Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Aluchna Maria
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Burda Kinga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zieliński Marek
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(20)
PUBLIC RELATIONS
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
BANKI
(1)
Decyzje
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOSMETYKA
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja marketingowa
(14)
public relations
(6)
reklama
(5)
komunikacja społeczna
(3)
konsument
(3)
marka
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
Internet
(2)
e-commerce
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
lobbing
(2)
marketing
(2)
marketing bezpośredni
(2)
organizacja nonprofit
(2)
portal społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
branding
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-marketing
(1)
e-urząd
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
ekonomika informacji
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
event
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
jakość kształcenia
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania społeczna
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikator
(1)
kosmetyka
(1)
lojalność konsumentów
(1)
ludzie starzy
(1)
marketing communication
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing terytorialny
(1)
media społecznościowe
(1)
merchandising
(1)
motywowanie pracowników
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
postawa
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
region
(1)
reklama internetowa
(1)
rynek usług
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
segmentacja rynku
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sprzedaż osobista
(1)
strategia
(1)
strona WWW
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
służba zdrowia
(1)
wizerunek banku
(1)
wycena
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo. Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej