Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(40)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(23)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(45)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Obrębalski Marek
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
David Forest R
(1)
David Fred R
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gordon William
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lynch Richard L
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Matyja Piotr
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poleszak Marek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Porter Michael E. 1947-
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rzeczycki Andrzej (ekonomia)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Trout Jack
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wojtkiewicz Katarzyna B
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wright George (1952- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wąsowska Aleksandra
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(44)
Kalifornia (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(3)
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
Zarządzanie strategiczne
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Konkurencyjność
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZDROWISKA
(3)
Decyzje
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING
(2)
Model biznesowy
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Big data
(1)
Biznesplan
(1)
Dobre praktyki
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
Marketing wartości
(1)
Metoda scenariuszowa
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Outsourcing
(1)
Prawdopodobieństwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Strategia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
TEORIA CHAOSU
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(15)
strategia marketingowa
(13)
przedsiębiorstwo
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
zarządzanie
(7)
marketing strategiczny
(6)
marketing-mix
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
planowanie marketingowe
(4)
planowanie strategiczne
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
marka
(3)
analiza strategiczna
(2)
badania marketingowe
(2)
biznes
(2)
dystrybucja
(2)
dywersyfikacja
(2)
e-commerce
(2)
internacjonalizacja
(2)
konkurencja
(2)
konkurencyjność
(2)
kontrola strategiczna
(2)
logistyka
(2)
marketing wewnętrzny
(2)
przedsiębiorczość
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
segmentacja rynku
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
strategic management
(2)
strategic planning
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
usługi medyczne
(2)
CRM
(1)
Internet
(1)
analiza
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza decyzyjna
(1)
architektura korporacji
(1)
benchmarking
(1)
business
(1)
business planning
(1)
cena
(1)
competition
(1)
cykl życia produktu
(1)
diagram wpływu
(1)
drzewo decyzyjne
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
firma
(1)
gender marketing
(1)
global sourcing
(1)
globalizacja
(1)
handel elektroniczny
(1)
heurystyka
(1)
industry
(1)
informatyzacja
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
integracja pionowa
(1)
jakość usług
(1)
kapitał
(1)
kobiety
(1)
komunikacja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
korporacja
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
leki
(1)
logika
(1)
makrootoczenie
(1)
management
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
model biznesu
(1)
myślenie strategiczne
(1)
nazwa firmy
(1)
nazwa produktu
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie sektorowe
(1)
outsourcing
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
portfel marek
(1)
pozycjonowanie
(1)
prawdopodobieństwo
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
public relations
(1)
płeć kulturowa
(1)
reklama
(1)
repozycjonowanie
(1)
rozwój lokalny
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19146.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19145.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data wydania według: www.taniaksiazka.pl.
Bibliografia na stronach 257-261.
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18674.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wiodącym celem niniejszej monografii jest dokonanie identyfikacji powiązań zrównoważonego rozwoju z szeroko rozumianymi procesami zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach. Chodzi nie tylko o wskazanie mechanizmu tych powiązań, ale również o pokazanie ich specyfiki w odniesieniu do MSP. Wymaga to analizy czynników mających wpływ na zrównoważony rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, pokazania metod i narzędzi zarządczych dotyczących poszczególnych obszarów zarządzania. W pracy starano się udowodnić tezę, że w obecnych warunkach rynkowych konieczne jest uwzględnianie w małych i średnich przedsiębiorstwach odpowiedzialnego i zrównoważonego podejścia do procesów zarządzania. Kolejna teza zakłada, iż występują szerokie możliwości zastosowania w praktyce określonych narzędzi i metod zarządzania, powiązanych ze zrównoważonym rozwojem, które mogą przyczynić się do wzrostu poziomu innowacyjności i konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw. Przyjęcie powyższych założeń wymagało postawienia wielu pytań badawczych, które sformułowano we wprowadzeniach do kolejnych rozdziałów monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17245.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17244.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej