Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(63)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(56)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Garvin Charles D
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Seabury Brett A
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielska Dorota Emilia
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czachowski Sławomir (1954- )
(1)
Domalewska Aneta
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goyder Caroline
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kamińska Izabela (pedagog)
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ołtarzewska Alicja Małgorzata
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajska Anna
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stewart John
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(60)
angielski
(3)
Odbiorca
Opiekunowie medyczni
(1)
Temat
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(15)
Komunikacja interpersonalna
(13)
NEGOCJACJE
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
KONFLIKT
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
SZPITALE
(2)
Stres zawodowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANOREKSJA
(1)
Asystenci rodzin
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
Działanie
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Etyka zawodowa
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Grupa turystyczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYKI
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NAŁÓG
(1)
Narracja
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PEDOFILIA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHIATRIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Perswazja
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Położne
(1)
Praca socjalna
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psychologia lekarska
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Retoryka
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(24)
komunikacja
(8)
pacjenci
(5)
praca socjalna
(5)
psychologia
(5)
komunikacja niewerbalna
(4)
komunikacja werbalna
(4)
konflikt
(4)
negocjacje
(4)
stres
(4)
zarządzanie
(4)
komunikacja społeczna
(3)
motywacja
(3)
organizacja
(3)
perswazja
(3)
umiejętności komunikacyjne
(3)
apteka
(2)
asertywność
(2)
autoprezentacja
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
communication
(2)
diagnoza społeczna
(2)
etyka
(2)
interwencja
(2)
kapitał społeczny
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikowanie interpersonalne
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
obsługa klienta
(2)
osobowość
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wizerunek
(2)
więź społeczna
(2)
wpływ społeczny
(2)
wychowanie
(2)
Internet
(1)
agresja
(1)
aktywność
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
anoreksja
(1)
asystent rodziny
(1)
badanie psychiatryczne
(1)
bezdomność
(1)
bigoreksja
(1)
blog
(1)
bulimia
(1)
choroby psychiczne
(1)
coaching
(1)
communicative competence
(1)
confidence
(1)
culture
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
edukacja medialna
(1)
emocje
(1)
gniew
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
grupa
(1)
gry
(1)
głos
(1)
hazard
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
klient
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja z pacjentem
(1)
konsultacja lekarska
(1)
konsultacja telefoniczna
(1)
konsumpcja
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
lekarz
(1)
lekarz rodzinny
(1)
lider
(1)
ludzie starzy
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym. Dzięki metodom zawartym w tej książce: zrobisz dobre, pierwsze wrażenie, wzbudzisz szacunek u słuchaczy, zainteresujesz audytorium, zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia, będziesz wyluzowany, pozbędziesz się stresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10445.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13423.XXIV. [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7746.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8751.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8702.III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10177.III.10 [Czytelnia B], 10176.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16163.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16162.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16960.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Find your voice / Caroline Goyder. - London : Vermilion, 2020. - XI, 172 pages; 21 cm.
`This book is brilliant! It will change lives.` - Suzy Walker, Editor-in-Chief, Psychologies Speak up and stand out Whether you want more social confidence in your day-to-day life, are hosting an event or appearing on a podcast, Find Your Voice will empower you to be bold, be present and captivate any audience. Based on decades of helping broadcasters, celebrities, teachers and top level professionals speak effortlessly in front of others, renowned voice teacher and communication expert Caroline Goyder will show you how to: · Harness the full potential of your body, breath and voice · Genuinely connect to others in a dizzyingly distracted world · Stand out as calm speaker whatever the situation 'Caroline is an outstanding voice coach. She has fantastic calm charisma and is brilliant at giving speaker and performance tips.' - Viv Groskop
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20494.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10076.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11686.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacja jest zwrócenie uwagi szerszego grona odbiorców na potrzebę rozwoju badań, jak również nowych form organizacyjnych dla tej ważnej dziedziny nauki i praktyki jaką jest praca socjalna. Ten tom to zbiór artykułów przygotowanych przez naukowców i praktyków, których zainteresowania naukowe wiążą się z pomocą społeczną i pracą socjalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16342.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty! Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone. Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy! Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14296.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15213.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - osób, które jeszcze nie są menedżerami - może być przewodnikiem dla pokolenia Y w określeniu ścieżki kariery zawodowej; - specjalistów, którzy zostali awansowani i odkrywają, co to znaczy „kierować ludźmi” - pomocny dla nich będzie opis możliwych działań w konkretnych sytuacjach; - menedżerów z doświadczeniem, którzy widzą, że stosowane metody przestały być efektywne - polecamy im zwłaszcza komunikację intrapersonalną oraz emocje w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8697.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10159.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
Tyt. oryg.: Therapeutic communication, 2007
Bibliogr. s. 264-267. Indeksy.
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (początkową fazę terapii, rozwój i postępy, komunikację emocjonalną i kierowanie rozmowami terapeutycznymi). Przedstawia przykładowe dialogi między terapeutą a klientem oraz wskazówki dotyczące rozwijania umiejętności terapeutycznych. Ukazuje różnice między codziennymi relacjami społecznymi a relacją terapeutyczną. Książka zawiera: podstawowe informacje dotyczące granic komunikacji, motywacji klientów i ich otwierania się przed terapeutą, zagadnień etycznych i aspektów prawnych; protokoły z kilku sesji terapeutycznych, ukazujące najważniejsze elementy zintegrowanych umiejętności z zakresu komunikacji w terapii; praktyczne ćwiczenia, wspomagające rozwijanie poszczególnych umiejętności terapeutycznych; etyczne standardy pracy terapeutów; przejrzysty i wyczerpujący wykaz najważniejszych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7947.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9221.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców oraz doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3015.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Niniejszą monografię uważam za podręcznik niezbędny dla osób prowadzących szkolenia (kursy) skierowane do profesjonalistów ochrony zdrowia z zakresu motywowania swoich podopiecznych do zmiany zachowań szkodliwych dla zdrowia czy funkcjonowania społecznego oraz zachęcania ich do zdrowego stylu życia itp. Książka ta może być również użyteczna dla osób kształcących profesjonalistów zajmujących się promocją zdrowia, a także zapobieganiem zaburzeniom zdrowia i funkcjonowania społecznego. Opis wyników badań przeprowadzonych w populacji polskich pracowników ochrony zdrowia poprzedzono uzasadnieniem prowadzenia takich szkoleń, a wykorzystanie podręcznika podniesie ch jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10968.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Komunikacja i perswazja czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 6)
Na CD błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.247 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej