Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(257)
Forma i typ
Książki
(254)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(146)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(69)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(220)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(9)
Szuścik Urszula
(8)
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Woodward Tessa
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Calhoun Emily
(2)
Cohen Louis (1928- )
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gillespie Paula
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Hopkins David (1949- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Joyce Bruce (1930- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Lerner Neal
(2)
Malec Mariusz
(2)
Manion Lawrence
(2)
Morrison Keith
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Nowakowska Jadwiga
(2)
Parlak Mirosława
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Teeler Dede
(2)
Uberna Małgorzata
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wojtyński Maciej
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Berwick Gwen
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Biernacka Danuta
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Burgess Hilary
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Carr Alan
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(20)
Nowy Jork (stan) (USA)
(12)
Anglia
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
nieznany (us)
(3)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(197)
angielski
(59)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(7)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
NAUCZANIE
(57)
Metody nauczania
(47)
JĘZYKI
(24)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
CZYTANIE
(10)
KOMPUTERY
(9)
DZIECKO
(7)
GRY EDUKACYJNE
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Nauczanie
(6)
Strategie uczenia się
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
HISTORIA
(5)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
UCZNIOWIE
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
KRAJOZNAWSTWO
(4)
MUZYKA
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
PISANIE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Coaching
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(3)
Dwujęzyczność
(3)
INTERNET
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Kształcenie
(3)
MATEMATYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Mentoring
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACOWNICY SOCJALNI
(3)
Praca zespołowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Cele kształcenia
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KONFLIKT
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Kreatywność
(2)
LITERATURA
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Program nauczania
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
AIDS
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
Opracowanie
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(7)
Poradnik
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Antologia
(1)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Językoznawstwo
(24)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(63)
English language
(49)
study and teaching
(17)
learning
(14)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
language
(12)
reading
(12)
education
(11)
ELT
(10)
learning strategies
(10)
dzieci
(9)
foreign language
(9)
nauczanie
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
edukacja
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
tutoring
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
czytanie
(5)
dydaktyka
(5)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
metody nauczania
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
communication
(4)
historia
(4)
intermediate level
(4)
język angielski
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
nauczyciel
(4)
pisanie
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
tutor
(4)
Internet
(3)
activity program
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
coaching
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
e-learning
(3)
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metoda Montessori
(3)
motivation
(3)
music
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciele
(3)
praca socjalna
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
United States
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
case study
(2)
cele kształcenia
(2)
children
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
drama (ped.)
(2)
early childhood education
(2)
educational games
(2)
edukacja czytelnicza
(2)
edukacja estetyczna
(2)
257 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series.)
The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17706.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 91-[94].
Praca to pełna informacja o podstawowych problemach i kontrowersjach w dziedzinie dydaktyki międzykulturowej, zamieszczona w teoretycznej części pracy oraz oryginalne badanie występowania elementów związanych z kulturą na lekcjach języka obcego omówione w części empirycznej pracy [z recenzji prof. Hanny Komorowskiej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20351.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD-ROM/Audio CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Teaching Grammar Creatively is a practical new resource book that offers a variety of lessons and activities for everyday use in English language classes. It aims to stimulate students' imagination, humour and creativity and increase the effectiveness of grammar practice. The book offers more than 50 complete lessons covering a wide range of grammar structures, learner levels, and age groups. Each lesson is divided into two main sections: Language Awareness Activities and Creative Grammar Practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7909 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9201.XXIV.14.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9200.XXIV.14.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Allyn and Bacon guide to peer tutoring / Paula Gillespie, Neal Lerner. - Second edition - New York : Pearson/Longman, copyright2004. - XIII, 209 pages ; 23 cm.
Includes bibliographical references (p. 187-201) and index.
The Allyn & Bacon Guide to Peer Tutoring provides readers with a comprehensive introduction to effective tutoring. Throughout the book, readers hear the voices of tutors and writers in first-person peer tutor accounts, reflective essays, and transcripts from actual sessions. Within each chapter, techniques, models, and exercises provide instruction appropriate for any level of tutoring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18636.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Connections" makes learning achievable, accessible, and incremental for all readers - including struggling readers. Tannyĺs lessons use everyday objects, works of art, music, and her much-loved anchor charts to help readers get acquainted with seven commonly taught genres and to discover what makes them unique. Her launching sequences gradually release responsibility for learning about text types, and they can be adapted for any genre. They help readers weave creative, sensory threads into a tapestry of understanding by taking them from a fun introductory object lesson to an immersive experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14544.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Photocopiable Resource Series)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt: płyta CD i DVD o tej samej sygnaturze.
"Get on Stage!" is a photocopiable resource book with 21 sketches and plays for pung learnes and teens. The book is organised in 4 clear sections to meet all your drama needs: short humorous sketches, medium-length sketches, medium-length plays, teen dramas. The DVD contains videos of 3 sample plays, audio recordings of 11 plays, plus a film of co-author Matthew Devitt, a professional actor and director, rehearsing a play with a group of students. The introduction to the bok gives a clear rationale on why and how to use plays in ELT, plus a range of useful and practical tips and suggestions on how to stage a play. A variety of photocopiable sheets allow students to check comprehension and practise key language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14546.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(International Explorations in Outdoor and Environmental Education ; 9)
Introduces the first comprehensive internationally relevant text to cover outdoor environmental education. Features a diverse range of contributors brought together by an editorial team with broad international reach. Presents a more critical approach to outdoor environmental education than existing literature.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22420.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Through clever body language and vocal inflection, this book encourages new and current teachers of English to produce inspiring lessons that will engage their pupils. The book also contains 20 ready to use lesson plans that will excite, intrigue and entertain your secondary English class, and a companion website that includes: links to useful websites, PowerPoints to display on the board, handouts for students, Chea Sheets for teachers and extra games and activities to supplement those in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13917.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
W 13 już tomie zostały zaprezentowane trzy wątki tematyczne. Pierwszy związany jest z wyzwaniami i dylematami edukacji małego dziecka, kolejny odnosi się do działań obejmujących etap nauczania początkowego, a ostatni nawiązuje bezpośrednio do pracy samego nauczyciela.Część pierwsza nosi tytuł Edukacja małego dziecka – nowe wyzwania, stare dylematy. Prezentowane w niej teksty ukazują istotne problemy i potrzeby, przed którymi stoją instytucje oświatowe wspierające i stymulujące rozwój dziecka od 6. miesiąca do 6. roku życia. Okres ten w życiu człowieka determinuje całe jego późniejsze życie. Tym bardziej zatem należy położyć szczególny nacisk na przestrzeganie wszelkich wymogów higienicznych, przestrzennych i personalnych, aby świadczone w tych instytucjach usługi były na najwyższym poziomie. Kluczowe są również zagadnienia związane z metodyką pracy z małymi dziećmi, gdzie w sposób szczególny powinno się akcentować potrzebę realizacji konstruktywistycznego modelu, w którym nauczanie podające zostaje zastąpione poszukiwaniem wiedzy, otoczenie podmiotu uczącego się wyposażone jest w narzędzia do aktywnego tworzenia nowej wiedzy i umiejętności, a nie ją podaje, oraz w którym praca indywidualna zostaje zastąpiona pracą w grupie i dla grupy, aby osiągnąć zadowalające wszystkich efekty. Praca grupowa jest bowiem znaczącym elementem funkcjonowania nowoczesnego społeczeństwa. Należy zadbać o podtrzymanie w dzieciach wewnętrznej motywacji do zdobywania i poznawania otaczającego świata, a więc trzeba zredefiniować rolę nauczyciela i wyzwolić w nim potrzebę samokształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18556.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Interactions in New Content and Language Integrated Settings / Nathan J.Devos. - Heidelberg : Springer, copyright 2016. - XVII, 244 pages : illustartions ; 21 cm
(Educational Linguistics.)
Trade schools, universities, and programs for international students have begun to experiment with Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a viable pedagogy for instruction, as the pedagogy of CLIL increasingly gains recognition as a practical form of language and content education in Europe and beyond, and its application in instructional settings becomes more diverse. Corresponding with CLIL’s growth, this book focuses on foreign language use during peer interactions in a new CLIL setting. It particularly concentrates on how to conduct research when the focus is on learner interactions. The theoretical background, research methods, and research instruments are explained in a brief and understandable manner. This book is intended for those interested in CLIL and peer interactions and includes a framework and ideas for investigating new CLIL contexts in a practical manner allowing undergraduate and graduate students to conduct their own research in these settings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 117-120.
Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach, np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich uczelni w Polsce. Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji przedszkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22539.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22538.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Learning and Teaching)
Offers a unique approach to researching pronunciation learning strategies Discusses the interplay of two L2-learner characteristics/individual differences (pronunciation learning strategies and language anxiety) that affect the processes of foreign language acquisition Provides important guidelines for foreign-language scholars, teachers and learners interested in pronunciation teaching/learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21793.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring : A Guide to Learning by Teaching / Sinclair Goodlad, Beverley Hirst. - London; New York : Kogan Page; Nichols Publishing, copyright 1989. - 184 pages ; 30 cm.
Peer tutoring is the system of instruction in which learners help each other and learn by teaching. Tutoring schemes have been used in a variety of contexts--with students teaching students, students teaching school pupils, non-professional adults teaching adults and children, and pupils teaching pupils. This book: (1) describes specimen tutoring schemes; (2) analyses objectives; (3) outlines research findings on the effectiveness of peer tutoring; (4) indicates how tutoring can be developed in schools and in higher education; (5) considers one major tutoring scheme in detail ("the Pimlico Connection"); and (6) offers practical suggestions on how to set up a peer tutoring scheme.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18628.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring Handbook / Judith Tolhurst, Neil Harris. - Bristol : The Cloister House Press, copyright 2015. - 52 pages : illustrations ; 30 cm.
Peer tutoring is essentially equipping pupils with the tools to help each other learn. Based on a coaching model it will move both the peer tutor and tutee forward in that it enables both pupils to have a dialogue about learning and reinforces and embeds learning from the classroom. Both the tutor and tutee benefit from peer tutoring. Peer tutors are taught coaching skills and the tutees gain confidence from learning with an older pupil. The peer tutoring programme been designed collaboratively by Judith Tolhurst and Neil Harris.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18627.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
The series of photocopiable resource books for English Language Teaching includes cross-cultural lessons, grammar, vocabulary or skill development, games, raps and communicative activities and everyday, practical English. Tried and tested by teachers around the world, these are full of imaginative, lively activities and perfect for introducing, consolidating or practising recently taught structures and lexical sets.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16057.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projects Across the Curriculum / Nina Lauder. - London : Scholastic, 2006. - 80 s. : il. ; 30 cm.
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource contains 24 projects, covering the three principal curriculum subjects at primary level: science, maths and social studies. It is aimed at children from 8 years upwards. Projects are carefully graded into three levels, based on pupils’ language and cognitive levels. The activities are motivating and fun ranging from making musical instruments from recycled material to writing coded messages. Photocopiable resource sheets provide all the information necessary to prepare and research each project.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16062.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Association Montessori Internationale. Na stronie redakcyjnej: Publikacja wydana we współpracy z Fundacją Villa Montessori.
Bibliografia prac Marii Montessori na stronach 133-[135].
Dziecko w społeczeństwie i w świecie to wybór tekstów, przemówień i wywiadów udzielonych przez Marię Montessori, pogrupowanych w sześć obszarów tematycznych. Autorka zwraca się do rodziców i nauczycieli, dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat nabywania wiedzy przez dzieci i roli, jaką w tym procesie odgrywają dorośli. Kreśli obraz cech i kompetencji, jakie powinien mieć idealny nauczyciel. Pokazuje, jak nieostrożne działanie dorosłego może przerwać koncentrację dziecka i zniweczyć efekty samodzielnej edukacji. Maria Montessori wyjaśnia także szczegóły swojej metody, zapoczątkowanej w Case dei Bambini – Domach Dzieci, oraz zwraca uwagę na błędy przy próbach jej bezrefleksyjnego powielania. W kolejnych częściach książki autorka dzieli się także swoimi poglądami na sprawy nieco ogólniejsze, jak kształt systemu edukacji czy miejsce człowieka w świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22311.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22310.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia s. 157 -163
Nowoczesne ujęcie współczesnego wychowania fizycznego wyraża się w dążeniu do wszechstronnego rozwoju osobowości wychowanka. Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką traktrowane są jako środek w kulturze fizycznej, którego umiejętne wykorzystanie może stać się istotnym instrumentem we wszechstronnym przygotowaniu człowieka nie tylko do aktywności ruchowej, ale również do szeroko rozumianego życia w społeczeństwie, gdyż angażowana jest cała sfera psychiczna (emocje, motywacje) i sprawność fizyczna i ruchowa ujawniana w utylitarnych formach ruchu (bieg, chód, rzut). Ćwiczenia, zabawy i gry z piłką mogą stanowić pewien obszar diagnozujący poziom samodzielności, być środkiem wykorzystywanym do jej kształtowania przez umiejętny dobór i konstruowanie środków ruchowych z piłką z elementami samodzielnej aktywności, samodzielnego działania, samodzielnego rozwiązywania sytauacji podczas zabaw i gier, wzbogacającym tym samym osobowość człowieka. Podręcznik zawiera obszernie opracowane konspekty lekcji, które należy traktować jako przykłady pełnego zapisu treści. Mogą stanowić dobrą podstawę do "rozpisania" zajęć przez nauczyciela w wymiarze uznawanym przez niego za istotny dla osiągnięcia celów wychowawczych i dydaktycznych .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1395.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Study..." is a comprehensive professional book that focuses on genre study trough inquiry-based learning with an emphasis on improving reading comprehension and supporting the craft of writing. The authors concentrate on three broad instructional contexts for developing student's genre expertise through authentic reading and writing: Interactive Read-Aloud, Reader's Workshop, and Writer's Workshop. Students learn how to develop genre understandings through a process of immersing themselves in mentor texts, and, with teacher guidance, analyzing and experiencing the foundational characterisitcs that help them to understand and define the genre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14545.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Association Montessori Internationale. Na stronie redakcyjnej: Publikacja wydana we współpracy z Fundacją Villa Montessori.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22365.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22364.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej