Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(257)
Forma i typ
Książki
(254)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(143)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(69)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(220)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(9)
Szuścik Urszula
(8)
Jóźwik Sławomir
(4)
Szelachowski Maciej
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Woodward Tessa
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Calhoun Emily
(2)
Cohen Louis (1928- )
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Anna
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gillespie Paula
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Hopkins David (1949- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Joyce Bruce (1930- )
(2)
Kacprzak Lech
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Lerner Neal
(2)
Malec Mariusz
(2)
Manion Lawrence
(2)
Morrison Keith
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Nowakowska Jadwiga
(2)
Parlak Mirosława
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Struk Barbara
(2)
Szala Marcin
(2)
Teeler Dede
(2)
Uberna Małgorzata
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wojtyński Maciej
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Berwick Gwen
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Biernacka Danuta
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Buczyńska Joanna (1972- )
(1)
Burgess Hilary
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Carr Alan
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(26)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(174)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(20)
Nowy Jork (stan) (USA)
(12)
Anglia
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
nieznany (us)
(3)
Włochy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(197)
angielski
(59)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Nauczyciele
(7)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
NAUCZANIE
(57)
Metody nauczania
(47)
JĘZYKI
(24)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
CZYTANIE
(10)
KOMPUTERY
(9)
DZIECKO
(7)
GRY EDUKACYJNE
(7)
Tutoring
(7)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
Nauczanie
(6)
Strategie uczenia się
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Drama (pedagog.)
(5)
FILM EDUKACYJNY
(5)
HISTORIA
(5)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
UCZNIOWIE
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
KRAJOZNAWSTWO
(4)
MUZYKA
(4)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
PISANIE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Coaching
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(3)
Dwujęzyczność
(3)
INTERNET
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Kształcenie
(3)
MATEMATYKA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Mentoring
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAUCZYCIELE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLSKA
(3)
PRACOWNICY SOCJALNI
(3)
Praca zespołowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
Cele kształcenia
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(2)
GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KONFLIKT
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Korepetycje
(2)
Kreatywność
(2)
LITERATURA
(2)
MULTIMEDIA
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Program nauczania
(2)
SAMOKSZTAŁCENIE
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Umuzykalnianie
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
AIDS
(1)
Blended learning
(1)
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(8)
DOKUMENTY AUDIOWIZUALNE
(7)
Opracowanie
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(7)
Poradnik
(6)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Antologia
(1)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wykład
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(48)
Językoznawstwo
(24)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(63)
English language
(49)
study and teaching
(17)
learning
(14)
edukacja wczesnoszkolna
(12)
language
(12)
reading
(12)
education
(11)
ELT
(10)
learning strategies
(10)
dzieci
(9)
foreign language
(9)
nauczanie
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
edukacja
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
tutoring
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
czytanie
(5)
dydaktyka
(5)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
metody nauczania
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
communication
(4)
historia
(4)
intermediate level
(4)
język angielski
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
nauczyciel
(4)
pisanie
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
tutor
(4)
Internet
(3)
activity program
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
coaching
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
e-learning
(3)
edukacja ekologiczna
(3)
edukacja międzykulturowa
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metoda Montessori
(3)
motivation
(3)
music
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciele
(3)
praca socjalna
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
United States
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
case study
(2)
cele kształcenia
(2)
children
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
drama (ped.)
(2)
early childhood education
(2)
educational games
(2)
edukacja czytelnicza
(2)
edukacja estetyczna
(2)
257 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Niniejsze opracowanie adresowane jest do nauczycieli gimnazjów. Zgodnie z celami polityki edukacyjnej każda szkoła powinna realizować zadania w zakresie szeroko pojętej działalności profilaktycznej. Aby działania profilaktyczne mogły przynosić wymierne efekty, muszą być prawidłowo zaplanowane i zrealizowane. Należy również ocenić ich skuteczność. W książce omówiono miedzy innymi etapy procedury planowania i wprowadzania w życie szkolnego programu profilaktycznego. Istotną pomocą dla nauczycieli są informacje znajdujące się na końcu opracowania: wykaz sprawdzonych w praktyce programów profilaktycznych, literatura przedmiotu oraz zestaw załączników, które mogą być potrzebne osobom projektującym i realizującym profilaktykę w szkole (wybór narzędzi badawczych, wybrane fragmenty uregulowań prawnych, itd.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14212.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61.
Autorka przedstawiła, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój mowy u dzieci od trzeciego do szóstego roku życia. W książce zostały przedstawione zagadnienia usprawniania mowy, wskazano celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, zostały omówione zasady, których należy przestrzegać, aby pomoc dziecku była możliwa i skuteczna. Zamieszczone w niej przykłady ćwiczeń odpowiednio pogrupowano, by pokazać, jak pracować z dzieckiem nad rozwojem jego mowy w warunkach domowych. W omawianej pozycji szczegółowo omówiono następujące rodzaje ćwiczeń: słuchowe, rozwijanie wypowiedzi i ćwiczenie pamięci słownej, rozwijanie słownictwa (biernego i czynnego), w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi, oddechowe, głosowe, aparatu artykulacyjnego, utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.955 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.954.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.953.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Tutoring jest jedną z metod edukacji spersonalizowanej, polegającą na systematycznej pracy w relacji mistrz–uczeń. Ma na celu wspieranie ucznia w rozwijaniu jego potencjału w oparciu o jego umiejętności i zainteresowania. Treść książki obejmuje: założenia teoretyczne tutoringu opis procesu stawania się tutorem wdrażanie i finansowanie programów tutoringowych funkcjonowanie tutoringu w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych studia przypadków – opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach wywiady z praktykami tutoringu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21491.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21490.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Association Montessori Internationale.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę "dla dziecka" i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie - dorosłym. Edukacja dla nowego świata to trzynaście krótkich tekstów, w których Maria Montessori przybliża najważniejsze idee dotyczące rozwoju i edukacji dzieci, leżące u podstaw pedagogiki Montessori. Celem niniejszej książki jest objaśnienie i obrona wielkich mocy dziecka, a także pomoc nauczycielom, by zyskali nową perspektywę, która zmieni ich pracę z harówki w radość, z tłumienia - we współpracę z naturą. (...) mamy przed oczami w osobach dzieci istoty psychiczne, grupę społeczną wielkich rozmiarów, prawdziwą światową potęgę (...). Jeśli mają nadejść zbawienie i pomoc, to od dziecka, gdyż ono jest twórcą człowieka, a więc również twórcą społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22313.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22312.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
The first thing a class of students gathered together from all over the world will need to do is speak to each other in English! Activities that structure communicative activities are key in the programme of English course run in the UK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10888.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Problemy w Klasie)
Tyt. oryg.: "Avoiding risky sex in adolescence". Tyt. ze s. przedtyt.: Program profilaktyki szkolnej.
Bibliografia s. 81-82
Autor na podstawie swojego długoletniego doświadczenia proponuje program przeciwdziałania ryzykownym zachowaniom młodzieży, polegający na uświadamianiu jej wagi problemu i nauczeniu odpowiedzialności. Książka jest skierowana do nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych oraz wszystkich osób pracujących z młodzieżą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7666 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8661.XVIII.1.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
This book is an ideal companion for any teacher interested in the use of technology in the language classroom. Blended Learning provides a practical, common-sense overview of the different technologies available, unlocking some of the confusing jargon, and offers ideas and suggestions as to how language teachers can use them to enhance and support their students' learning. The authors also examine the implications of the use of technology for language teaching methodology in general.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17961.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r.. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-341.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z czterech następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21630.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21629.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza książka napisana została zarówno z myślą o nauczycielach, jak i rodzicach. Celem jej jest ukazanie możliwości wykorzystania komputera jako narzędzia w procesie eliminowania zaburzeń rozwojowych, w tym funkcji wzroku, słuchu oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. W książce zaprezentowane zostały różne programy, które mogą być wykorzystane zarówno w pracy wyrównawczej z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, jak i dziećmi wykazującymi symptomy deficytów w obszarze sprawności intelektualnej. Książka ta jest również drogowskazem dla tych rodziców i wychowawców, którzy zechcą doskonalić rozwój twórczy swoich dzieci z wykorzystaniem jeszcze jednego, najbardziej nowoczesnego i wszechstronnego narzędzia jakim jest komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2261.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 58-60 i bibliografie przy rozdziałach.
Nauczanie czytania w języku polskim i angielskim w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej to opracowanie o charakterze metodycznym, którego celem jest wskazanie efektywnych sposobów nauczania czytania poprzez analizę modeli, metod i umiejętności warunkujących naukę czytania. Celem opracowania czyni sie również dostarczenie wiedzy na temat podejść dydaktycznych w nauczaniu czytania w obu językach, polskim i angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18557.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18558.XXIV.14.2 [Magazyn 1], P.18559.XXIV.14.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21890.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21889.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aimed at students who want to make the most of their study abroad experience, this flexible and user-friendly guide helps students identify and use a wide variety of language- and culture-learning strategies. The guide begins with three inventories designed to help students be more aware of how they currently learn language and culture. The following sections provide students with tools and creative activities they can use to enhance their favored learning strategies and try out unfamiliar ones. Students can use this guide as they prepare for study abroad, during their experience, and once they return to maximize their experience.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14812.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 15593.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
"Niniejsza monografia pokazuje, że interkulturowość na stałe zagościła w dydaktyce języków obcych na różnych poziomach nauczania. Celem tej monografii jest przede wszystkim podzielenie się praktycznymi doświadczeniami i refleksjami dotyczącymi dydaktyki języków obcych oraz odniesienie się do najnowszych trebdów w szeroko rozumianym językoznawstwie stosowanym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień interkulturowości, kreatywności i refleksyjności." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13522.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 Mixed-Ability Grammar Lessons / Jane Rollason. - London : Scholastic, 2007. - 136 s. : il. ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource provides grammar practice activities for the mixed-ability class covering the main Elementary, Pre-Intermediate and Intermediate structures. Each lesson contains three graded levels of activity based around each structure. Activities include language games, quizzes and articles and are suitable for individual study and whole class participation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10635.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20040.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Czym jest tutoring? Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej? Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorzy niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17672.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Publikacja jest wynikiem projektu badawczego realizowanego w latach 2018-2021 na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku im. Jędrzeja Śniadeckiego przy wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22402.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Vocabulary acquisition \- increasing the number of words a student knows- will be a key objective for any language course. Titles covering the field of vocabulary acquisition will always be a natural list area for supplementary resource publishing- and will always be amongst the best selling part of the list.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9053 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9052.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This collection presents highlights of British history in a way which will directly appeal to teenage students. Topics include Crazy Kings and Cool Queens, Worst Wars and Dreadful Disasters. Students are prompted to link historical events to present day situations, and personal project suggestions are included. Includes a free brilliant Britons poster.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9051.XXIV.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10636.XXIV.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-321 oraz przy pracach.
Praktyka edukacji muzycznej w Polsce i Europie jako dziedzina służąca młodemu pokoleniu do poznawania dorobku kultury muzycznej i dająca podstawy do świadomego i aktywnego kontaktowania się z nim, jest przedmiotem troski środowiska psychologów, pedagogów, muzykologów, rozumiejących niepowtarzalne wartości aktywnego uprawiania muzyki dla rozwoju osobistego i kultury każdego człowieka. Realia dzisiejszej szkoły oraz życia społecznego i obyczajowego, jak również badania sondażowe wskazują na silną potrzebę zajmowania się muzyką przez młode pokolenie. Ta naturalna potrzeba młodych zderza się z brakiem narzędzi do rozumienia przez nich muzyki, warunków do przeżywania estetycznego i emocjonalnego muzyki, wynikającym z niedostatków w systemie kształcenia i nauczania muzyki w szkołach oraz w przygotowaniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22495.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22494.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej