Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(269)
Forma i typ
Książki
(260)
Publikacje dydaktyczne
(47)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(9)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(320)
tylko na miejscu
(239)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(148)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(189)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(240)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Dignen Bob
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Rosenberg Marjorie
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Barrall Irene
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Akšina T.E
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brady Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(69)
Kraj wydania
Polska
(238)
Wielka Brytania
(17)
Rosja
(11)
Język
polski
(236)
angielski
(18)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(32)
Menedżerowie
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Księgowi
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Policjanci
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
MARKETING
(76)
TURYSTYKA
(35)
Język angielski
(18)
Zarządzanie
(13)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(12)
Marketing
(11)
Nauczanie języków obcych
(11)
Logistyka
(10)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
USŁUGI
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Działalność gospodarcza
(3)
INTERNET
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Decyzje
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing terytorialny
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Terminologia
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
Usługi
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(104)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(94)
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(95)
badania marketingowe
(47)
produkt
(39)
strategia marketingowa
(35)
promocja
(33)
cena
(30)
dystrybucja
(29)
komunikacja marketingowa
(28)
marka
(25)
reklama
(25)
konsument
(22)
zarządzanie
(20)
przedsiębiorstwo
(19)
segmentacja rynku
(19)
zarządzanie marketingowe
(19)
English
(16)
marketing-mix
(15)
public relations
(15)
plan marketingowy
(14)
zachowania konsumenckie
(14)
business language
(12)
specialised language
(12)
turystyka
(12)
planowanie marketingowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
Internet
(10)
marketing relacji
(10)
logistyka
(9)
marketing strategiczny
(9)
marketing usług
(9)
marketing bezpośredni
(8)
marketing międzynarodowy
(8)
marketing terytorialny
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
cykl życia produktu
(7)
obsługa klienta
(7)
usługi
(7)
usługi medyczne
(7)
analiza SWOT
(6)
planowanie strategiczne
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
e-marketing
(5)
finanse
(5)
informacja marketingowa
(5)
marketing bankowy
(5)
marketing partnerski
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
produkt turystyczny
(5)
rynek
(5)
rynek turystyczny
(5)
służba zdrowia
(5)
zarządzanie finansami
(5)
zarządzanie jakością
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
handel detaliczny
(4)
internacjonalizacja
(4)
klient
(4)
konkurencja
(4)
konkurencyjność
(4)
kontrola marketingowa
(4)
kredyt bankowy
(4)
marketing elektroniczny
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
psychologia
(4)
ryzyko bankowe
(4)
sprzedaż
(4)
system informacji marketingowej
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
znak towarowy
(4)
CRM
(3)
bankowość
(3)
biznes
(3)
e-biznes
(3)
handel elektroniczny
(3)
handel hurtowy
(3)
innowacyjność
(3)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing mix
(3)
marketing sportowy
(3)
marketing społeczny
(3)
metody badań
(3)
organizacja
(3)
planowanie
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
region
(3)
reklama internetowa
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
satysfakcja klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
statystyka
(3)
strategia
(3)
system logistyczny
(3)
transport
(3)
usługi logistyczne
(3)
269 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(BC Edu Biznes)
Temat
Słowo kluczowe: marketing rynek rynek finansowy
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10240.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie badań marketingowych w warunkach nowych wyzwań stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwiązań z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem książki jest przedstawienie tych rozwiązań zarówno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdrożeniowej. Pierwsza część książki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, które pozwalają na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga część książki jest poświęcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowań nabywców. Trzecia część książki zawiera omówienie wykorzystania metod badań marketingowych w działaniach przedsiębiorstw. W zakończeniu przedstawiono metodyczny aspekt badań związanych z implementacją marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwach polskich, czeskich i słowackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jet określenie etapów postępowania badawczego oraz narzędzi badań w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Zasadniczą strukturę pracy wyznaczają trzy części, z których pierwsza jest poświęcona formułowaniu celów i organizacji badań, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowań badań marketingowych. Każda z wymienionych części składa się z kilku rozdziałów. Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady)
Podstawą marketingu jest przeświadczenie, że cele przedsiębiorstwa mogą być osiągnięte tylko wtedy, gdy potrzeby i życzenia klientów są dobrze poznane. Przedsiębiorstwo musi spełniać te potrzeby i życzenia - i to lepiej niż konkurenci. Ze znajomości oczekiwań wynikają wszystkie pozostałe działania przedsiębiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrobów, świadczonych usług, różne formy i techniki sprzedaży i sposoby jej stymulowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza jest czymś więcej niż tylko stosowaniem gotowych narzędzi. Jest to także umiejętność dobierania narzędzi oraz ich tworzenia, jeśli istnieje taka potrzeba. Analityk jest głównym narzędziem pomiaru. Książka traktuje o tych obszaraKsiążka nie jest typowym podręcznikiem. Nie koncentruje się bowiem na wydobyciu tych poglądów, które są powszechnie przyjęte w literaturze. Przedstawia te, które z punktu widzenia przyjętej koncepcji pracy są istotne. Nie zawiera też właściwych dla podręczników ćwiczeń i zadań., które wymagały uporządkowania i uzupełnienia, i są istotne dla marketingu. Są to głównie analiza klientów i analiza marketingu mix. Ponadto dodana została analiza sprzedaży, jako punkt wyjścia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności, stanowiących o profesjonalnych atutach przedsiębiorcy i menedżera. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak należy wywoływać, ułatwiać i przeprowadzać transakcje. Tym właściwościom marketingu podporządkowano układ książki, który odzwierciedla logikę działania przedsiębiorstwa na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5959.IX.16 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1], P.5963 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], 7265.IX.16 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5956.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7258 [Magazyn 2], P.5931 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5930.IX.16.1 [Magazyn 1], P.5934 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1023 [Magazyn 2], P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5924 [Magazyn 1], P.5925 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7257.IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.5923.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1123 [Magazyn 2], 1122 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej