działania podejmowane przez pracodawcę w celu pozyskania odpowiednich kandydatów i wyboru najlepszych z nich można porównać do decyzji inwestycyjnych. Korygowanie skutków błędnej decyzji jest zwykle czasochłonne i kosztowne. Właściwa decyzja natomiast może przynieść efekty dalece przewyższające oczekiwania obu stron. W udoskonalaniu procesu rekrutacji i selekcji pomocne będą przedstawione w książce praktyczne metody przeprowadzania kolejnych jego etapów, do których zalicza się: tworzenie opisu stanowiska i profilu osobowego, poszukiwanie odpowiednich kandydatów, przeprowadzanie wstępnej selekcji i testowanie, podejmowanie decyzji dotyczącej zatrudnienia, przyjmowanie kandydata do pracy, dokonywanie oceny wyników poszczególnych faz procesu rekrutacji i selekcji. Poruszane zagadnienia są zilustrowane szczegółowymi opisami przypadków. Przykładom towarzyszą listy kontrolne oraz wzory dokumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14701.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Thinking for a living : how to get better performance and results from knowledge workers.
Pracownicy wiedzy to m.in. planiści, menedżerowie i informatycy, którzy tworzą i unowocześniają oferowane przez przedsiębiorstwo produkty i usługi. Ich pomysły, umiejętności i doświadczenie często decydują o sukcesie firmy. Czy mogą pracować jeszcze wydajniej? Zdaniem autora książki, wielu firmom nie udaje się zwiększyć wydajności tej kategorii pracowników z powodu stosowania nieodpowiednich metod zarządzania. Płacą za to wysoką cenę w postaci ogólnego spadku wydajności i mniejszej konkurencyjności. We współczesnej gospodarce, w której wiedza jest głównym czynnkiem rozwoju, każdy menedżer powinien potraktować tę książkę jako lekturę obowiązkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10387.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest zaprezentowanie możliwości świadomego, adekwatnego do potrzeb firmy kształtowania zespołu pracowników, poprzez przedstawienie i omówienie rozlicznych, funkcjonujących w Polsce i na świecie, form rekrutacji i metod selekcji kadr. Dopiero bowiem w miarę rzetelna znajomość poszczególnych form i metod: ich wad, zalet, obszaru zastosowania itd. pozwala dokonać racjonalnego wyboru - z punktu widzenia potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2737.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Współczesna polityka personalna rozporządza wieloma instrumentami praktycznymi o różnym przeznaczeniu, warunkach wdrożenia, efektywności, skutkach społecznych. Niektóre z nich są wszechstronnie opracowane teoretycznie, zweryfikowane przez praktykę, popularne, a nawet modne (marketing personalny, procedury outplacementu, wynagrodzenia pakietowe itp.). Inne są niesłusznie zaniedbane, rzadko dostrzegane przez osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi, mimo istotnych walorów, a zwłaszcza dużej przydatności i skuteczności w praktyce. Szczegółowy opis takich właśnie instrumentów polityki personalnej stanowi treść niniejszej publikacji. Autorzy, wybitni specjaliści ze Szkoły Głównej Handlowej, kolejno przedstawiają organizację procesów personalnych w firmie, instrumenty społeczno-zawodowej adaptacji pracowników i planowania ich sukcesji w firmie, zasady budowy zespołów pracowniczych, motywatory pozapłacowe, rolę partycypacji, główne aspekty restrukturyzacji zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2320 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2319.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2785.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 173-182.
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca konkurencja, niepewność, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii świata przyrost wiedzy i rozwój nowych technologii – to tylko przykłady czynników wyjaśniających wzmożone zainteresowanie rozwojem nauki zarządzania i profesjonalizacją praktyki zarządzania. Skutkuje ono próbą konstruowania wciąż nowych koncepcji zarządzania, które będą w sposób rzetelny i trafny opisywały rzeczywistość organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15448.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Problematyka jakości kapitału ludzkiego ma wiele wymiarów: filozoficzny, ekonomiczny, społeczny. Znajduje to wyraz w opracowaniach zawartych w tej książce, przygotowanej z okazji konferencji poświęconej właśnie jakości kapitału ludzkiego, a zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Kapitałem Ludzkim Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w październiku 2007 roku. Można mieć nadzieję, że podniesione w książce kwestie stanowić będą inspirację do podejmowania badań nad różnymi aspektami jakości kapitału ludzkiego. Co do potrzeby takich badań nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Warto przy tym pamiętać, że doskonalenie jakości kapitału ludzkiego i profesjonalizacja podejścia do zarządzania tym kapitałem przynoszą korzyści zarówno pracownikom, w postaci lepszej zatrudnialności na rynkach pracy, poszczególnym organizacjom, w formie wzrostu efektywności i podnoszenia konkurencyjności, a gospodarce, poprzez rozwój i podnoszenie jej międzynarodowego prestiżu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8681 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7557.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8555.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Rynek celów" to książka o nowoczesnym zarządzaniu. Autor nie tylko przedstawia w niej konkretną i sprawdzoną technikę zarządzania zasobami ludzkimi (opartą na nowocześnie zinterpretowanej idei MBO), ale także porusza najważniejsze problemy, takie jak premiowanie, motywowanie czy szkolenia pracowników. Burzy przy tym stereotypowe przekonania i mity, proponując praktyczne rozwiązania. Zwraca się do menedżerów językiem zrozumiałym, podaje konkretne przykłady i opisuje własne doświadczenia. Tezy przedstawione w książce są czasem kontrowersyjne, ale niezwykle inspirujące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12724.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13764.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-394, wykaz aktów prawnych s. 394-396.
Prac poświęconych problematyce zarządzania zasobami ludzkimi ukazało się w Polsce bardzo wiele. Stąd uzasadnione pytanie: czym różni się od innych kolejna pozycja dotycząca tego zagadnienia? Otóż przedmiotem niniejszej książki są wybrane elementy procesu zarządzania zasobami ludzkimi - tak jak wyglądają one obecnie, w czasach daleko posuniętej globalizacji, z uwzględnieniem sytuacji kryzysowej panującej na świecie, a także z uwszględnieniem specyfiki procedur i narzędzi stosowanych w zzl w biznesie i administracji publicznej. Autorka przedstawia wybrane elementy zzl, to jest: dobór pracowników, poprzedzające go planowanie personelu, procesy adaptacji, rozwoju i oceniania pracowników oraz ostatni akord w melodii związanej z pracą, to znaczy odejścia z pracy, zwolnienia pracowników i rolę organizacji w tym procesie. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11997.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11996.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13146.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Autor przedstawia nowe role, jakie w obliczu nowych wyzwań powinni pełnić pracownicy działów personalnych firm pretendujących do miana organizacji uczących się. W książce opisano, w jaki sposób specjaliści ds. personalnych powinni łączyć te role, by ukształtować firmę zdolną do zmian, doskonalenia zawodowego i działania szybszego niż konkurencja. Położono w niej duży nacisk na współpracę specjalistów ds. personalnych z menedżerami liniowymi, będącą często warunkiem efektywności działań kadrowych. Pozycja zawiera przykłady zaczerpnięte z wielu firm, w których udało się dokonać transformacji funkcji personalnej. Jest praktycznym przewodnikiem dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, dążących do tego, aby praca działu personalnego przynosiła wymierne efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6322.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Armstrong's handbook of human resource management practice, 2009.
Indeks.
Podręcznik jest jednym z najobszerniejszych dzieł poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi. Autor wnikliwie, z uwzględnieniem zarówno kontekstu teoretycznego, jak i praktyki menedżerskiej, opisuje kluczowe zagadnienia ZZL, takie jak: procesy zarządzania zasobami ludzkimi, praca i zatrudnienie, zachowania organizacyjne, projektowanie i rozwój organizacji, pozyskiwanie zasobów ludzkich, zarządzanie wydajnością, wynagradzanie pracowników, stosunki pracy, bezpieczeństwo i higiena pracy, polityka, procedury i systemy zarządzania zasobami ludzkimi. Niniejsze wydanie zawiera wiele uzupełnień i udoskonaleń. Są one związane z najważniejszymi nowymi kierunkami rozwoju teorii i praktyki zarządzania zasobami ludzkimi. Dodane zostały rozdziały o wpływie ZZL na wyniki organizacji, społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw, wydajność systemów pracy, zaangażowanie pracowników, zarządzanie zmianą, strategie i praktykę zarządzania. Nowy układ książki ułatwia zapoznanie się z przedstawionym materiałem. W każdym rozdziale wyszczególniono najważniejsze terminy z zakresu ZZL, sformułowano pytania weryfikujące wiedzę oraz umieszczono dokładne przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11990.IX.4 [Magazyn 1], P.11992 [Magazyn 1], P.11993 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11991.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11963.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Management teams : why they succeed or fail, 2004
Bibliogr. s. 216. Indeks.
Książka jest poświęcona problematyce zarządzania opartego na teorii ról zespołowych. Teoria ta powstała w wyniku dziewięcioletnich badań prowadzonych przez Mereditha Belbina i jego współpracowników w Henley Management College. Uczestnicy kursu dla wyższej kadry menedżerskiej zostali tam poddani testom psychometrycznym, wykonywali także zadania menedżerskie w różnych zespołach. Eksperyment miał na celu wykazanie wpływu zespołowych decyzji na wyniki finansowe i sukces grupy. Wyłoniono wówczas grupy zachowań nazwane rolami zespołowymi. Wyniki eksperymentu zostały opisane w niniejszej publikacji. Pozwolą one czytelnikom nie tylko lepiej zrozumieć zasady pracy w zespole, wykorzystać swoje mocne strony, nauczyć się rozwijać role zespołowe, ale także zdobyć umiejętność efektywnego rekrutowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10379.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-218.
Celem pracy jest wskazanie na rolę i znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu organizacjami, a szczególnie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Pierwsza część publikacji dotyczy roli i znaczenia sprawiedliwości w wybranych procesach zarządzania zasobami ludzkimi. Autor zidentyfikował podstawowe związki i zależności występujące między sprawiedliwością a zaufaniem, satysfakcją, solidarnością, zaangażowaniem. Ukazał znaczenie sprawiedliwości w wybranych procesach zarządzania zasobami ludzkimi, takimi jak rekrutacja i selekcja, motywacja, wynagrodzenie, ocenianie pracowników, zwalnianie. W publikacji zostały omówione różne rodzaje sprawiedliwości w systemie awansów pracowniczych i w dyscyplinie pracy oraz podstawowe przyczyny i konsekwencje niesprawiedliwości. W drugiej części monografii została omówiona rola kierownictwa w utrzymaniu i doskonaleniu sprawiedliwości. W kolejnych rozdziałach Autor wskazał praktyczne możliwości kształtowania i utrzymywaniu sprawiedliwości przez kadrę kierowniczą oraz ukazał relację między wsparciem organizacyjnym, w tym menedżerskim, a sprawiedliwością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13719.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14717.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Książka zawiera opis podstawowych strategii outsourcingu, formularze, wzory dokumentów, narzędzia i przykłady ich zastosowania oraz wskazówki pomocne przy podejmowaniu decyzji dotyczących: obszarów działań, które należy wydzielić ze struktury wewnętrznej organizacji, wyboru firmy outsourcingowej, konstruowaniu planu współpracy, polityki przemieszczeń pracowników w związku z outsourcingiem, sposobu przekazywania informacji pracownikom o procesie restrukturyzacji, kontrolowania kosztów i jakości usług, przeprowadzania procesu realizacji planu outsourcingu, zasad współpracy z firmą zewnętrzną zapewniających efektywną realizację zadań. Autorka przedstawia perspektywy rozwoju tej formy zarządzania przedsiębiorstwem, opisuje różne rodzaje outsourcingu: całkowity, częściowy, w formie leasingu oraz podziału zadań. Podkreśla jego strategiczne znaczenie i opisuje możliwości, jakie otwiera przed organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6339.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Human capital management / Marzena Fryczyńska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 107 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Bibliogr., netogr. s. 104-107.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16894.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej