Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(727)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(696)
Publikacje naukowe
(169)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje fachowe
(68)
E-booki
(40)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(715)
tylko na miejscu
(642)
wypożyczone
(32)
nieokreślona
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(307)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(439)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(650)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Kotane L.V
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Dignen Bob
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Kotler Philip
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Barska Anetta
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Dutko Maciej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Romanowski Robert
(3)
Rudawska Iga
(3)
Sala Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dolot Anna
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(125)
2010 - 2019
(359)
2000 - 2009
(229)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(243)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(674)
Wielka Brytania
(27)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(668)
angielski
(54)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(81)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(140)
TURYSTYKA
(67)
Zarządzanie
(61)
Marketing
(41)
Przedsiębiorstwo
(39)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
Język środowiskowy
(19)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Logistyka
(16)
USŁUGI
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
Innowacje
(14)
Turystyka
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
PORADNIKI
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
BANKI
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
HOTELARSTWO
(9)
Handel elektroniczny
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
Otoczenie firmy
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
Banki
(7)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Biznesplan
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Reklama
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Transport
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Finansowanie
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Kadry
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
Temat: czas
2001-
(137)
1989-
(22)
1901-2000
(20)
1989-2000
(19)
1945-1989
(9)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(59)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Francja
(1)
Japonia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(104)
Monografia
(74)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Materiały pomocnicze
(41)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(36)
PODRĘCZNIKI
(30)
Poradnik
(18)
Raport z badań
(11)
PORADNIKI
(10)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wzory dokumentów
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(326)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(211)
zarządzanie
(74)
badania marketingowe
(60)
przedsiębiorstwo
(60)
promocja
(57)
komunikacja marketingowa
(52)
strategia marketingowa
(48)
marka
(47)
produkt
(45)
reklama
(41)
dystrybucja
(40)
konsument
(36)
cena
(35)
logistyka
(32)
Internet
(31)
zarządzanie marketingowe
(28)
turystyka
(24)
marketing terytorialny
(23)
segmentacja rynku
(23)
public relations
(22)
łańcuch dostaw
(22)
marketing-mix
(21)
plan marketingowy
(20)
zachowania konsumenckie
(20)
marketing relacji
(19)
zarządzanie jakością
(18)
e-marketing
(17)
English
(16)
marketing usług
(16)
organizacja
(16)
konkurencyjność
(15)
obsługa klienta
(15)
planowanie marketingowe
(15)
produkt turystyczny
(15)
management
(14)
specialised language
(14)
business language
(13)
innowacyjność
(13)
marketing bezpośredni
(13)
samorząd terytorialny
(13)
transport
(13)
usługi medyczne
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(13)
sprzedaż
(12)
służba zdrowia
(12)
jakość usług
(11)
marketing elektroniczny
(11)
media społecznościowe
(11)
planowanie strategiczne
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
komunikacja
(10)
marketing międzynarodowy
(10)
rynek
(10)
wizerunek
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie personelem
(10)
finanse
(9)
klient
(9)
marketing strategiczny
(9)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorczość
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(9)
strategia
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
analiza SWOT
(8)
e-biznes
(8)
handel elektroniczny
(8)
konkurencja
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
marketing partnerski
(8)
marketing społeczny
(8)
psychologia
(8)
rozwój regionalny
(8)
usługi
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
znak towarowy
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
banki
(7)
biznes
(7)
cykl życia produktu
(7)
e-commerce
(7)
informacja marketingowa
(7)
kontrola marketingowa
(7)
lojalność konsumentów
(7)
marketing bankowy
(7)
negocjacje
(7)
internacjonalizacja
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
miasto
(6)
planowanie
(6)
relacje z klientem
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
738 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 387-407.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18446.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to podstawowe kompedium wiedzy dotyczącej marketingu w turystyce. Opisano w niej zagadnienia związane z marketingiem, produktem turystycznym. Najwięcej miejsca poświęcono tematom dotyczącym instrumentów promocji turystycznej, a w tym reklamy, public relation, sprzedaży, dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1852 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3114.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5283.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12099.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13214.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi. Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6636.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowe zarządzanie szkołą /Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie : teoria i praktyka / redakcja naukowa Andrzej K. Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski. - Wydanie 5 zmienione - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 791, [1] strona ; rysunki, tabele ; 25 cm.
Bibliografia Indeksy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 214.IX.1 [Magazyn 1], 922.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja składa sie z sześciu rozdziałów, które mają głównie charakter poglądowy, tzn. prezentują aktualny stan wiedzy dotyczący poruszanych zagadnień. Tematyka podejmowana w poszczególnych rozdziałach koncentruje sie na nastepujących zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w branży kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych, odpowiedzialność cywilna i karna związana ze świadczeniem usług kosmetycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4891.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-262.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literatura s. 211-214
Prawidłowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy różnych instrumentów ekonomicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy właściwie rozumie się istotą pojęcia turystyki, jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Jeżeli przez to pojęcie będziemy rozumieć obsługę ruchu turystycznego, świadczeń i sprzedaż dóbr turystycznych, wspomaganych np. promocją (najważniejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzyści ekonomiczne z niej płynące; i takie właśnie badania podjął Autor, by te czynności wykazać. Powyższe opracowanie ma bowiem służyć dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarządzania na rynkach turystycznych i w tym względzie jest ono szczególnie przydatne dla studentów jako przyszłych menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8901.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8900.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10453.XX.5 [Czytelnia B], 10454.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr.
Książka jest kompendium wiedzy dotyczącej hotelarstwa i usług hotelarskich. Prezentuje materiały przydane studentom i pracownikom związanym z hotelarstwem takie jak: marketing w hotelarstwie, zarzadzanie, kadry, odpowiedzialność prawna. Książka zawiera także kodeks postępowania i tabele wyposażenia hotelu i kwalifikacji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1936 [Magazyn 1], P.4743 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1938.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1937.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej