Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(63)
Forma i typ
Książki
(63)
Dostępność
dostępne
(61)
tylko na miejscu
(58)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(28)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(38)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(58)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Mróz Bogdan
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Bauman Zygmunt (1925- )
(2)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cross Gary
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kucia Michał
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mącik Radosław
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stolecka Agata
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(25)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
SPOŻYCIE
(12)
MARKETING
(8)
POSTAWY
(5)
TURYSTYKA
(5)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
OCHRONA KONSUMENTA
(2)
PRACA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
CENTRA HANDLOWE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOBIETA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OWOCE
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UBÓSTWO
(1)
UMOWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(45)
zachowania konsumenckie
(25)
konsumpcja
(15)
marketing
(7)
gospodarstwo domowe
(6)
konsumpcjonizm
(6)
marka
(6)
psychologia
(6)
reklama
(6)
Internet
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
ochrona konsumenta
(5)
decyzje zakupowe
(4)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
handel elektroniczny
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
rynek
(3)
satysfakcja konsumentów
(3)
społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
sprzedaż
(3)
znak towarowy
(3)
badania jakościowe
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
decyzje
(2)
dystrybucja
(2)
e-administracja
(2)
e-commerce
(2)
e-konsument
(2)
e-usługi
(2)
e-zdrowie
(2)
franchising
(2)
jakość usług
(2)
jakość życia
(2)
kompetencje
(2)
konkurencyjność
(2)
lojalność konsumentów
(2)
ludzie starzy
(2)
pamięć
(2)
postawa
(2)
potrzeba
(2)
promocja handlowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
relacje z klientem
(2)
rynek turystyczny
(2)
spostrzeganie
(2)
strategia marketingowa
(2)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(2)
zakupy internetowe
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
United States
(1)
aktywność turystyczna
(1)
akulturacja
(1)
centra handlowe
(1)
consumer protection
(1)
consumers
(1)
czas wolny
(1)
dekonsumpcja
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-kultura
(1)
e-learning
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
edukacja
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika informacji
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka pracy
(1)
gender marketing
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
hazard
(1)
history
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał ludzki
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kobiety
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencja
(1)
konsumeryzm
(1)
konsumpcja zrównoważona
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
kultura konsumpcyjna
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing relacji
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
materializm
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2371 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-191.
Prezentowana monografia jest próbą charakterystyki makro- i mikrospołecznych zagadnień związanych z procesami starzenia się populacji. Jej empirycznym aspektem są rozważania wokół otrzymanych wyników badań, zmierzających do rozpoznania elementów determinujących zachowania rynkowe starszych konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych usług senioralnych. Prezentowane podejście mikroekonomiczne obrazuje, jak ciekawym, niszowym i jeszcze niezdobytym segmentem jest rynek polskich seniorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11627.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12834.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji "Psychologia, konsumpcja, jakość życia", wrzesień 2009, Gdańsk.
Bibliogr. przy ref.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-166.
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów jako uczestników procesów rynkowych i zmiany ich zachowań konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decydujące, charakterystykę konsumentów na wybranych rynkach usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12936.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14067.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia poświęcona jest analizie wybranych czynników mających znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki badań empirycznych wielu ośrodków naukowych zajmujących się problematyką konsumpcji. Rozdział pierwszy zawiera rozważania na temat ekonomicznych i społecznych uwarunkowań zachowań konsumentów w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wpływu na konsumpcję przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdział trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji społeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki badań nad uwarunkowaniami konsumpcji usług w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdział przedstawia wpływ podatku VAT i polityki podatkowej państwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdział analizuje współzależność wydatków konsumpcyjnych i zadłużenia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12474.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-147.
Praca poświęcona jest zagadnieniu klauzul abuzywnych we wzorcach umownych stosowanych przez organizatorów turystyki przy zawieraniu z konsumentami umów o imprezę turystyczną. Temat powyższy wynika ze skrzyżowania zakresów dwóch regulacji unijnego prawa ochrony konsumenta - Dyrektywy 93/13 w sprawie nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich oraz Dyrektywy 90/314 w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek. Książka powstała pierwotnie jako praca magisterska w Katedrze Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. W piątej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu turystyki, organizowanego przez Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, praca ta zdobyła drugą nagrodę, a ponadto Jury Konkursu podjęło decyzję o sfinansowaniu jej publikacji i rozpowszechnieniu w branży turystycznej. Poprzez zestawienie wybranych orzeczeń sądów państw członkowskich Unii Europejskiej z wyrokami Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjęto próbę wytłumaczenia nieuczciwości klauzul wpisanych do polskiego rejestru postanowień, uznanych za niedozwolone w kontekście trendów ogólnoeuropejskich. Pragnieniem autorki jest przyczynienie się do lepszego wyjaśnienia celowości kontroli abstrakcyjnej wzorców umów stosowanych w branży turystycznej oraz popularyzacja przekonania, że eliminacja klauzul niedozwolonych jest korzystna dla przedsiębiorców nie tylko ze względu na możliwość uniknięcia kar administracyjnych, lecz także ze względu na korzyści ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7605.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8606.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Bibliogr. s. 167-[172].
Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8745 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8744.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10218.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-163.
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowanych instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej