Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Arnold Jane
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Lynch Tony
(1)
Nockowska Maria
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Scannell Edward E
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zabrotowicz Ewa
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
Metody badawcze
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
DYSKURS (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Image
(1)
Interakcje społeczne
(1)
JĘZYKI
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediolingwistyka
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
SŁUCHANIE
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Współdziałanie
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
foreign language
(3)
media
(3)
study and teaching
(3)
badania naukowe
(2)
communication
(2)
diagnoza społeczna
(2)
education
(2)
interwencja
(2)
language learning
(2)
medioznawstwo
(2)
praca socjalna
(2)
Krauze, Ryszard
(1)
affective education
(1)
cognitive behavior
(1)
communication skills
(1)
communicative approach
(1)
discourse analysis
(1)
gry
(1)
język mediów
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja werbalna
(1)
kreatywność
(1)
language
(1)
listening comprehension
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
negocjacje
(1)
peer interactions
(1)
social interactions
(1)
sprzedaż
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
strategia
(1)
strategia komunikacji
(1)
study
(1)
teaching
(1)
tekst medialny
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
wizerunek
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14300.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom pierwszy omawia teoretyczne podstawy działania, a mianowicie porozumiewanie się, rozpoczęcie interwencji, diagnozowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1799 [Magazyn 1], P.1800 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3077.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom drugi omawia praktyczną realizację teoretycznych podstaw działania zawartych w poprzedniej części, zwracając uwagę na zróżnicowanie podejścia w zależności od układów społecznych i kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1802 [Magazyn 1], 3078 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1801.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.54 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talk about understanding : rethinking classroom talk to enhance comprehension / Ellin Oliver Keene. - Portsmouth, NH : Heinemann, 2012. - XXII, 160 s. : il. ; 24 cm. + 1 videodisc ((120 min.) : sd., col. ; 4 3/4 in.)
Bibliogr.
Do książki dołączona jest płyta VCD o tej samej sygnaturze.
Reading education pioneer Ellin Oliver Keene demystifies comprehension instruction by describing what it can look like when readers comprehend deeply and what it can look like when teachers aim for this deep comprehension. This ground-breaking book is illustrated with video footage of Ellin modeling the reading instruction she describes. Here, you can watch Ellin use language and teaching moves that help students go beyond superficial reading comprehension to lasting understanding. "Talk About Understanding" offers: ôOutcomes of Understandingö Markers - descriptions of the behaviors present when children understand a text deeply including ways to assess with and teach toward these outcomes; ôTalk About Understandingö Principles - suggestions to modify teaching language and teaching interactions to deepen childrenĺs ability to comprehend; ôFrom the Insideö Video Segments - classroom footage of Ellin teaching lessons that illustrate use of the ôOutcomes of Understandingö markers and ôTalk About Understandingö principles from the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14555.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19558.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19557.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19556.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej