Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anders Justyna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kowalczyk Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Misiejko Adrian
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Wiażewicz Joanna
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Ziemski Krystian (1952- )
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Żurawski Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Pracownicy samorządowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
TURYSTYKA
(8)
Samorząd terytorialny
(5)
Marketing terytorialny
(4)
Budżety terenowe
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIASTA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
UZDROWISKA
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Absorpcja
(1)
Analiza finansowa
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kolejnictwo
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Prawo administracyjne
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Strategia
(1)
Transport pasażerski
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
marketing terytorialny
(18)
samorząd terytorialny
(9)
miasto
(6)
promocja
(5)
rozwój regionalny
(5)
innowacyjność
(4)
region
(4)
wizerunek miasta
(4)
komunikacja marketingowa
(3)
produkt turystyczny
(3)
strategia marketingowa
(3)
wizerunek regionu
(3)
zarządzanie
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
gmina
(2)
internacjonalizacja
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
konkurencyjność
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
marketing sportowy
(2)
orientacja rynkowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rozwój lokalny
(2)
targi
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie publiczne
(2)
Chiny
(1)
Erasmus
(1)
Internet
(1)
New Public Governance
(1)
New Public Management
(1)
administracja
(1)
administracja samorządowa
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
biznes
(1)
branding
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
budżet gminy
(1)
budżet jednostek samorządu terytorialnego
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-marketing
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka regionalna
(1)
gospodarka światowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
integracja europejska
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość usług
(1)
jednostka terytorialna
(1)
klaster
(1)
konsultacje społeczne
(1)
kraje UE
(1)
kryzys finansowy
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
marka miasta
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
nieruchomości
(1)
ochrona środowiska
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
partycypacja społeczna
(1)
plan reagowania kryzysowego
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka regionalna
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
region turystyczny
(1)
region wiedzy
(1)
rozwój społeczno-ekonomiczny
(1)
rozwój terytorialny
(1)
rynek pracy
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
strategia
(1)
strategia rozwoju
(1)
system zarządzania kryzysowego
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
territorial marketing
(1)
tożsamość
(1)
transfer wiedzy
(1)
transport publiczny
(1)
transport zbiorowy
(1)
turystyka miejska
(1)
uniwersytet
(1)
współrządzenie
(1)
zarządzanie rozwojem lokalnym
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania sie z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14334.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15243.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 230-244.
Kreowanie wizerunku miasta o tożsamości obciążonej dziedzictwem historycznym to zagadnienie nowatorskie w marketingu terytorialnym. Specjalnie na potrzeby publikacji zdefiniowano kategorię miast-pomników i przyjęto, iż obiektem wybitnie reprezentującym tę grupę będzie miasto Oświęcim. Postawiono zatem pytanie badawcze: czy tragiczne historyczne dziedzictwo Oświęcimia może stanowić punkt wyjścia do budowania nowych wartości i kreowania wizerunku stwarzającego szansę do rozwoju terytorium i wspólnoty lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21941.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 306-311.
Głównym przedmiotem naukowych rozważań, których rezultaty zaprezentowano w niniejszej monografii jest funkcjonowanie zarządzania kryzysowego na poziomie gminy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22416.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia praktyczne działania w turystyce uzdrowiskowej i w układach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, samorządowców, polityków, kadry menagerskiej, studentów i nauczycieli. Główne tematy książki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, województwach, finanse samorządów, ocena działan marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejna książka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych działaniach w turystyce, uzdrowiskach i układach regionalnych. Uwzględnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków i polityków oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak również powinna być wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szkół wyższych , które kształcą specjalistów w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe na szczeblu samorządowym : teoria i praktyka / Jan Gołębiewski. - Warszawa : Difin, 2015. - 311, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 306-311.
Zarządzanie kryzysowe zaprezentowano jako zorganizowany proces budowania bezpieczeństwa. Ważnym akcentem realizacji tego procesu jest samorząd i w takiej roli został przez Autora przedstawiony. Samorząd jest fundamentem aktywności kryzysowej. Na tym szczeblu wszystko ma swój początek i najczęściej koniec. Dlatego rola samorządu w zarządzaniu kryzysowym jest bardzo ważna tak w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym; chodzi o udział samorządu w badaniach naukowych. Rola samorządu aktualnie jest ograniczona przepisami prawa i w znacznym stopniu brakiem odpowiednich aktów prawa kryzysowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17933.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17932.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Rozprawy / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ; nr 11)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 288-314.
Przedstawiona do oceny monografia naukowa poświęcona została głównie problematyce innowacji i innowacyjności w wymiarze terytorialnym, a w szczególności w wymiarze lokalnym oraz zagadnieniom jej strategicznego stymulowania przez władze publiczne, zwłaszcza polskie, ale w znacznym stopniu także zagadnieniom pokrewnym, przede wszystkim takim jak istota rozwoju społeczno-go-spodarczo-środowiskowego, terytorialny wymiar jego procesów, rozwój lokalny i regionalny oraz ich uwarunkowania, czynniki i sposoby stymulowania. Zarówno ze względu na wielowymiarowość zagadnień głównych, jak i pokrewnych, monografia ta ma charakter interdyscyplinarny w obrębie nauk społecznych i lokuje się przede wszystkim w obszarze ekonomii i nauk o zarządzaniu (w ich części określanej jako zarządzanie publiczne), w niektórych miejscach także w obszarach geografii społecznoekonomicznej i gospodarki przestrzennej, a niekiedy też w obszarze nauki o polityce i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18561.XIII.2 [Magazyn 1], P.18560.XIII.2 [Magazyn 1], P.18562.XIII.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21892.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21891.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4262 ; nr 197)
Bibliografia, orzecznictwo, wykaz aktów prawnych na stronach 155-160.
Zaprezentowane opracowanie z załoŜenia nie stanowi zatem zbioru opracowań mających w sposób wyczerpujący przedstawić całość zagadnień z zakresu publicznego transportu zbiorowego. Stwierdzić jednak moŜna, Ŝe wiele z poruszonych zagadnień ocenić moŜna jako jedne z trudniejszych i bardziej doniosłych w świetle całości regulacji dotyczących analizowanej materii. [Ze wstępu Krystian Ziemski Adrian Misiejko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20880.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdział pierwszy z uwagi na całościowe podejście do marketingu w zarządzaniu gminą - jest wprowadzeniem do rozdziałów następnych. Przedmiotem rozdziału drugiego są zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zwłaszcza związki występujące między zarządzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na marketingu w gospodarce nieruchomościami. Rozdział czwarty dotyczy marketingu wewnętrznego w gminie. Dla czytelników zainteresowanych pogłębieniem przedstaionej problematyki na końcu każdego rozdziału zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2540.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 235-243.
Analiza finansowa odgrywa bardzo istotną rolę w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego. Od podmiotów sektora finansów publicznych wymaga się racjonalnego gospodarowania zasobami finansowymi, a to niesie konieczność stałej oceny sytuacji finansowej i majątkowej. W opracowaniu przedstawiono między innymi: analizę sprawozdania z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego, analizę dochodów i wydatków budżetowych, analizę wskaźnikową, analizę sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego, analizę środków trwałych, analizę kapitału ludzkiego. Niewątpliwą nowością jest przedstawienie możliwości wykorzystania analizy majątku trwałego i kapitału ludzkiego w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17350 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18034.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18033.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest pracą zbiorową pracowników Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania Akademii Świętokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnień wchodzących w skład marketingu turystycznego w ujęciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiając sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne są jakby tłem do rozważań nad szeroko pojętymi działaniami w rzeczywistości gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Książka prezentuje zagadnienie wyrównywania regionalnych dysproporcji rozwoju gospdoarczego w ramach polityki regionalnej. W publikacji autorzy, skupiając się na problemach dotyczących nierówności w rozwoju regionów, omówili m.in.: działania Unii Europejskiej wobec wspólczesnych wyzwań, role innowacji w rozwoju firm i regionów, współpracę podmiotów w modelu triple-helix, planowanie i wdrażanie strategii rozwoju jednostki samorządu terytorialnego, wybrane zagadnienia z dziedziny finansóe, w tym wyrównywania dysproporcji finansowych między jednostkami samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15953.XIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej