Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(19)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Bergier Józef (1952- )
(2)
Jeruszka Urszula
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Niemierko Bolesław (1935- )
(2)
Prodromou Luke
(2)
Andersen Esben Sloth
(1)
Bera Ryszard
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Brzeziński Jerzy (1923-1990)
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Deller Sheelagh
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Dudak Anna
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kielin Jacek
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Martin Ben R
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McKay Sandra Lee
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Peltz William H
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Ruszaj Zbigniew
(1)
Setkowicz Malwina
(1)
Szulc Tadeusz
(1)
Taylor Jon
(1)
Werbińska Dorota
(1)
Wolicki Marian (1941-2017)
(1)
Woźnicki Jerzy
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Kiribati
(5)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(30)
angielski
(2)
Temat
NAUCZANIE
(17)
JĘZYKI
(8)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
UCZENIE SIĘ
(3)
DEKLARACJA BOLOŃSKA (1999)
(2)
DZIECKO
(2)
Efektywność nauczania
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
OCENY SZKOLNE
(2)
PIŁKA NOŻNA
(2)
SZKOLNICTWO ZAWODOWE
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ABSOLWENCI SZKÓŁ ŚREDNICH
(1)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
EGZAMINY SZKOLNE
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOSZYKÓWKA
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kształcenie
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKÓW
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Pedagogika
(1)
RODZINA
(1)
SIATKÓWKA (sport)
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
SŁUCHANIE
(1)
UCZNIOWIE
(1)
WIEDZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(5)
jakość kształcenia
(4)
proces boloński
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
nauczanie
(3)
English language
(2)
efficiency
(2)
uczenie się
(2)
ESL
(1)
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Polska
(1)
academic achievement
(1)
affective education
(1)
applied linguistics
(1)
badanie
(1)
children
(1)
communication
(1)
czas wolny
(1)
discipline
(1)
discourse analysis
(1)
dydaktyka
(1)
dzieci
(1)
e-learning
(1)
early childhood education
(1)
education
(1)
edukacja szkolna
(1)
ekologia
(1)
fantasy
(1)
foreign language
(1)
glottodydaktyka
(1)
individual differences
(1)
innovation
(1)
jakość życia
(1)
język obcy
(1)
knowledge
(1)
kompetencje językowe
(1)
language
(1)
language acquisition
(1)
large classes
(1)
learning strategies
(1)
linguistics
(1)
listening comprehension
(1)
mass media
(1)
mixed-level classes
(1)
mother tongue
(1)
motywacja
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
philosophy
(1)
piłka nożna
(1)
play
(1)
przedszkole
(1)
storytelling
(1)
studenci
(1)
studia
(1)
study
(1)
study and teaching
(1)
szkoła wyższa
(1)
trening
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń
(1)
uniwersytet
(1)
wieś
(1)
zarządzanie jakością
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Konferencje (Wyższa Szkoła Handlowa, Wrocław))
Celem publikacji jest przedstawienie sytuacji szkolnictwa wyższego w Polsce oraz w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Analiza porównawcza i opisowa systemów edukacyjnych i zachodzących w nich zmian jest szczególnie ważna i aktualna dla kształtowania się Europejskiego Społeczeństwa Wiedzy, jak również wyznaczania priorytetów oraz kierunków w dalszym rozwoju szkolnictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5100.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W opracowaniu zawarto wyniki badań empirycznych, przeprowadzonych na wybranej próbie polskich przedsiębiorstw. Badania dotyczyły praktyki zarządzania zasobami pracy. Na podstawie wyników badań dokonano oceny tych praktyk. Szczególną uwagę zwrócono na wpływ zarządzania zasobami pracy na sytuację na rynku pracy oraz na antycypowane skutki procesu integracji Polski z Unią Europejską dla sytuacji przedsiębiorstw w dziedzinie zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2664 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3832.VII.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza - poświęcona została podstawowym zagadnieniom teorii efektywności kształcenia, powiązaniu efektywności kształcenia z zewnętrznym systemem oceniania i ze standardami kwalifikacji zawodowych, doradztwu i poradnictwu zawodowemu. Część pierwsza zawiera więc teorię oceny efektywności kształcenia zawodowego. W Części drugiej - przedstawiono syntetyczne charakterystyki systemów edukacji zawodowej wybranych krajów europejskich gospodarczo rozwiniętych i ich powiązania z rynkiem pracy, rozmaite rozwiązania, stosowane metody, kierunki zmian i tendencje rozwoju tych systemów, mające na celu zbliżenie kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy. Część ta ma istotne znaczenie, ponieważ wciąż dyskutowany jest problem dostosowywania polskiego systemu edukacji zawodowej do wymogów Unii Europejskiej w obliczu perspektywy integracji Polski z Unią Europejską. Część trzecia - zawiera wyniki badań przeprowadzonych w ramach niniejszego projektu badawczego w szkołach zawodowych, przedsiębiorstwach i urzędach pracy, uznanych za instytucje uczestniczące w procesie przejścia absolwenta szkoły zawodowej ze sfery edukacji na obszar rynku pracy. Prezentowane wyniki dotyczą efektywności kształcenia zawodowego. Przeprowadzone badania miały charakter badań jakościowych. Problemy badawcze, przedstawione w niniejszej książce, analizowane były w pedagogicznym ujęciu efektywności kształcenia zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3831 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2663.VII.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej