Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(209)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(11)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Pliki i bazy danych
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(187)
tylko na miejscu
(182)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(66)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(123)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(184)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Cybulko Anna
(2)
Garvin Charles D
(2)
Hartley John
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Mariola
(1)
Arnold Jane
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brock Avril
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Crapo Richard H
(1)
Danesi Marcel 1946-
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Drozdowicz Tomasz
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Eason Adam
(1)
Emmerson Paul
(1)
Ficek Ewa
(1)
Fiedor Marian
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fiske Montgomery
(1)
Fras Janina
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frukacz Katarzyna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galanes Gloria J
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Griffin Em (1937- )
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(177)
Anglia
(8)
Kiribati
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(3)
Niemcy
(1)
Język
polski
(181)
angielski
(25)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Dziennikarze
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
Komunikacja społeczna
(26)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(17)
INTERNET
(14)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
Dziennikarstwo
(9)
Język angielski
(8)
Media społecznościowe
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Internet
(6)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(6)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
NEGOCJACJE
(6)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
NAUCZANIE
(4)
NAUCZYCIELE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Kultura
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Negocjacje
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
KADRY
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Korespondencja
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Medioznawstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
ORGANIZACJA
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PISMO
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Analiza dyskursu
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
Business English
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO AUTYSTYCZNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(10)
1989-2000
(5)
2001-0
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(11)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(9)
Poradnik
(6)
Monografia
(4)
PORADNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(72)
Edukacja i pedagogika
(22)
Językoznawstwo
(21)
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Kultura i sztuka
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(26)
media
(26)
komunikacja
(20)
komunikacja interpersonalna
(16)
Internet
(14)
communication
(9)
komunikacja niewerbalna
(8)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
komunikacja marketingowa
(7)
komunikacja werbalna
(7)
negocjacje
(7)
public relations
(7)
Great Britain
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
monarchy
(6)
English
(5)
arts
(5)
elections
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
media społecznościowe
(5)
parliament
(5)
politics
(5)
praca socjalna
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
sport
(5)
study and teaching
(5)
transport
(5)
welfare
(5)
English language
(4)
edukacja
(4)
konflikt
(4)
language
(4)
medioznawstwo
(4)
organizacja
(4)
prasa
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
serwis społecznościowy
(4)
social media
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
zarządzanie
(4)
bariery komunikacyjne
(3)
communication skills
(3)
cyberprzemoc
(3)
dyskurs medialny
(3)
edukacja medialna
(3)
etyka
(3)
foreign language
(3)
intercultural communication
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
komunikacja międzykulturowa
(3)
manipulacja
(3)
marketing
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
nowe media
(3)
reportaż
(3)
strategia
(3)
wizerunek
(3)
wystąpienia publiczne
(3)
Facebook
(2)
Unia Europejska
(2)
asertywność
(2)
badania naukowe
(2)
biblioteka
(2)
biblioteka akademicka
(2)
business
(2)
business communication
(2)
conflict management
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
diagnoza społeczna
(2)
discourse
(2)
discourse analysis
(2)
dzieci
(2)
dziennikarstwo internetowe
(2)
foreign speakers
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
interwencja
(2)
journalism
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
kompetencje komunikacyjne
(2)
komunikacja międzyludzka
(2)
kłamstwo
(2)
language learning
(2)
marka
(2)
media lokalne
(2)
mediacja
(2)
modele komunikacyjne
(2)
networking
(2)
newspaper
(2)
nonverbal communication
(2)
persuasion
(2)
211 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik językowy rosyjskiego dla firm, instytucji, szkół i uczelni wyższych – a także dla biznesmenów i przedsiębiorców. W 24 rozdziałach tematycznych można znaleźć liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, faksów, e-maili. Książka zawiera praktyczne porady dotyczące składania zamówień w języku rosyjskim, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie rosyjskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej ze wschodnimi partnerami, którzy postrzegać Ciebie będą jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19433.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19432.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje się także technikami wywierania wpływu na ludzi. Wiele miejsca poświęca zagadnieniom kłamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a także kwestiom praktycznym. Książka składa się z 15 wykładów, a poszczególne rozdziały mogą być czytane w dowolnej kolejności. Pełna licznych przykładów, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekkością pióra, dowcipem i erudycją z pewnością stanie się interesującą lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2019. - 311 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-309 i bibliografie przy większości rozdziałów.
Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy. Ale jak z marzeń uczynić profesję? Książka ta stara się wskazać właściwą drogę. Napisana przez duet dziennikarzy i wnikliwych obserwatorów świata mediów, którzy dziś wykładają dziennikarstwo w Polsce, Szwajcarii i USA, łączy teorię z praktyką. I to stanowi jej wielki atut. Ten wyjątkowy podręcznik zawiera opis wszystkich etapów pracy dziennikarskiej – od wyboru tematu, researchu, opracowania materiałów, form prezentacji w mediach off- i online, po elementy zarządzania redakcją i marketing, wspierające „nakłady”, „słuchalność”, „oglądalność”, „liczbę użytkowników”, „odsłon” i „lajków”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22425.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22424.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding media semiotics / by Marcel Danesi. - Second edition. - London : Bloomsbury Academic, 2019. - VI, 304 strony ; 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Media semiotics is a valuable method of focusing on the hidden meanings within media texts. This new edition brings Understanding Media Semiotics fully up to date and is written for students of the media, of linguistics and those interested in studying the ever-changing media in more detail. Offering an in-depth guide to help students investigate and understand the media using semiotic theory, this book assumes little previous knowledge of semiotics or linguistics, avoiding jargon and explaining the issues step by step. With in-depth case studies, practical accounts and directed further reading, Understanding Media Semiotics provides students with all the tools they need to understand semiotic analysis in the context of the media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21557.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21556.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.54 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna leży w polu zainteresowań wszystkich dyscyplin humanistycznych. Kultura bowiem istnieje tylko dzięki porozumiewaniu się. Kultura jest komunikacją - jak powiedział Edward T. Hall. W perspektywie socjologicznej mieszczą się takie zagadnienia, jak: wzajemne powiązania między komunikowaniem, jego formami i treściami oraz stosunkami społecznymi, społeczne konsekwencje procesów komunikowania, społeczne uwarunkowania skuteczności perswazyjnej przekazów medialnych, wychowawcza i socjalizacyjna funkcja mediów, reklama jako specyficzna forma przekazu medialnego. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się zjawiskami związanymi z tą dziedziną społeczną. Dla studentów może stanowić wprowadzenie i zachętę do pogłębiania studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5285.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6568.VI.11 [Czytelnia B], 6569.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
"Mediacje. Teoria i praktyka" to pierwszy w Polsce podręcznik do mediacji. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wielu zagadnień dotyczących problematyki polubownego rozwiązywania sporów - poczynając od teorii konfliktu, poprzez różne rodzaje i zakresy stosowania mediacji (sprawy rodzinne, karne, nieletnich, pracy, prawa administracyjnego), po zilustrowane kazusami problemy etyczne związane z wykonywaniem zawodu mediatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11455 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8220.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9563.III.10 [Czytelnia B], 9564.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183].
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako „socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych". Własną propozycję rozumienia socjologii kulturowej Autor osadza w tradycji polskiej socjologii kultury, której wartość wyraźnie podkreśla i którą świadomie jak - zapowiada także w tytule pracy - podejmuje się kontynuować, a nawet rozwijać, poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, metodologicznych i programowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11401.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12603.VI.9 [Czytelnia B], 12604.VI.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Umiejętności komunikacyjne nauczycieli akademickich to wciąż mało zbadany komponent standardu kwalifikacji zawodowych tej grupy społecznej. Obecnie coraz częściej mówimy też o kompetencjach, a więc o kwalifikacjach i jeszcze dodatkowo o uprawnieniach i odpowiadającym im zakresie i odpowiedzialności. Z tego punktu widzenia zbiór tekstów przygotowany pod redakcją naukową Wojciecha J. Maliszewskiego jest próbą wpisania się we współczesny dyskurs zmierzający do nadania nowych znaczeń szeroko rozumianej interakcji edukacyjnej. Jest to: próba udana - integrująca interesujące wątki natury teoretycznej z akademickim i przykładami "dobrych praktyk".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6153.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje problemy osób autystycznych w zakresie społecznego komunikowania się oraz wskazuje na możliwości budowania systemów komunikacyjnych sprzyjających wychodzeniu poza izolację autystyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4255.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca na temat praktycznych aspektów wykonywania zawodu dziennikarza napisana w luźnej, felietonowej formie z propozycjami ćwiczeń. Autorka odsłania przed czytelnikami tajniki dziennikarskiej profesji. Swoją wiedzę opiera na wieloletnim doświadczeniu, jakie nabyła pracując jako dziennikarka prasowa i telewizyjna oraz jako blogerka i pisarka. "Kurs dziennikarstwa dla samouków" będzie bez wątpienia pożytecznym podręcznikiem dla adeptów sztuki dziennikarskiej. Nie zastąpi pracy ani praktyki, ale na pewno pomoże w wyrobieniu sprawności w zbieraniu wiadomości i przygotowaniu ich dla czytelników gazet, czasopism, portali internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19564.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19563.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.27 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty dołączona jest książka o sygn. P.1465 WYP.
Chcesz się dowiedzieć, co Niemcy piszą o Polakach i Polsce? - ciekawa, bliska Polakowi tematyka tekstów - 120 minut nagrania - wiele ćwiczeń na rozumienie ze słuchu - objaśnienia słownictwa w języku niemieckim - ćwiczenia na użycie synonimów - propozycje tematów do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.28 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej "Jak zostać dziennikarzem", traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść książki składają się wymyślone specjalnie na jej potrzeby konkretne przykłady, dzięki którym stawiający pierwsze kroki w dziennikarstwie mogą zapoznać się z praktyczną stroną zawodu. Oprócz dużej ilości przykładów i ćwiczeń, w książce znajdziemy także teorię, która przybliży wiele aspektów wielkiej przygody, jaką jest dziennikarstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17993 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19566.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19565.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczność Internetu / Ryszard Tadeusiewicz. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Akademicka Oficyna Wydawnicza Exit, 2002. - 314 s. : il. ; 24 cm.
(Problemy Współczesnej Nauki. Informatyka / ed. serii Leonard Bolc)
Książka wprowadza czytelników w różne aspekty związane z działaniami ludzi w Internecie. Nie jest to kolejna książka o Internecie jako takim, tylko o Społeczności Internetu, czyli o działaniach, postawach i zachowaniach ludzi, którzy znaleźli się w "cyberprzestrzeni" i muszą się w niej odnaleźć. Książka składa się z rozdziałów, które można czytać w dowolnej kolejności, gdyż każdy z nich porusza i w całości omawia jakieś jedno małe zagadnienie związane z wielkim problemem Społeczności Internetu. Tej która jest oraz (zwłaszcza!) tej która będzie. Każdy rozdział ma tytuł dokładnie informujący o jego zawartości. Dzięki tym czytelnym tytułom Czytelnik zainteresowany jakimś konkretnym zagadnieniem zdoła je łatwo odnaleźć i będzie mógł szybko dotrzeć do interesujących go treści. Rozdziały są w większości takiej objętości, że ich czytanie wymaga zaledwie kilku minut. Można je czytać od przodu, od tyłu albo w miejscu, gdzie się książka przypadkowo otworzy. Te cegiełki wiedzy, gromadzone w pamięci bez żadnego wysiłku, pozwolą nam zapewne w przyszłości uniknąć wielu błędów, stawić czoła wielu sytuacjom, powiedzieć coś ciekawego na przyjęciu, nie wygłupić się przed własnym dzieckiem albo zrozumieć przyniesiony przez nie szkolny kawał.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8854 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10405.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10229.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dedykowana wszystkim, zajmującym się webwritingiem - pisaniem tekstów dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalności stron internetowych, pokazuje, jak pisać internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizować tekst pod kątem wyszukiwarek. Nowością w tym wydaniu książki jest rozdział o pisaniu tweetów, gdyż portale społecznościowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo książka zawiera prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13989.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14850.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności komunikatów oraz świadomość dbałości o informację ze strony Policji, ponieważ poprawia to zaufanie do instytucji publicznych. Należyte obchodzenie się z informacjami buduje również pozytywny wizerunek oraz autorytet Policji. Autorka wskazuje na możliwość wykorzystania informacji i obiegu informacji dla kształtowania poczucia bezpieczeństwa przez obywateli we wszystkich domenach funkcjonowania podmiotów polityczno-społeczno-gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22117.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22116.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej