Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(47)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(44)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(31)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Dutko Maciej
(3)
Sala Paweł
(3)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cisek Marcin
(2)
Dywański Piotr
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Anders Justyna
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bond Alison
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bąk Michał
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kolny Beata
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Królak Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McLeod Angus
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mizerski Richard
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Mącik Radosław
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Obmiński Piotr
(1)
Okulski Robert
(1)
Oracz Piotr
(1)
Oruba Norbert
(1)
Panek Sławomir
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Jakub
(1)
Pełeszuk Katarzyna
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(51)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Handel elektroniczny
(8)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
INTERNET
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Internet
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
Model biznesowy
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
STRONY WWW
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Turystyka
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EDYTORSTWO ELEKTRONICZNE
(1)
FACEBOOK
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing wartości
(1)
Media społecznościowe
(1)
Neuromarketing
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
REKLAMA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(14)
e-marketing
(12)
marketing elektroniczny
(11)
badania marketingowe
(7)
e-biznes
(7)
marketing
(7)
handel elektroniczny
(6)
marketing internetowy
(6)
media społecznościowe
(6)
promocja
(6)
marketing mobilny
(5)
social media
(5)
konsument
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
content marketing
(3)
e-commerce
(3)
e-handel
(3)
marketing 3.0
(3)
reklama
(3)
samorząd terytorialny
(3)
strona WWW
(3)
blog
(2)
copywriting
(2)
e-konsument
(2)
e-sprzedaż
(2)
e-usługi
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing relacji
(2)
obsługa klienta
(2)
orientacja na klienta
(2)
platforma aukcyjna
(2)
portal społecznościowy
(2)
rynek internetowy
(2)
sklep internetowy
(2)
social media marketing
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
turystyka
(2)
usługi online
(2)
wideomarketing
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
KCRM
(1)
Web 2.0
(1)
Web 3.0
(1)
You Tube
(1)
agencja reklamowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
aplikacja mobilna
(1)
baza danych
(1)
biznes
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes elektroniczny
(1)
czytnik elektroniczny
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-book
(1)
e-klient
(1)
e-mail marketing
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
influencer marketing
(1)
informacja
(1)
informacja marketingowa
(1)
jakość usług
(1)
joint venture
(1)
kampania społeczna
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
konkurencja
(1)
kultura cyfrowa
(1)
marketing automation
(1)
marketing communication
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
miasto
(1)
model biznesu
(1)
neuromarketing
(1)
newsletter
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
orientacja rynkowa
(1)
personal branding
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey. - Wydanie I, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - XXXVII, [1], 665 stron ilustracje ; 29 cm.
Tyt. oryg.: "Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice" 2015.
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22500.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22499.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej