Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Akram Saleem
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Bekier Adam
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Burgiel Ryszard
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dela Feliks
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Fisk Peter
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Miles Gary
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stockes Eric
(1)
Stosik Aneta
(1)
Sypniewska Barbara A. (organizacja i zarządzanie)
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Zelek Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MENEDŻEROWIE
(18)
ZARZĄDZANIE
(10)
Zarządzanie
(3)
KADRY
(2)
Menedżerowie
(2)
PORADNIKI
(2)
PRACA
(2)
SPORT
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Asertywność
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
COVID-19
(1)
HANDEL
(1)
KOBIETA
(1)
KONFLIKT
(1)
MENTORING
(1)
Menedżer
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Niepewność
(1)
Opieka społeczna
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Psychologia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SZPITALE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(12)
zarządzanie
(9)
konflikt
(3)
przywództwo
(3)
kompetencje kierownicze
(2)
wypalenie zawodowe
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
New Public Management
(1)
asertywność
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biznes
(1)
coaching
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dokształcanie
(1)
dyskryminacja
(1)
e-learning
(1)
executive coaching
(1)
fluktuacja kadr
(1)
handel
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jednostka
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kierowanie
(1)
klub sportowy
(1)
kobiety
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie ustawiczne
(1)
mentoring
(1)
motywowanie pracowników
(1)
mężczyzni
(1)
negocjacje
(1)
obrona cywilna
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja
(1)
organizacja sportowa
(1)
organizacja ucząca się
(1)
osobowość
(1)
pandemia
(1)
personel medyczny
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
pomoc społeczna
(1)
postawa asertywna
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
projekt budowlany
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsięwzięcie budowlane
(1)
płeć
(1)
płeć kulturowa
(1)
radzenie sobie
(1)
roboty budowlane
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
równość szans
(1)
sektor publiczny
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprzedawca
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
szkolenie
(1)
szpital
(1)
służba zdrowia
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
wynagrodzenie
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie różnorodnością
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zatrudnienie
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana nie tylko do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wszystkich "menedżerów mimo woli", których ścieżka kariery i życiowa droga prowadzą do zarządzania, mimo że wcale tego nie oczekują i nie są do tego przygotowani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7838.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia argumenty na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle wyników badań empirycznych. Publikacja składa się z dwóch części i jedenastu rozdziałów. Pierwsza część zawiera opracowania dotyczące równości szans kobiet w kontekście społeczeństwa obywatelskiego, działań rządu zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządzaniu w latach 2011-2013 oraz Krajowego Programu Działań na Rzecz Równego Traktowania na lata 2013-2016, a także wyniki badań dotyczących ochrony prze dyskryminacją ze względu na płeć. Część druga koncentruje się na prezentacji argumentów na rzecz współpracy kobiet i mężczyzn w zarządzaniu w świetle badań. Dotyczyły one różnych obszarów, od koniecznych zmian w zarządzaniu wobec współczesnych zmian w otoczeniu, zarządzania różnorodnością, talentami, innowacjami, kształceniem i rozwojem pracowników, do wypalenia zawodowego kadry kierowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15129.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 160)
Bibliogr. s. 283-295.
Monografia o charakterze interdyscyplinarnym ukazuje w nowym świetle aspekt relacji międzyludzkich w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, będący pochodną wykształcenia kadr menedżerskich w Polsce w zderzeniu z uwarunkowaniami makrospołecznymi. W ten sposób autor nawiązuje do międzynarodowych badań społecznych w nurcie neolewicowym, krytycznym wobec neoliberalizmu gospodarczego i politycznego. Interesujące jest, że taką kategorię jak äklasowośćö można zastosować w zupełnie nowym kontekście społeczno-gospodarczym i politycznym. (z recenzji prof.zw.dr.hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11807.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12989.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem publikacji jest ukazanie dorobku naukowego, głównie polskich i ukraińskich uczonych, w zakresie uwarunkowań procesów i rezultatów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz jej wpływu na funkcjonowanie biznesu w dobie globalizacji. Opracowanie stanowi istotny wkład w zakresie teorii i praktyki w proces restrukturyzacji przedsiębiorstw w kierunku ich internacjonalizacji. Może posłużyć jako inspiracja do stworzenia strategii opartej na poszukiwaniach (prospector strategy), co będzie sprzyjać zwiększonej innowacyjności w budowaniu strategii i organizacji firm przechodzących transformację. Może też być przesłanką do zacieśniania współpracy biznesów z różnych krajów i do wspólnych badań w tym względzie. Książka powstała jako rezultat międzynarodowej konferencji naukowej (teoretyczno-metodyczno-praktycznej), zorganizowanej 21-22 listopada 2016 r. pt. „Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw – uwarunkowania, modele, wyniki badań”. Zamieszczone studia przypadków i analizy jakościowe mogą ułatwić przedsiębiorstwom dostosowanie się do warunków działania na nowych rynkach. Będą też pomocne menedżerom oraz przedsiębiorcom w zrozumieniu konieczności i metod dostosowania się do globalnej konkurencji, która generuje nowe akcenty w zarządzaniu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej