Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Maison Dominika
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Bendremer Ellen
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bracha Czesław
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Datko Marek
(1)
Dyché Jill
(1)
Eason Adam
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Witek Marzena
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
MARKETING
(23)
PORADNIKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
RYNEK
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
Decyzje
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
OPINIA PUBLICZNA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena ryzyka
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
REKLAMA
(1)
Rozkład jazdy
(1)
SPONSORING
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STATYSTYKA MATEMATYCZNA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(11)
badania marketingowe
(10)
badania jakościowe
(3)
analiza danych
(2)
dystrybucja
(2)
segmentacja rynku
(2)
sprzedaż
(2)
telemarketing
(2)
wskaźniki marketingowe
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
CRM
(1)
Statistica
(1)
analiza decyzyjna
(1)
analiza strategiczna
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania ilościowe
(1)
badania statystyczne
(1)
badania trackingowe
(1)
branding
(1)
cena
(1)
diagram wpływu
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
eye tracking
(1)
firma
(1)
handel elektroniczny
(1)
heurystyka
(1)
hipoteza statystyczna
(1)
informacja marketingowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konsument
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kultura
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marka
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing relacji
(1)
marketing sponsorski
(1)
marketing strategiczny
(1)
metoda Monte Carlo
(1)
metody badań
(1)
negocjacje
(1)
obserwacja uczestnicząca
(1)
obsługa klienta
(1)
oddziaływanie
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przewóz osób
(1)
ruch kolejowy
(1)
sponsoring
(1)
sport
(1)
statystyka
(1)
statystyka gospodarcza
(1)
statystyka matematyczna
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
strategia marketingowa
(1)
symulacja
(1)
technika smart
(1)
techniki projekcyjne
(1)
wywiad
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zmysły
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16470.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16469.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4584 [Magazyn 1], P.4585 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2383.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2382.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem książki, skierowaniej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zgadnienia związane z organizacją kanałów dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produktów i rozmieszczaniem ich na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1304.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.6016 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12268.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 3 poszerz. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 584 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. 577-579. Indeks.
Książka pokazuje dwoistość marketingu - teorii i praktyki, filozofii i działania, koncepcji i narzędzi, wiedzi i wdrażania. Zamierzeniem autorów pracy nie było stworzenie pełnego i uniwersalnego zestawu wskaźników marketingu a raczej pobudzenie do spojrzenia świeżym okiem na wykorzystanie mierników, które często są znane, ale nie stosowane lub wykorzystywane w ograniczonym zakresie. Dzięki zawartym w książce pytanieom testowym, studiom przypadków i zadaniom z rozwiązaniami czytelnik ma możliwość sprawdzenia swoich umiejętności obliczania wskaźników oraz interpretacji i wnioskowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8853.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10399.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 207-208.
Książka omawia rolę jakościowych badań w nowoczesnym marketingu, przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia, radzi, jak unikać błędów w badaniach jakościowych, zawiera liczne przykłady wykorzystania jakościowych badań marketingowych w praktyce. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2922.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-128.
Najważniejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie działającej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi głównie wiedza o rynku. Dziedziną nauki i praktyki, która prowadzi do tej wiedzy, są badania marketingowe. Przedmiotem książki jest metodologia badań marketingowych. Zawarte w tytule określenie "aspekty menedżerskie" ma wskazywać na praktyczną interpretację badań. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje się jako punkt wyjścia rzeczywiste problemy, przed jakimi może stanąć firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produktów, wybór marki, opakowania, ocena środków komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-228.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Treścią podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12243.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12242.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11639.IX.16.1 [Magazyn 1], P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11638.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący rożne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oferowana czytelnikowi książka zawiera opis metod: losowego sposobu wyboru jednostek populacji do próby, uogólniania wyników otrzymanych dla próby na całą populację, szacowania błędów losowych oraz modyfikacji podstawowych testów statystycznych dla prób nieprostych. Książka adresowana jest głównie do osób zajmujących się organizacją badań opinii publicznej oraz badań marketingowych, a także opracowywaniem zebranych podczas tych badań danych. Może być ona także podręcznikiem dla studentów - słuchaczy wykładów dotyczących metody reprezentacyjnej. Z myślą o nich, na końcu każdego rozdziału zostały zamieszczone zadania przeznaczone do samodzielnego rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2841.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: BRAND sense : Build Powerful Brands trought Touch, Taste, Smell, Sight and Sound
"Niniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby skutecznie integrować w swoich działaniach wszystkie pięć zmysłów - wzrok, słuch, dotyk, smak i węch. Książka ta całkowicie odmieni podejście marketerów do kwestii brandingu". (z rec. Charlie Bell)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9943.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 360-366. Indeks.
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4690 [Magazyn 1], P.4581 [Magazyn 1], P.4691 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5080.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4976.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowszą próbę przedstawienia problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Tematem pracy są proste, a przy tym użyteczne narzędzia oceny rynkowej przedsiębiorstw, którymi są testy statystyczne i miary korelacji. Znajdują one zastosowanie niemal we wszystkich dziedzinach analiz wykorzystujących sondażowe i ankietowe wyniki badań rynku. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych. Mogą z niej również korzystać pracownicy służb handlowych i marketingowych przedsiębiorstw i instytucji rynkowych oraz pracownicy różnych organizacji i firm, którzy wykorzystują analizy danych rynkowych i marketingowych do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6566.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6105.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej