Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(40)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(23)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Obrębalski Marek
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lynch Richard L
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Matyja Piotr
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Porter Michael E. 1947-
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Trout Jack
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(44)
Kalifornia (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
Zarządzanie strategiczne
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Konkurencyjność
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZDROWISKA
(3)
Decyzje
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING
(2)
Model biznesowy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Dobre praktyki
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Marketing wartości
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Outsourcing
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Strategia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(15)
strategia marketingowa
(13)
przedsiębiorstwo
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
zarządzanie
(7)
marketing strategiczny
(6)
marketing-mix
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
planowanie marketingowe
(4)
planowanie strategiczne
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
marka
(3)
analiza strategiczna
(2)
badania marketingowe
(2)
biznes
(2)
dystrybucja
(2)
dywersyfikacja
(2)
e-commerce
(2)
internacjonalizacja
(2)
konkurencja
(2)
konkurencyjność
(2)
kontrola strategiczna
(2)
logistyka
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
segmentacja rynku
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategic management
(2)
strategic planning
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
usługi medyczne
(2)
CRM
(1)
Internet
(1)
analiza
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza decyzyjna
(1)
architektura korporacji
(1)
benchmarking
(1)
business
(1)
business planning
(1)
cena
(1)
competition
(1)
cykl życia produktu
(1)
diagram wpływu
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
firma
(1)
gender marketing
(1)
global sourcing
(1)
globalizacja
(1)
handel elektroniczny
(1)
heurystyka
(1)
industry
(1)
informatyzacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
integracja pionowa
(1)
jakość usług
(1)
kapitał
(1)
kobiety
(1)
komunikacja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
korporacja
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
leki
(1)
logika
(1)
makrootoczenie
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
model biznesu
(1)
myślenie strategiczne
(1)
nazwa firmy
(1)
nazwa produktu
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie sektorowe
(1)
outsourcing
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
portfel marek
(1)
pozycjonowanie
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
public relations
(1)
płeć kulturowa
(1)
reklama
(1)
repozycjonowanie
(1)
rozwój lokalny
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Pozycjonowanie przez wiele lat było jedną z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszedł czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klientów - to za mało. Książka umożliwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasową działalność firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie słabych stron konkurencji w walce o klientów, umiejętne zarządzanie marką, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12171.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest pierwszym całościowym ujęciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych są procesy wyboru rynku docelowego, sposobów postępowania oraz instrumentów działania. Fundamentalną podstawą tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe są składnikiem ogólnych strategii stosowanych na rynku przez przedsiębiorstwa i inne instytucje. W książce Autorzy prezentują: istotę strategii marketingowych oraz proces ich formułowania i wyboru przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w działalności usługowej. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12844.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. Autor przedstawia w nim zarządzanie i planowanie marketingowe w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją i innowacjami. Omawiane problemy są analizowane w trzech płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej i zarządzanie wiedzą, które choć nie jest wyraźnie wyodrębnione, stanowi osnowę całego podręcznika. Ponadto książka zawiera: procedury postępowania na rynku, projektowanie strategii marketingowej, tworzenie planów finansowo-marketingowych, liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5591.IX.16.3 [Magazyn 1], 5592.IX.16.3 [Magazyn 1], P.4970 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka publikacji dotyczy zwłaszcza problemów zarządzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmują społeczne funkcje zarządzania stratregicznego, oddziaływania czynników strukturotwórczych na przeobrażenia systemowe oraz zarządzanie długiem publicznym. Wiele miejsca poświęcono takze analizie znaczenia informacji we współczesnym zarządzaniu w skali lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2479.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
W książce omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie, różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zależności między tymi strategiami, różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego świadomie nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami tego przedmiotu ani z dokładnym opisem badań marketingowych rynku międzynarodowego czy form wejścia na nie. Niniejsza publikacja może więc być wykorzystana podczas zajęć ze studentami akademii ekonomicznych, wydziałów zarządzania i ekonomii uniwersytetów przy omawianiu problemów zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy położyli szczególny nacisk na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych (np. nowych technik związanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6993.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17739.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podręcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we współczesnym podejściu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko ogólnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przykładów praktycznych implementacji działań i instrumentów marketingowych w strategiach rozwoju różnych jednostek terytorialnych. Prezentowane przykłady dotyczą wprawdzie głównie regionu jeleniogórskiego, lecz większość ukazanych rozwiązań może mieć wymiar uniwersalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększania udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management : concepts and cases : a competitive advantage approach / Fred R. David, Forest R. David. - Sixteeenth edition, Global Edition. - Harlow : Pearson Education Limited, cop. 2017. - 680 stron, [1] kart tablicowych : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
(Always Learning)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
In today’s economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18301.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej