Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Grześko-Nyczka Marta
(1)
Mamulska Anna (1957- )
(1)
Pawłowicz Magda
(1)
Pawłowicz-Sosnowska Ewa
(1)
Sierpowski Stanisław
(1)
Zajadacz Alina (1972- )
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
LESZNO (woj. wielkopolskie)
(2)
Edukacja ekologiczna
(1)
LESZCZYŃSKIE TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ NAUK
(1)
LESZNO (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II (Biała Podlaska)
(1)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Gorzów Wielkopolski)
(1)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Racibórz)
(1)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego (Leszno)
(1)
Polityka prorodzinna
(1)
Postawy proekologiczne
(1)
Problemy społeczne
(1)
Rodzina
(1)
Studenci
(1)
System wartości
(1)
Szkoły wyższe
(1)
TURYSTYKA
(1)
WOJNA 1939-1945 r.
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Leszno (woj. wielkopolskie)
(2)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
Poland
(1)
dezorganizacja
(1)
dysfunkcjonalność
(1)
ecological education
(1)
environmental education
(1)
problem społeczny
(1)
rodzina
(1)
students
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Celem niniejszego opracowania jest rozpoznanie potencjału turystycznego Regionu Leszczyńskiego oraz wskazanie możliwości wykorzystania go dla rozwoju turystyki wraz z koncepcją regionalnych produktów turystycznych. Zakres czasowy opracowania obejmuje lata od 2000 (w części diagnostycznej) do 2013 (w części strategicznej, głównie w zakresie misji i celów), a także kolejne lata, gdyż wiele podjętych zgodnie ze strategią działań winno mieć charakter długofalowy. W pracy wykorzystano dostępne publikacje książkowe (zwłaszcza z zakresu krajoznawstwa), opracowania statystyczne (GUS, Instytut Turystyki w Warszawie, materiały niepublikowane, dokumenty urzędowe oraz wyniki badań własnych, przeprowadzonych na obszarze Regionu. Proces opracowywania strategii obejmował: diagnozę, analizę strategiczną, sformułowanie wizji i misji turystycznej Regionu, wyznaczenie strategicznych celów rozwoju turystyki oraz stworzenie koncepcji kreowania i promocji produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8172.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.928 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-240.
Pro-ecological education related to the process of shaping human attitude towards the environment that surrounds him, is particularly associated with making the pupil aware of the fact that he is part of his own environment, and at the same time man constitues a cognitive and exploratory entity in his environment, which in turn can be: natural environment in which the man is trying to explore it, discover its natural resources as well as its threats; socio-economic and socio-political environment, which has been associated with the so-called "city" (polis) since ancient times; an esthetic and ethical environment connected with moral aspects and defined values. In the present publication, we focus on the latter definition of environment, paying attention to its axiological aspects. Pro-ecological education can be perceived as a specific direction of education that has also developed its own methodology, and today has become a field of human education based on shaping his attitudes and behaviour. Additionaly, this trend encompasses education by providing a human being with knowledge about ecosystems, biosystems and sociosystems, considered not only from axiological and methodological, but mainly from existential perspectives. On the basis of the collected literature of the subject, which today is perceived as the field of education, it is essential to devote our attention to in the theoretical part of the publication so that we could undertake the analysis of specific data on the basis of the achieved results of our own empirical research. This type of education - like any other- needs to be also associated with values - especially pro-ecological ones that pedagogical axiology deals with.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18071 [Magazyn 1], P.18072 [Magazyn 1], P.18073 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19817.XVII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19816.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-283.
Autorka podjęła wielce udaną próbę ukazania oblicza społecznego problemu rodzinnego w wymiarze wybranego środowiska – jednego z wielkopolskich miast średniej wielkości. Formułowane w niej tezy zostały udokumentowane materiałem faktograficznym zebranym w toku autorskiego badania terenowego i stosownie wykorzystane do konstrukcji projektu poznawania i rozwiązywania tego problemu siłami środowiska...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21837.VI.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21836.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej