Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(23)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Autor
Halemba Piotr (1966- )
(2)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
Nawrot Bogumiła
(2)
Trompenaars Alfons
(2)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bieńkowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Connors Roger
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarnecki Dawid
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębowski Horacy
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hryniewicz Janusz T. (1948- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Morawska Sylwia
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Myjak Teresa
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pogorzelski Karol Lew
(1)
Reformat Beata
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Skrok Łukasz
(1)
Smith Tom
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Srokowski Łukasz
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szostak Michał (1980- )
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Telak Jerzy
(1)
Towse Ruth (1943- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Zieliński Ewa
(1)
Zych Witold
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Temat
KULTURA ORGANIZACYJNA
(18)
ZARZĄDZANIE
(14)
KULTURA
(7)
KADRY
(4)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
Zarządzanie
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
TURYSTYKA
(3)
BEZPIECZEŃSTWO EKONOMICZNE PAŃSTWA
(2)
BIOPALIWA
(2)
ENERGETYKA ODNAWIALNA
(2)
GEOENERGETYKA
(2)
INNOWACJE
(2)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
ROZWÓJ REGIONALNY
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
SPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Estetyzacja
(1)
Finansowanie
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura fizyczna
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing sportowy
(1)
Medycyna
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SUKCES
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
SZTUKA
(1)
Sponsoring
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuka
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Wolontariat
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
MONOGRAFIA
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(15)
kultura organizacyjna
(13)
organizacja
(6)
kultura
(4)
marketing
(4)
motywowanie pracowników
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
sport
(4)
turystyka
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
kierowanie
(3)
przywództwo
(3)
sztuka
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
Polska
(2)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
ekonomia kultury
(2)
etyka biznesu
(2)
innowacje
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
kapitał
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
konflikt
(2)
kultura fizyczna
(2)
kultura organizacji
(2)
polityka kulturalna
(2)
praca zespołowa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
rozwój regionalny
(2)
sponsoring sportowy
(2)
strategia
(2)
struktura organizacyjna
(2)
turystyka kulturowa
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zmiana kulturowa
(2)
środowisko pracy
(2)
Lean Management
(1)
TQM
(1)
Unia Europejska
(1)
artysta
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biznesplan
(1)
dobrobyt
(1)
dyscyplina sportowa
(1)
działalność artystyczna
(1)
e-komunikacja
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
ekonomia
(1)
finanse
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
handel międzynarodowy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
insourcing
(1)
instytucje kultury
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konflikt społeczny
(1)
konkurencyjność
(1)
kreatywność
(1)
kultura narodowa
(1)
lojalność
(1)
marka
(1)
marketing sportowy
(1)
menedżer
(1)
modele biznesowe
(1)
motywacja
(1)
niepełnosprawni
(1)
ocena pracowników
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacje non-profit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
osobowość
(1)
osobowość twórcza
(1)
outsourcing
(1)
patologia pracy
(1)
personel
(1)
polityka personalna
(1)
polityka turystyczna
(1)
poręczenie bankowe
(1)
pracownik
(1)
proces pracy
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przemysł kultury
(1)
przełożony
(1)
reengineering
(1)
rekreacja
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rozwój zawodowy
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania, by sprostać tym wyzwaniom, poszukują takiego modelu rozwoju organizacji, który z jednej strony pozwoli im na optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, z drugiej zaś zagwarantuje im niezależność i skuteczność w realizacji przyjętej misji. Niniejsza monografia jest efektem badań Zespołu Badawczego ds. Zarządzania Organizacjami Non Profit działającego w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Stanowi odpowiedź na szereg współczesnych dylematów związanych z działalnością organizacji pozarządowych we współczesnych realiach trzeciego sektora, wskazując jednocześnie kierunki ich rozwoju w Polsce. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych, w szczególności słuchaczy zainteresowanych działalnością organizacji non profit. Może również stanowić interesującą lekturę dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych i perspektyw ich rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23017.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23016.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia omawiająca zależności między stylami kierowania, zachowaniem pracowników, efektywnością przedsiębiorstw i stosunkami własności. Janusz T. Hryniewicz, badając stosunki pracy w polskich organizacjach, eksponuje kulturowe uwarunkowania zachowań pracowniczych, których źródeł szuka w historii Polski i Europy, a także w zjawiskach współczesnych. Na podstawie badań empirycznych opisuje modele motywacyjne, bada też psychiczny koszt pracy, który wiąże się z innowacyjnością pracowniczą i postawami irracjonalnymi. Autor zajmuje się wzajemną zależnością między stylami kierowania, zachowaniem pracowników, efektywnością przedsiębiorstw i stosunkami własności. Zwraca także uwagę na przeszkody osobowościowe utrudniające współdziałanie i blokujące dostosowanie polskich organizacji do gospodarki opartej na wiedzy. Szuka odpowiedzi na pytanie, jak należy postępować, by wybrać optymalny styl kierowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5579.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-262.
Przedmiotem książki jest sposób zaangażowania przedsiębiorczości w procesy rozwoju gospodarczego regionów. W publikacji przedstawiono, czym jest przedsiębiorczość, jak jest sprzężona zwrotnie z rozwojem regionalnym i od czego zależy. Autorzy ukazują ekonomiczne, społeczne, ekologiczne, instytucjonalne i kulturowe uwarunkowania relacji „przedsiębiorczość - rozwój regionalny”. Analizują wpływające na nią endogeniczne i egzogeniczne czynniki wzrostu gospodarczego oraz sposoby ich innowacyjnego łączenia. Rozpatrują ponadto związki przedsiębiorczości z bezpieczeństwem ekonomicznym państwa, które warunkuje przedsiębiorczość oraz rozwój regionalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14785 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8976.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10552.XIII.3 [Czytelnia C], 10551.XIII.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-262.
Przedmiotem książki jest sposób zaangażowania przedsiębiorczości w procesy rozwoju gospodarczego regionów. W publikacji przedstawiono, czym jest przedsiębiorczość, jak jest sprzężona zwrotnie z rozwojem regionalnym i od czego zależy. Autorzy ukazują ekonomiczne, społeczne, ekologiczne, instytucjonalne i kulturowe uwarunkowania relacji „przedsiębiorczość - rozwój regionalny”. Analizują wpływające na nią endogeniczne i egzogeniczne czynniki wzrostu gospodarczego oraz sposoby ich innowacyjnego łączenia. Rozpatrują ponadto związki przedsiębiorczości z bezpieczeństwem ekonomicznym państwa, które warunkuje przedsiębiorczość oraz rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14348 [Magazyn 1], P.14312 [Magazyn 1], P.14786 [Magazyn 1] (3 egz.)
E-book
W koszyku
Współczesna gospodarka zmienia się w dotychczas niespotykanym tempie, wyznaczanym przez dwa wzajemnie napędzające się zjawiska – usieciowienie i cyfryzację. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem w warunkach cyfrowej gospodarki sieciowej stanowi ogromne wyzwanie dla menedżerów, bowiem wymaga od nich m.in. nowego sposobu myślenia, dostępu do specyficznych zasobów i umiejętności oraz innego postrzegania potencjału strategicznego przedsiębiorstwa w „zdigitalizowanym” świecie. Prezentowana monografia jest próbą przybliżenia czytelnikowi uwarunkowań i mechanizmów zarządzania strategicznego w nowej rzeczywistości współczesnego świata. Obok rozważań teoretycznych przedstawiono w niej wiele praktycznych przykładów cyfrowego myślenia strategicznego, także w organizacjach typu non-profit.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Koncepcja dynamicznych zdolności odzwierciedla charakterystyczne dla gospodarki opartej na wiedzy przechodzenie od podejścia klasycznego do działań przedsiębiorczych, zapewniających względną trwałość przewagi konkurencyjnej. Koncepcja ta odpowiada najwyższym wymaganiom stawianym nowym paradygmatom zarządzania strategicznego. Prezentowana książka uzupełnia i porządkuje wiedzę dotyczącą poszczególnych aspektów tej koncepcji (dynamiczne zdolności jako obiekt badań w naukach o zarządzaniu, atrybuty i przejawy dynamicznych zdolności w procesach zarządzania przedsiębiorstwami, dynamiczne zdolności jako podstawa generowania wartości, procesy i mechanizmy kształtowania dynamicznych zdolności) oraz przynosi interesujące wyniki badań empirycznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej