Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(209)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(11)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(187)
tylko na miejscu
(182)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(66)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(123)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(184)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fiedor Marian
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(177)
Anglia
(8)
Kiribati
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Język
polski
(181)
angielski
(25)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
Komunikacja społeczna
(26)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(17)
INTERNET
(14)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
Dziennikarstwo
(9)
Język angielski
(8)
Media społecznościowe
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Internet
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
NEGOCJACJE
(6)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
NAUCZANIE
(4)
NAUCZYCIELE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Negocjacje
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
KADRY
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Korespondencja
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
ORGANIZACJA
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PISMO
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza dyskursu
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(10)
1989-2000
(5)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(11)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
Poradnik
(6)
Monografia
(4)
PORADNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(72)
Edukacja i pedagogika
(22)
Językoznawstwo
(21)
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(26)
media
(26)
komunikacja
(20)
komunikacja interpersonalna
(16)
Internet
(14)
communication
(9)
komunikacja niewerbalna
(8)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
komunikacja marketingowa
(7)
komunikacja werbalna
(7)
negocjacje
(7)
public relations
(7)
Great Britain
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
elections
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
media społecznościowe
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
praca socjalna
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
study and teaching
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English language
(4)
edukacja
(4)
konflikt
(4)
language
(4)
medioznawstwo
(4)
organizacja
(4)
prasa
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
serwis społecznościowy
(4)
social media
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
zarządzanie
(4)
bariery komunikacyjne
(3)
communication skills
(3)
cyberprzemoc
(3)
dyskurs medialny
(3)
edukacja medialna
(3)
etyka
(3)
foreign language
(3)
intercultural communication
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
komunikacja międzykulturowa
(3)
manipulacja
(3)
marketing
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
nowe media
(3)
reportaż
(3)
strategia
(3)
wizerunek
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
asertywność
(2)
badania naukowe
(2)
biblioteka
(2)
biblioteka akademicka
(2)
business
(2)
business communication
(2)
conflict management
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
discourse
(2)
discourse analysis
(2)
dzieci
(2)
dziennikarstwo internetowe
(2)
foreign speakers
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
interwencja
(2)
journalism
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
kłamstwo
(2)
language learning
(2)
marka
(2)
media lokalne
(2)
mediacja
(2)
modele komunikacyjne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
persuasion
(2)
211 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom pierwszy omawia teoretyczne podstawy działania, a mianowicie porozumiewanie się, rozpoczęcie interwencji, diagnozowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1799 [Magazyn 1], P.1800 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3077.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom drugi omawia praktyczną realizację teoretycznych podstaw działania zawartych w poprzedniej części, zwracając uwagę na zróżnicowanie podejścia w zależności od układów społecznych i kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1802 [Magazyn 1], 3078 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1801.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor książki próbował ukazać, że zasady moralne, które należy respektować w posługiwaniu się środkami masowego przekazu, odnajdujemy w relacji osoby do mediów. Celem tych ostatnich, jak i samego komunikowania w ogóle, jest służenie rozwojowi osoby i jedności między ludźmi. Tak więc nawet tak fundamentalne zasady jak prawda i wolność odnajdują swe konkretyzacje poprzez odniesienie do celu komunikowania. Ten ostatni jest zasadniczym kryterium etycznej oceny wszelkich form rozpowszechniania i odbioru informacji, w tym także za pośrednictwem najnowszych technologii, a więc np. Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5599 [Magazyn 1], 3982.VI.11 [Magazyn 1], P.2831 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2830.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3983.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Essentials of Visual Communication
Komunikacja wizualna to najprościej mówiąc to przekazywanie myśli, idei, czy wzoru przy pomocy środków przekazu takich jak prasa popularna/branżowa, gazety, TV, kino, czy bilbordy. Książka natomiast przedstawia proces powstawania komunikatów, przetwarzania ich i ich celowości. Objaśnia działanie kolejnych odpowiedzialnych za realizowanie pomysłów. Funkcje i role w redakcjach. Książka budową przypomina nowoczesne opracowania tematów dla grafików, które są bardzo popularne w kręgach młodych specjalistów. Duża ilość ilustracji, konkretne i oszczędne pracowanie słowem, a na końcu podsumowanie w ramce są niemal identyczne, jak w książkach „Twórcze projektowanie”, Twórcze ilustrowanie”, „Kreatywna reklama” i „Typografia”, wszystkie również wydawnictwa PWN. Te zapewne wyznaczyły pewien górny poziom literatury tego rodzaju, który to „Komunikacja wizualna” osiągnęła, choć nie wzbiła się ponad to. Jest to podsumowanie całego zjawiska, jakim jest reklama, artykuł, film, etc., które w swojej zwięzłej formie przybrało postać ściągi dla studenta, który potrzebuje podstaw (z rozwinięciem o rozłożenie).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8120.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9472.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Szczególnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji społecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, że komunikacja staje się współcześnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczową kompetencją. W innym ujęciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. Stąd też wiodąca teza opracowania eksponuje rolę strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decydującego o sprawności i doskonałości strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsiębiorstwa. W intencjach autorów, książka wypełnić może specyficzną lukę na rynku wydawniczym. Istniejące podręczniki i poradniki ograniczają się bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie. Książkę kierujemy tak do środowiska akademickiego (studenci, słuchacze studiów podyplomowych, doktoranci, ośrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyków gospodarczych (kadr menedżerskich, konsultantów, administracji rządowej i terytorialnej, stowarzyszeń i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9872.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11458.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców oraz doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3015.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Histoire des théories de la communication" 1995.
Bibliogr.
Książka to krytyczna historia teorii komunikacji społecznej, napisana z europejskiej perspektywy. Wychodząc ze słusznego założenia, że badania nad komunikacją zajmują centralną pozycję we współczesnych naukach społecznych, autorzy ukazują, jak wiedza o niej przełamywała podstawowe kierunki myśli społecznej XX wieku. Perspektywa europejska pozwala spojrzeć na zdominowaną przez Amerykanów wiedzę o komunikowaniu od źródeł, które tkwią w podstawowych kierunkach myśli europejskiej, począwszy od okresu Oświecenia aż do dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2055.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks nazwisk s. 537-543
Indeks rzeczowy s. 545-570
Tyt. oryg.: "The mediation process : practical strategies for resolving conflict" 2003.
W publikacji szczegółowo omówiono i zilustrowano licznymi przykładami całe spektrum zagadnień związanych z mediacjami. Książka uwzględnia m.in. nowe sposoby wykorzystania mediacji w dziedzinie sporów handlowych, publicznych i osobistych oraz wpływ uwarunkowań kulturowych na przebieg mediacji. Treść publikacji uzupełniono także kilkoma dodatkami przedstawiającymi zasady profesjonalnej praktyki, takimi jak: omodelowe standardy postępowania mediatorów, oprzykładowe porozumienie w sprawie usług mediacyjnych, olista kontrolna początkowych uwag i stwierdzeń mediatora, oprzykładowy formularz dokumentacji porozumienia. Książka może służyć jako podręcznik podczas seminariów i programów szkoleniowych w dziedzinie mediacji i negocjacji, rozwiązywania konfliktów, prawa, działalności gospodarczej, zarządzania, planowania, opieki społecznej, doradztwa, edukacji, socjologii i psychologii. Zainteresuje też z pewnością profesjonalistów - prawników, menedżerów, terapeutów, pracowników socjalnych, urzędników, nauczycieli i innych - którzy mogą wykorzystywać zasady i procedury mediacji jako narzędzia radzenia sobie z konfliktami i negocjowania rozwiązań złożonych problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11465 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7830.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8854.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1146 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1147.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1145.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Książka, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzięki radom zawartym w książce możesz sprawić, że zebranie, często traktowane przez pracowników jako strata czasu, zamieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i zaangażowanych w pracę partnerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik językowy rosyjskiego dla firm, instytucji, szkół i uczelni wyższych – a także dla biznesmenów i przedsiębiorców. W 24 rozdziałach tematycznych można znaleźć liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, faksów, e-maili. Książka zawiera praktyczne porady dotyczące składania zamówień w języku rosyjskim, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie rosyjskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej ze wschodnimi partnerami, którzy postrzegać Ciebie będą jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19433.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19432.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje się także technikami wywierania wpływu na ludzi. Wiele miejsca poświęca zagadnieniom kłamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a także kwestiom praktycznym. Książka składa się z 15 wykładów, a poszczególne rozdziały mogą być czytane w dowolnej kolejności. Pełna licznych przykładów, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekkością pióra, dowcipem i erudycją z pewnością stanie się interesującą lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2019. - 311 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-309 i bibliografie przy większości rozdziałów.
Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy. Ale jak z marzeń uczynić profesję? Książka ta stara się wskazać właściwą drogę. Napisana przez duet dziennikarzy i wnikliwych obserwatorów świata mediów, którzy dziś wykładają dziennikarstwo w Polsce, Szwajcarii i USA, łączy teorię z praktyką. I to stanowi jej wielki atut. Ten wyjątkowy podręcznik zawiera opis wszystkich etapów pracy dziennikarskiej – od wyboru tematu, researchu, opracowania materiałów, form prezentacji w mediach off- i online, po elementy zarządzania redakcją i marketing, wspierające „nakłady”, „słuchalność”, „oglądalność”, „liczbę użytkowników”, „odsłon” i „lajków”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22425.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22424.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding media semiotics / by Marcel Danesi. - Second edition. - London : Bloomsbury Academic, 2019. - VI, 304 strony ; 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Media semiotics is a valuable method of focusing on the hidden meanings within media texts. This new edition brings Understanding Media Semiotics fully up to date and is written for students of the media, of linguistics and those interested in studying the ever-changing media in more detail. Offering an in-depth guide to help students investigate and understand the media using semiotic theory, this book assumes little previous knowledge of semiotics or linguistics, avoiding jargon and explaining the issues step by step. With in-depth case studies, practical accounts and directed further reading, Understanding Media Semiotics provides students with all the tools they need to understand semiotic analysis in the context of the media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21557.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21556.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.54 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna leży w polu zainteresowań wszystkich dyscyplin humanistycznych. Kultura bowiem istnieje tylko dzięki porozumiewaniu się. Kultura jest komunikacją - jak powiedział Edward T. Hall. W perspektywie socjologicznej mieszczą się takie zagadnienia, jak: wzajemne powiązania między komunikowaniem, jego formami i treściami oraz stosunkami społecznymi, społeczne konsekwencje procesów komunikowania, społeczne uwarunkowania skuteczności perswazyjnej przekazów medialnych, wychowawcza i socjalizacyjna funkcja mediów, reklama jako specyficzna forma przekazu medialnego. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się zjawiskami związanymi z tą dziedziną społeczną. Dla studentów może stanowić wprowadzenie i zachętę do pogłębiania studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5285.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6568.VI.11 [Czytelnia B], 6569.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej