Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(389)
Forma i typ
Książki
(358)
Publikacje naukowe
(167)
Publikacje dydaktyczne
(92)
Publikacje fachowe
(66)
E-booki
(29)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(365)
tylko na miejscu
(339)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(136)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(252)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(346)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Kotane L.V
(6)
Mruk Henryk
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Kotler Philip
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dolot Anna
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dębski Maciej
(2)
Falvey David
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gracz Leszek
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kent Simon
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lipka Anna (ekonomia)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Porter Michael E. 1947-
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rees Gareth
(2)
Reformat Beata
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sadowski Adam (ekonomia)
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Skomra Witold (1963- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Walaszczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Werenowska Agnieszka
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Widelska Urszula
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(120)
2010 - 2019
(212)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(236)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(329)
Wielka Brytania
(25)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(325)
angielski
(48)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(80)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
Zarządzanie
(61)
Przedsiębiorstwo
(39)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING
(26)
Język środowiskowy
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
Logistyka
(16)
Innowacje
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Turystyka
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
Handel elektroniczny
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
Otoczenie firmy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
TURYSTYKA
(7)
Biznesplan
(6)
FIRMA (nazwa)
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Transport
(5)
USŁUGI
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Finansowanie
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Kadry
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Informatyzacja
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Magazyn
(3)
Metodologia
(3)
Obsługa klienta
(3)
Outsourcing
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Ryzyko
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Transport drogowy
(3)
Transport pasażerski
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie środowiskowe
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Temat: czas
2001-
(133)
1901-2000
(20)
1989-2000
(19)
1945-1989
(9)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(57)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Japonia
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Monografia
(71)
Materiały pomocnicze
(40)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(36)
Poradnik
(17)
Raport z badań
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(326)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(73)
zarządzanie
(65)
przedsiębiorstwo
(39)
logistyka
(28)
łańcuch dostaw
(22)
zarządzanie jakością
(17)
English
(16)
organizacja
(15)
management
(14)
marka
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie marketingowe
(14)
business language
(13)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(13)
badania marketingowe
(12)
transport
(12)
innowacyjność
(11)
komunikacja marketingowa
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
reklama
(10)
turystyka
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie strategiczne
(10)
Internet
(9)
e-marketing
(9)
konsument
(9)
media społecznościowe
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorczość
(9)
samorząd terytorialny
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
dystrybucja
(8)
konkurencyjność
(8)
public relations
(8)
zarządzanie personelem
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
e-biznes
(7)
finanse
(7)
marketing relacji
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
obsługa klienta
(7)
planowanie strategiczne
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
e-commerce
(6)
marketing terytorialny
(6)
plan marketingowy
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
strategia
(6)
transport drogowy
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
finansowanie
(5)
jakość usług
(5)
komunikacja
(5)
marketing usług
(5)
negocjacje
(5)
planowanie
(5)
produkt turystyczny
(5)
system logistyczny
(5)
zarządzanie projektami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Unia Europejska
(4)
analiza strategiczna
(4)
biznes
(4)
cena
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka
(4)
handel elektroniczny
(4)
innowacje
(4)
kapitał
(4)
marketing mix
(4)
opieka zdrowotna
(4)
spedycja
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi medyczne
(4)
zarządzanie relacjami
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
CRM
(3)
Polska
(3)
administracja publiczna
(3)
audyt
(3)
biznesplan
(3)
business
(3)
business planning
(3)
communication skills
(3)
content marketing
(3)
controlling
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-handel
(3)
ekologistyka
(3)
kapitał ludzki
(3)
389 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II - 6 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. "Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20969.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20968.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach: 665-679. Indeks.
Podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres wiedzy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Omawiane problemy przedstawione są na tle makrootoczenia, z uwzględnieniem nowoczesnych koncepcji i specyfiki małych, średnich i dużych firm. Oprócz zagadnień typowych dla innych podręczników, książka zawiera pogłębione ujęcia współczesnych i przyszłościowo bardzo ważnych kwestii, np. metod pomiaru kapitału ludzkiego, organizacji zarządzania zasobami ludzkimi oraz kultury organizacyjnej. Uzupełnieniem treści jest aneks omawiający praktykę zarządzania zasobami ludzkimi w różnych organizacjach i w różnego typu branżach. Co ważne, przykłady z praktyki oparte są na doświadczeniu polskich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18254.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20346.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20345.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 217-228.
Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki oraz zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i polityczne konieczne jest ciągłe monitorowanie zachodzących transformacji oraz szybka adaptacja do nowych warunków. Monitorowanie czynników kapitału regionalnego pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidywać zmiany i ich efekty, a na tej bazie podejmować odpowiednie działania. Podstawą w zarządzaniu innowacyjnym rozwojem regionu oraz tworzeniu odpowiednich ram dla właściwej koordynacji i stymulacji działań podejmowanych przez poszczególnych aktorów sceny regionalnej na rzecz kreacji regionu wiedzy jest zastosowanie odpowiedniego instrumentarium. Stanowią je narzędzia SPI (inteligentne narzędzia wspierające proces tworzenia założeń strategicznych), dlatego powinny być wykorzystywane przez decydentów politycznych i ekonomicznych z uwagi na dostarczanie im zbioru obiektywnych i wyczerpujących informacji. Narzędziem uniwersalnym w ramach instrumentarium SPI jest benchmarking regionalny. Pozwala on osiągnąć dodatkową wartość, na którą składają się procesy identyfikacji, zrozumienia i kreatywnej adaptacji informacji – dobrych praktyk – zarówno w odniesieniu do wnętrza regionu, jak i jego otoczenia – regionów wiodących i/lub konkurujących. Może być też stosowany do zdiagnozowania poziomu efektywności wykorzystania pozostałych narzędzi SPI w odniesieniu do innych regionów. W książce omówiono metodykę zastosowania benchmarkingu do monitorowania czynników kapitału regionalnego w ujęciu NUTS2 oraz sformułowano rekomendacje dla modelu uwzględniającego narzędzia SPI w zarządzaniu innowacyjnym rozwojem regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.68.XIII.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Strategiczne ; t. 1)
Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18663.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22504.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22503.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji "Zarządzanie w XXI wieku - w poszukiwaniu koncepcji nowoczesnego zarządzania organizacją", 18 maja 2016 r., Józefów.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Sprawność i efektywność organizacji zależy od dopasowania do aktualnego zapotrzebowania gospodarki. Jej wyznacznikami są informatyzacja i wiedza, traktowane jako jeden ze sposobów dostosowania przedsiębiorstwa do działania w warunkach globalizacji. W zaprezentowanej publikacji przedstawiono zagadnienia z dziedziny zarządzania we współczesnym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19891.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i wykaz aktów prawnych strony: 233-235.
Książka przedstawia w sposób przejrzysty, rzetelny i syntetyczny problematykę finansów przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: wartości pieniądza w czasie, analizy przychody – koszty - zysk, źródeł finansowania działalności przedsiębiorstwa, wyceny papierów wartościowych, kosztów pieniądza w czasie, kosztu kapitału, struktury kapitału, dźwigni finansowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22908.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22907.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 320 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6254.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5320.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5321.IX.12 [Wypożyczalnia C], 10723.IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i na stronach 181-189. Indeks.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22489.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22488.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw - szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Bibliografia, netografia na stronach 160-[169].
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21559.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21558.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej