Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kolny Beata
(1)
Kucia Michał
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Stolecka Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(2)
Internet
(1)
e-konsument
(1)
marka
(1)
rynek usług
(1)
usługi edukacyjne
(1)
zakupy internetowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej