Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(389)
Forma i typ
Książki
(358)
Publikacje naukowe
(167)
Publikacje dydaktyczne
(92)
Publikacje fachowe
(66)
E-booki
(29)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(365)
tylko na miejscu
(339)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(136)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(252)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(346)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Kotane L.V
(6)
Mruk Henryk
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Kotler Philip
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dolot Anna
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dębski Maciej
(2)
Falvey David
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gracz Leszek
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kent Simon
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lipka Anna (ekonomia)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Porter Michael E. 1947-
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rees Gareth
(2)
Reformat Beata
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sadowski Adam (ekonomia)
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Skomra Witold (1963- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Walaszczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Werenowska Agnieszka
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Widelska Urszula
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(120)
2010 - 2019
(212)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(236)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(329)
Wielka Brytania
(25)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(325)
angielski
(48)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(80)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
Zarządzanie
(61)
Przedsiębiorstwo
(39)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING
(26)
Język środowiskowy
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
Logistyka
(16)
Innowacje
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Turystyka
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
Handel elektroniczny
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
Otoczenie firmy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
TURYSTYKA
(7)
Biznesplan
(6)
FIRMA (nazwa)
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Transport
(5)
USŁUGI
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Finansowanie
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Kadry
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Informatyzacja
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Magazyn
(3)
Metodologia
(3)
Obsługa klienta
(3)
Outsourcing
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Ryzyko
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Transport drogowy
(3)
Transport pasażerski
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie środowiskowe
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Temat: czas
2001-
(133)
1901-2000
(20)
1989-2000
(19)
1945-1989
(9)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(57)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Japonia
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Monografia
(71)
Materiały pomocnicze
(40)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(36)
Poradnik
(17)
Raport z badań
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(326)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(73)
zarządzanie
(65)
przedsiębiorstwo
(39)
logistyka
(28)
łańcuch dostaw
(22)
zarządzanie jakością
(17)
English
(16)
organizacja
(15)
management
(14)
marka
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie marketingowe
(14)
business language
(13)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(13)
badania marketingowe
(12)
transport
(12)
innowacyjność
(11)
komunikacja marketingowa
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
reklama
(10)
turystyka
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie strategiczne
(10)
Internet
(9)
e-marketing
(9)
konsument
(9)
media społecznościowe
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorczość
(9)
samorząd terytorialny
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
dystrybucja
(8)
konkurencyjność
(8)
public relations
(8)
zarządzanie personelem
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
e-biznes
(7)
finanse
(7)
marketing relacji
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
obsługa klienta
(7)
planowanie strategiczne
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
e-commerce
(6)
marketing terytorialny
(6)
plan marketingowy
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
strategia
(6)
transport drogowy
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
finansowanie
(5)
jakość usług
(5)
komunikacja
(5)
marketing usług
(5)
negocjacje
(5)
planowanie
(5)
produkt turystyczny
(5)
system logistyczny
(5)
zarządzanie projektami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Unia Europejska
(4)
analiza strategiczna
(4)
biznes
(4)
cena
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka
(4)
handel elektroniczny
(4)
innowacje
(4)
kapitał
(4)
marketing mix
(4)
opieka zdrowotna
(4)
spedycja
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi medyczne
(4)
zarządzanie relacjami
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
CRM
(3)
Polska
(3)
administracja publiczna
(3)
audyt
(3)
biznesplan
(3)
business
(3)
business planning
(3)
communication skills
(3)
content marketing
(3)
controlling
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-handel
(3)
ekologistyka
(3)
kapitał ludzki
(3)
389 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i na stronach 181-189. Indeks.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22489.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22488.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw - szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Bibliografia, netografia na stronach 160-[169].
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21559.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21558.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia, netografia na stronach 235-247. Indeks.
Kolejna książka z cyklu „Nauka i praktyka innowacji”, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień. Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić Czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18002 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19608.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19607.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria i praktyka zarządzania finansami przedsiębiorstw / Jacek Jaworski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu ; Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa Gdańsk, 2021. - 543 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 491-504.
Finanse przedsiębiorstw to dynamicznie rozwijająca się subdyscyplina nauk o finansach, zajmująca się badaniem metod dostarczania informacji na potrzeby zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a także efektami podejmowanych decyzji. Niniejsza książka obejmuje najważniejsze obszary wiedzy dotyczącej finansów przedsiębiorstwa, zaś przedstawione przykłady i zadania są w większości oparte na praktycznych doświadczeniach Autora. Opracowanie to jest zatem doskonałym podręcznikiem akademickim, który może być także cennym przewodnikiem dla praktyków gospodarczych: księgowych, controllerów, specjalistów ds. analiz, dyrektorów finansowych. Książka autorstwa dr. Jacka Jaworskiego obejmuje najważniejsze problemy z zakresu zarządzania finansami, prezentując je jako kompilację i podsumowanie autorów publikujących na ten temat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18357.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20847.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20846.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja składa się z dwóch części, w których przedstawiono m.in.: kształtowanie bezpiecznego i zdrowego miejsca pracy kadry pielęgniarskiej w podmiotach leczniczych; różnice pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym a niepracowniczym personelu pielęgniarskiego; specyfikę relacji pielęgniarka-pacjent oraz specyfikę działań zespołów lekarsko-pielęgniarskich; praktyczne aspekty pracy pielęgniarki w lecznictwie ambulatoryjnym w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej; metody szacowania zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, doskonalenie i rozwój zawodowy pielęgniarek, organizowanie stanowisk pracy oraz organizowanie opieki nad pacjentem i dbanie o jej jakość w szpitalach; zagadnienia z zakresu pielęgniarstwa rehabilitacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.382.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.384.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.383.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.381.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 209-215. Indeks.
Książka przedstawia w sposób kompleksowy węzłowe aspekty i problemy badawcze zarządzania procesowego. Publikacja została ukierunkowana na procesy wytwórcze, jakie generalnie występują w działalności gospodarczej. Całość tekstu składa się z sześciu rozdziałów, w których zawarto: charakterystykę koncepcji zarządzania procesowego, systematyzację metod badawczych, przegląd własnych propozycji analityczno-obliczeniowych, formalizację zarządzania procesowego, modelowanie, analizę diagnostyczną, projektowanie i controlling wyników, badanie zdolności rozwojowej i programowanie rozwoju procesów wytwórczych w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21497.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21496.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się konieczność wprowadzania nowych sposobów i koncepcji zarządzania, pozwalających organizacjom wykorzystywać wiedzę, wzmacniać kluczowe kompetencje i rozwijać umiejętności pracowników, wspomagać organizacyjne uczenie się, jak również budować swój wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzić, że o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Współczesne organizacje muszą podejmować więc działania związane z kształtowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapitału intelektualnego, którego podstawę zawsze stanowi wiedza jej pracowników i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadzą wiedzę, wzbogacają ją o własne doświadczenia, przetwarzają i decydują o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolność oraz chęć uczenia się pracowników organizacji były jak największe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18505.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka zarządzania, zarządzanie sztuką / Michał Szostak. - Łódź ; Warszawa : Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2023. - 341, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 291-[333].
Monografia to całościowe omówienie problematyki estetyzacji zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22386.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 303-308.
Funkcjonowanie banków jako instytucji zaufania publicznego od zawsze jest poddane presji niepewności ze strony otoczenia gospodarczego, politycznego, społecznego. Niepewność ta poprzez jej kwantyfikację przybiera rożne formy ryzyka, które generowane są najczęściej poza strukturami tych instytucji (uwarunkowania makroekonomiczne, siły natury), ale i wewnętrznie (system organizacji, zarządzania, ułomności ludzkie). Wśród tych form ryzyka ryzyko kredytowe zajmuje poczesne miejsce, choć określenie to jest może zbyt eufemistyczne; należałoby raczej ujmować je w kategoriach największego zagrożenia dla bieżącej i przyszłej egzystencji banku. Problematyka podjęta w książce jest adresowana nie tylko do osób studiujących bankowość, ale do wszystkich zainteresowanych sferą tradycyjnej bankowości komercyjnej. Poszerza to krąg czytelników. Mimo że książka pomyślana jest jako podręcznik akademicki, można mieć nadzieję, że sięgną po nią nie tylko studenci uczelni ekonomicznych na kierunkach finansów i bankowości (rachunkowości), zarządzania czy pracownicy instytucji bankowych, ale także potencjalni i aktualni kredytobiorcy, którym poznanie optyki banku i sposobów podejścia do analizy kredytowej może ułatwić zrozumienie drugiej strony umowy kredytowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.152.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Turbulentne otoczenie systemu pomocy społecznej wywołane m.in. migracjami, skutkami pandemii COVID-19, procesami demograficznymi, terroryzmem czy globalizacją determinuje poszukiwanie narzędzi zwiększających skuteczność działania jednostek. Powodem podjęcia badań w przedmiotowym obszarze były reformy sektora publicznego przeprowadzone w USA i państwach Europy Zachodniej według założeń koncepcji nowego zarządzania publicznego, w wyniku których dokonano transformacji usług publicznych. Zasadnicza część dorobku naukowego niniejszej monografii – koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej – jest narzędziem pomocniczym służącym do wywołania refleksji wewnątrzorganizacyjnej, której następstwem winno być zainicjowanie przez władze centralne i samorządowe debaty publicznej dotyczącej korelacji mechanizmów zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22219.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach i wykonywana jest w formule projektowej, co powoduje zmiany kulturowe, organizacyjne orazmiany w procesach.W publikacji Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie pięcioletnich badań, które wpisują się wparadygmat procesowo-projektowy współczesnego zarządzania w XXI w. i są próbą integracji w jedenwspółistniejący system zarządzania w usprawnianiu procesów oraz projektów, a jednocześnie są krokiem wbudowaniu doskonałości operacyjnej w łańcuchu wartości i oceny wyników procesów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20247.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20246.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł z ekranu tytułowego.
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter – Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18657.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17834.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 601-632.
Logistyka to jedna z najbardziej rozwojowych dziedzin życia społeczeństw i gospodarki, warunkująca sukcesy jednostek przemysłowych, usługowych, budowlanych i wielu innych. Publikacja prezentuje aspekty logistyki gospodarczej w wersji zarządczej, czyli takiej, która dąży do optymalnego wykorzystania dostępnych narzędzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18430.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21028.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21027.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Inwestycje)
Bibliografia strony: 237-[241].
"Głównym przesłaniem pracy nie jest prowadzenie wykładu o podstawach analizy finansowej projektów inwestycyjnych, lecz wyjaśnienie uwarunkowań stosowania w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów kreowania wartości. Takie podejście do tematu jest stosunkowo oryginalne, nie znajdujące odpowiedników na polskim rynku wydawniczym." (z recenzji prof. Politechniki Wrocławskiej dr hab. Tadeusza Dudycza) Książka ma przede wszystkim charakter aplikacyjny, jest oparta na doświadczeniu doradczym autorów, jednak równocześnie jest osadzona w klasycznej teorii zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Każdy poruszany problem jest ilustrowany przykładem lub studium przypadku. Dzięki temu czytelnik ma możliwość przeanalizowania sposobów wykorzystania opisywanych narzędzi w praktyce. Wszystkie prezentowane przykłady są także dostępne w formie modeli w plikach MS Excel na stronie www.analizyinwestycji.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18222 VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14111.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14976.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej