Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(116)
Forma i typ
Książki
(103)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
Programy komputerowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(38)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(107)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(13)
Szuścik Urszula
(12)
Evans Virginia
(11)
Dooley Jenny
(7)
Raczyńska Regina
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Ruddle Mary
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Briseño José Luis
(3)
Erocak Linnette Ansel
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Szpotowicz Magdalena
(3)
Dyson Leone
(2)
Dziamska Dorota
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Lochowski Tessa
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Marrella Maria Pia
(2)
Salaberri Sagrario
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Weiner Agnieszka
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Adamek Irena
(1)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Arahovitis Iias
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bogucka Mariola
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Boyd Diane
(1)
Brewster Jean
(1)
Budniak Alina
(1)
Chowne Anne
(1)
Combs Martha
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Ellis Gail
(1)
Enzinger Grażyna
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Forder Clare
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Galant Józef (1910- )
(1)
Ganske Kathy
(1)
Girard Denis (1925-2002)
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Grabowska Karina
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gruchała Paweł (1979- )
(1)
Grugeon Elizabeth
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hattie John
(1)
Hirst Nicky
(1)
Hubbard Lorraine
(1)
Hughes Annie
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kutnick Peter
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kędzierska Jadwiga
(1)
Lulek Barbara
(1)
Martynów Roman
(1)
Michalak Renata
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikrut Adam
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nazaruk Stanisława
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oort Henk van
(1)
Ota Cathy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(93)
Wielka Brytania
(13)
Anglia
(4)
Kiribati
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(91)
angielski
(24)
Odbiorca
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(35)
Nauczanie początkowe
(35)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(33)
Nauczanie
(15)
Język angielski
(12)
DZIECKO
(10)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
Wychowanie przedszkolne
(10)
MATEMATYKA
(8)
PRZYRODA
(7)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(6)
CZYTANIE
(4)
Kreatywność
(4)
MUZYKA
(4)
Metody nauczania
(4)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
JĘZYKI
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
PISANIE
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Czytanie
(2)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(2)
Nauczyciele
(2)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Psychologia
(2)
RODZINA
(2)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(2)
Uczniowie
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekologia
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Kształcenie
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZYCIELE PRZEDSZKOLI
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Origami
(1)
OŚWIATA
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Pisanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
RODZICE
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rytmika
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Twórczość
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Bajki i baśnie
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Praca zbiorowa
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(32)
Językoznawstwo
(17)
Literaturoznawstwo
(11)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Słowo kluczowe
teaching
(29)
English language
(28)
primary school
(28)
edukacja wczesnoszkolna
(22)
primary school education
(16)
dzieci
(15)
storytelling
(13)
pupils
(11)
storytime
(11)
nauczanie początkowe
(9)
nauczyciel
(8)
edukacja przedszkolna
(7)
wychowanie przedszkolne
(7)
edukacja
(6)
science
(6)
język angielski
(5)
nauczanie
(5)
edukacja ekologiczna
(4)
mathematic
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
pedagogika wczesnoszkolna
(4)
reading
(4)
szkoła
(4)
workbook
(4)
wychowanie
(4)
ADHD
(3)
EFL
(3)
czytanie
(3)
early childhood education
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
flashcard
(3)
learning
(3)
matematyka
(3)
nauczanie zintegrowane
(3)
pisanie
(3)
rodzina
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
study and teaching
(3)
teacher's book
(3)
uczeń
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
children
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja matematyczna
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
elementary education
(2)
język polski
(2)
kreatywność
(2)
kształcenie zintegrowane
(2)
literacy
(2)
metody nauczania
(2)
nauczyciele
(2)
plastyka
(2)
program kształcenia
(2)
przedszkole
(2)
przyroda
(2)
reading comprehension
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
scenariusze zajęć
(2)
socjalizacja
(2)
song
(2)
teaching materials
(2)
word recognition
(2)
wychowanie do wartości
(2)
young learners
(2)
zabawy dydaktyczne
(2)
ELT
(1)
Great Britain
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Simple View of Reading
(1)
United States
(1)
aktywność
(1)
arteterapia
(1)
asertywność
(1)
audio-visual aids
(1)
badania
(1)
biblioterapia
(1)
bilingual reader
(1)
case study
(1)
coursebook
(1)
creative thinking
(1)
czas wolny
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
drama
(1)
drama (ped.)
(1)
dzieciństwo
(1)
edukacja artystyczna
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
116 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9113.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10741.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [289]-322.
Przedstawiana Czytelnikowi publikacja zawiera teksty specjalistów zajmujących sie pedagogiką wczesnoszkolną, badających problematykę edukacji dzieci rozpoczynających nauke w szkole. Praca składa się z sześciu części, podejmujących zagadnienia teoretyczne i odnoszące się do praktyki, nawiązujące do zmieniających się kontekstów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15187.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka nauczania : podręcznik akademicki. Część 2. Szkoła / redakcja naukowa Krzysztof Konarzewski. - Wydanie VII zmienione - 2 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2008. - 233, [1] strona : rysunki ; 24 cm.
Indeksy.
Podręcznik przedstawia najważniejsze przemiany zachodzące w instytucji szkolnej od czasów antycznych do początku naszego stulecia omawia istotne zmiany w oświacie po 1989 roku pomaga pojąć historyczny, społeczny i psychologiczny sens działalności zawodowej nauczyciela przybliża rolę nauczyciela i związane z nią trudności pokazuje przykłady, w jaki sposób poznać i zrozumieć ucznia oraz jego „świat" przygotowuje do racjonalnego wyboru programów nauczania, a także zachęca do tworzenia programów autorskich. Podręcznik przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków nauczycielskich oraz studentów pedagogiki. Niezwykle pomocny nauczycielom w ich codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22835.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Visible Learning for Literacy is the newest book in John Hattie’s Visible Learning series. The authors John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey focus on literacy in grades K-12. They explore how to implement the practices that work best to accelerate student learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17698.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Macmillan Mathematics : pupil's book. 1A / Paul Broadbent & Mary Ruddle. - Oxford : Macmillan Education, 2009. - 111 s. : il. ; 28 cm + 1 płyta (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Macmillan Mathematics is a six-level Primary Mathematics course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium teaching. It aims to introduce mathematics in a simple and interesting way, with clearly structured lessons and colourful and appealing artwork. Multi-leveled tasks help children apply what they've learnt to the real world. The Pupil's Book provides a clear explanation of the key steps needed to learn specific skills and concepts, as well as practice, reinforcement and enrichment activities to consolidate these skills and concepts. The Pupil's Cd-ROM provides further reinforcement and assessment of the skills and concepts developed within each unit, with the provision of interactive exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14531.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Macmillan Mathematics : pupil's book. 2A / Paul Broadbent & Mary Ruddle. - Oxford : Macmillan Education, 2009. - 111 s. : il. ; 28 cm + 1 płyta (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Macmillan Mathematics is a six-level Primary Mathematics course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium teaching. It aims to introduce mathematics in a simple and interesting way, with clearly structured lessons and colourful and appealing artwork. Multi-leveled tasks help children apply what they've learnt to the real world. The Pupil's Book provides a clear explanation of the key steps needed to learn specific skills and concepts, as well as practice, reinforcement and enrichment activities to consolidate these skills and concepts. The Pupil's Cd-ROM provides further reinforcement and assessment of the skills and concepts developed within each unit, with the provision of interactive exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14533.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Mathematics is a six-level Primary Mathematics course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium teaching. It aims to introduce mathematics in a simple and interesting way, with clearly structured lessons and colourful and appealing artwork. Multi-leveled tasks help children apply what they've learnt to the real world. The Teacher's Book gives clear guidance on planning, practical activities and the use o the pupil's material for each unit of work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14532.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Mathematics is a six-level Primary Mathematics course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium teaching. It aims to introduce mathematics in a simple and interesting way, with clearly structured lessons and colourful and appealing artwork. Multi-leveled tasks help children apply what they've learnt to the real world. The Teacher's Book gives clear guidance on planning, practical activities and the use o the pupil's material for each unit of work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14534.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Macmillan Science : pupil's book. 1 / David and Penny Glover. - Oxford : Macmillan Education, 2011. - 79 s. : il. ; 28 cm + 1 płyta (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Pupil's Book contains clear illustrations and instructions for carrying out practical investigations, discussion activities and sections for the assessment of learning. The main stands of living things (plants, animals and humans), materials, and the physical world are repeated at each grade, reinforcing ideas learnt earlier and developing these to a higher level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14525.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Macmillan Science : pupil's book. 2 / David and Penny Glover. - Oxford : Macmillan Education, 2011. - 95 s. : il. ; 28 cm + 1 płyta (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Pupil's Book contains clear illustrations and instructions for carrying out practical investigations, discussion activities and sections for the assessment of learning. The main stands of living things (plants, animals and humans), materials, and the physical world are repeated at each grade, reinforcing ideas learnt earlier and developing these to a higher level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14528.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Wokbook contains a range of different activities that enable children to review and consolidate their learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14526.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Wokbook contains a range of different activities that enable children to review and consolidate their learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14529.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-298.
Rozważania stanowiące treść tej książki koncentrują się wokół problematyki szeroko rozumianych procesów rozwoju i uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym oraz roli nauczyciela w pierwszym etapie szkolnej edukacji, analizowanych w kontekście przemian społeczno–kulturowych. Wielu badaczy zajmujących się jakością wczesnej edukacji dziecka podkreśla rażące nieprzystosowanie współczesnej szkoły do pracy z 7–10 letnim dzieckiem przestarzałą metodę, brak aktywności badawczej na lekcjach, incydentalność współpracy grupowej, dyscyplinę ciszy i znieruchomienia rodem z pedagogiki XIX wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15376.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 65-69 i przy niektórych rozdz. Indeks.
Głównym celem edukacji w dziedzinie ekologii i ochrony przyrody powinno być uświadomienie uczniom, że człowiek jest tylko częścią przyrody, a jego działania mają nierozerwalny związek ze stanem środowiska. Ekologiczny styl życia, mający bezpośredni związek z wysokim poziomem świadomości ekologicznej, należy w naszym kraju w dalszym ciągu do rzadkości. Jest to skutkiem wieloletnich zaniedbań w dziedzinie edukacji społeczeństwa, a więc nieuświadamiania problemów zagrożenia środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11389.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł. Na s. 4. okł.: Do nowej podstawy programowej.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16575.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Teacher's Book gives clear instructions on how to plane lessons. Each topis is divided into three section: Lesson preparation (outline the topic objectivs, equipment needed, key words with definitions and teaching ideas and background infomation), Lesson plan (detailed lesson plans including ideas for warm-up and extension activities) and After the lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14527.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Macmillan Science is a six-level Primary Science course designed to meet the needs of international learners. The course bridges the gap between mainstream curriculum learning and CLIL or English-medium learning. Each level promotes a modern, pupil-centred approach to science learning with clearly structured lessons and carefullty graded activities. The Teacher's Book gives clear instructions on how to plane lessons. Each topis is divided into three section: Lesson preparation (outline the topic objectivs, equipment needed, key words with definitions and teaching ideas and background infomation), Lesson plan (detailed lesson plans including ideas for warm-up and extension activities) and After the lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14530.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka jest podręcznikiem, a zarazem próbą opracowania zarysu dydaktyki edukacji wczesnoszkolnej w kontekście prawidłowości dydaktyki ogólnej. Autorka omawia kolejno cele edukacji, treści kształcenia, wielostronne kształcenie i modele lekcji, metody nauczania i wychowania, zasady, formy i środki dydaktyczne, a także ocenę szkolną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3299 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2106.IV.9 [Czytelnia B], P.2105.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Teacher and author Vivian Paley is highly regarded by parents, educators, and other professionals for her original insights into such seemingly everyday issues as play, story, gender, and how young children think. In The Classrooms All Young Children Need, Patricia M. Cooper takes a synoptic view of Paley's many books and articles, charting the evolution of Paley's thinking while revealing the seminal characteristics of her teaching philosophy. This careful analysis leads Cooper to identify a pedagogical model organized around two complementary principles: a curriculum that promotes play and imagination, and the idea of classrooms as fair places where young children of every color, ability, and disposition are welcome. With timely attention paid to debates about the reduction in time for play in the early childhood classroom, the role of race in education, and No Child Left Behind, The Classrooms All Young Children Need will be embraced by anyone tasked with teaching our youngest pupils.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13940.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej