Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(108)
Forma i typ
Książki
(107)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(90)
dostępne
(58)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(37)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(93)
Autor
Evans Virginia
(11)
Bideleux Sarah
(4)
Fowler W.S
(4)
Hogue Ann
(4)
Mackie Gill
(4)
Oshima Alice
(4)
Reid Joy M. (1942- )
(4)
Stephens Mary
(4)
Kingsley Sophie
(3)
Mann Malcolm
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Brookes Gay
(2)
Cohen Robert
(2)
Copage Judy
(2)
Cummings Martha Clark
(2)
Hamp-Lyons Liz
(2)
Heasley Ben
(2)
Jordan R. R
(2)
Lapp Diane
(2)
Leki Ilona
(2)
Miller Judy L
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Pahl Kate
(2)
Sullivan Patrick 1956-
(2)
Tinberg Howard B. 1953-
(2)
Withrow Jean (1937- )
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Abegg Birgit
(1)
Antonacci Patricia
(1)
Arndt Valerie (1943- )
(1)
August Diane
(1)
Bailey Stephen
(1)
Baugh L. Sue
(1)
Becker Howard Saul (1928- )
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Braun Eldon D. (1943- )
(1)
Bublanová Alžběta (1984- )
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chrabałowska Sylwia (wydawca)
(1)
Combs Martha
(1)
Cory Hugh (1954- )
(1)
Curtis Jane
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Daloiso Michele
(1)
Davis Fiona
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dooley Jenny
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Evans Virginia (1945- )
(1)
Ferris Dana R. (1960- )
(1)
Fu Danling
(1)
GIBALDI JOSEPH (1942- ). MLA handbook for writers of research papers (ang.)
(1)
Grellet Francoise
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hallet Elaine
(1)
Hampton Ashan R
(1)
Handzel Zofia
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hedgcock John S
(1)
Hedge Tricia
(1)
Hewings Ann
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Jones Leo (1943- ). Progress to proficiency
(1)
Kalicińska Urszula
(1)
Kast Bernd
(1)
Kenny Nick
(1)
Kingsley Sophie. use of English
(1)
Kingsley Sophie. writing
(1)
Kohut Dorota
(1)
Kroll Barbara
(1)
Kubiak-Sokół Aleksandra
(1)
Luque-Mortimer L
(1)
Lüth Oliver
(1)
Majewska-Tworek Anna
(1)
Marsh Jackie
(1)
Matoush Marylou M
(1)
Maćkiewicz Jolanta (1953- )
(1)
Meyers Alan
(1)
Morley David
(1)
Nowicka Ewa
(1)
O'Callaghan Catherine M
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Peters Maria
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Prescott Lynda 1948-
(1)
Raimes Ann
(1)
Ravitch Lara
(1)
Riley Jeni
(1)
Rokita Andrzej (1968- )
(1)
Rowsell Jennifer
(1)
Rowsell Jennifer (1969- )
(1)
Schreiter Ina
(1)
Seargeant Philip
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Seely John 1941-
(1)
Selzerová Andrea (1984- )
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Solich Kornelia (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(69)
Wielka Brytania
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Kiribati
(6)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Anglia
(4)
Illinois (USA)
(2)
nieznany (us)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(76)
angielski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Poziom zaawansowany
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(58)
Pisanie
(22)
Język angielski
(15)
Nauczanie języków obcych
(15)
PISANIE
(13)
CZYTANIE
(11)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(9)
Czytanie
(5)
JĘZYK NIEMIECKI
(5)
SZTUKA PISANIA
(5)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(4)
Nauczanie
(4)
DZIECKO
(3)
Sztuka pisania
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Edytorstwo
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
KORESPONDENCJA URZĘDOWA
(2)
Korekta
(2)
Language arts (Elementary)
(2)
Literacy
(2)
Media literacy
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
RETORYKA
(2)
Raport
(2)
Retoryka
(2)
Visual literacy
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
DRUKARSTWO
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Fizykoterapia
(1)
Gramatyka
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
Język
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
LITERATURA ROSYJSKA
(1)
Language arts (Middle school)
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Literatura
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Modalność językowa
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka pisania
(1)
PORADNIKI
(1)
Pisownia
(1)
Poród
(1)
Powieść
(1)
Rodzice
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawność językowa
(1)
Wydawnictwa urzędowe
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
nauka czytania
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(4)
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(24)
Edukacja i pedagogika
(13)
Literaturoznawstwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
writing
(58)
English language
(29)
CPE
(14)
literacy
(13)
teaching
(12)
FCE
(9)
foreign speakers
(9)
reading
(9)
rhetoric
(9)
study and teaching
(8)
CAE
(7)
pisanie
(6)
practice test
(6)
report writing
(6)
ELT
(5)
grammar
(5)
writing skills
(5)
English
(4)
academic writing
(4)
exam practice
(4)
textbook
(4)
upper-intermediate level
(4)
composition
(3)
czytanie
(3)
language arts
(3)
language skills
(3)
learning
(3)
teacher's book
(3)
twórczość
(3)
use of English
(3)
article
(2)
creative writing
(2)
dysleksja
(2)
education
(2)
essay
(2)
exercises
(2)
foreign language
(2)
handbook
(2)
intermediate level
(2)
language
(2)
media literacy
(2)
practical exam
(2)
proofreading
(2)
research
(2)
sztuka pisania
(2)
terapia pedagogiczna
(2)
visual literacy
(2)
vocabulary
(2)
warsztat pisarski
(2)
writer
(2)
wzory dokumentów
(2)
B2
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
English in use
(1)
Great Britain
(1)
TOEFL
(1)
United States
(1)
academic English
(1)
advanced level
(1)
bilingualism
(1)
biznes
(1)
business English
(1)
communication
(1)
communication skills
(1)
copyediting
(1)
developing literacy
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
dyslexia
(1)
dzieci
(1)
early childhood education
(1)
editing
(1)
edukacja
(1)
efficiency linguistic
(1)
elementary school
(1)
fizjoterapia
(1)
guidebook
(1)
handel
(1)
integracja sensoryczna
(1)
interpunkcja
(1)
język niemiecki
(1)
język obcy
(1)
język polski
(1)
komputer
(1)
korespondencja
(1)
kreatywność
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
lesson plan
(1)
letter
(1)
linguistics
(1)
literature
(1)
logopedia
(1)
mass media
(1)
motywacja
(1)
native language
(1)
nauczanie
(1)
okres prenatalny
(1)
ortografia
(1)
phonics
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-182.
Książka jest poświęcona problematyce efektywności pracy terapeutycznej w zakresie czytania i pisania u dzieci prowadzonej w zespołach korekcyjno-kompensacyjnych i klasach terapeutycznych. Pokazuje nauczycielom drogę do efektywniejszych działań w zakresie niwelowania specyficznych trudności, jakie mają dzieci w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Są to umiejętności niezwykle ważne dla dziecka, gdyż w znacznym stopniu warunkują jego dalszy rozwój intelektualny i osiąganie dalszego sukcesu w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Longman Academic Writing Series)
Indeks.
The third edition of "Introduction to Academic Writing" continues in the tradition of helping students to master the standard organizational patterns of the paragraph and the basic concepts of eassy writing. The text's time-proven approach integrates the study of rhetorical patterns and the writing process with extensive practice in sentence structure and mechanics.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12201.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13325.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literacy and education : understanding the new literacy studies in the classroom / Kate Pahl and Jennifer Rowsell. - 2nd ed. - Los Angeles, Calif. ; London : SAGE, 2012. - XXI, 191 s. : il. ; 25 cm.
"Literacy and Education" continues to be an accessible guide to current theory on literacy with practical applications in the classroom. This new edition has a new focus on the ecologies of literacy and on participatory and visual ways of researching literacy. The new edition examines: New Literacy Studies, material culture and literacy, digital literacies, the ecological, place-based approaches to literacy education, timescales and identities, ways in which research has moved to inform literacy education. classroom teachers, teacher trainers and students of literacy will find this a user-friendly guide to new theory in literacy education, clearly demonstrating how to implements this theory in the classroom in a way is inclusive and listens to the students of today.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14548.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Continuum one hundreds)
Written by a seasoned teacher, parent and poet, this book is brimming with 100 ideas and simple tips for developing creativity and literacy from Foundation Stage through to Key Stage 2, such as: How to make displays that inspire and encourage children to think, talk and write? How using rhyme can help children with phonics? How to use props to encourage children tell stories?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14535.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Process writing / Ron White, Valerie Arndt. - London, New York : Longman, 1991. - VI, 186 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9565.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11283.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(First Certificate: First!)
Practice Test material for the Cambridge First Certificate - Teaching English as a Foreign Language (TEFL).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.531.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.509.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(First Certificate: First!)
Practice Test material for the Cambridge First Certificate - Teaching English as a Foreign Language (TEFL).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.510.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(First Certificate: First!)
Practice Test material for the Cambridge First Certificate - Teaching English as a Foreign Language (TEFL).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.533.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge Handbooks in Applied Linguistics)
Includes bibliographical references and index.
This is the first handbook of literacy studies to recognise new trends and evolving trajectories together with a focus on radical epistemologies of literacy. The Routledge Handbook of Literacy Studies is an essential reference for undergraduate and postgraduate students and those researching and working in the areas of applied linguistics and language and literacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20520.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9438.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skol'nikam i Abiturientam)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3164.XXII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3165.XXII.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 337-354.
Omówiona w książce problematyka nie skupia się na jednym wybranym okresie w rozwoju dziecka, lecz omawia zarówno zaburzenia okresu prenatalnego, jak i wczesnoszkolnego; ukazuje nie tylko problemy natury psychologicznej, ale i np. logopedycznej. Dzięki tak szeroko zakrojonej tematyce książka staje się tym, czym chciała Autorka: „poradnikiem o spostrzeganiu rozwoju dziecka”, napisanym dla terapeutów przez terapeutów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19450.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19449.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
This book was created as a summary of the full volume, Developing Literacy in Second-Language Learners, reporting the findings of the National Literacy Panel on language-minority children and youth. In this book, chapters adapted from the original report concisely review the state of knowledge on the development of literacy in language-minority children and youth, in relation to five specific themes: development of literacy in second-language learners; cross-linguistic relationship in second-language learners; sociocultural contexts and literacy development; educationg language-minority students: instruction and professional development; student assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14540.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on Literacy / Danling Fu and Marylou M. Matoush. - Oxford : Oxford University Press, copyright 2015. - XII, 145 pages ; 24 cm.
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 129-140) and index.
Focus on Literacy explores research on the second language literacy development of learners aged 5-18. It demonstrates how teachers can interpret such research to facilitate their instructional decision-making and classroom practice. This book examines second language literacy development and identity formation in a globalized world from a sociocultural and sociolinguistic perspective. It discusses the complexity of communicative competence and emphasizes the value of strong learning support through scaffolded activities that encourage students to express their understanding and insights in meaningful contexts. Examples are taken from real classroom practice and key research studies, and activities encourage reflection and interaction. This book promotes an informed stance for teachers seeking to empower learners as well as themselves as they encounter the rapid changes of the 21st century.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21412.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17711.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Bibliografia na stronie 277.
W książce wyd. Presscom Redagowanie zrozumiałych pism w instytucjach publicznych Autor zawarł najważniejsze reguły dotyczące ortografii, interpunkcji czy stylistyki pism urzędowych. Informacje te ułatwią rozpoznanie i wyeliminowanie błędów najbardziej oczywistych, choć niestety nadal często spotykanych. Czytelnik dowie się, jak odmienić problematyczne skróty czy trudne nazwiska, w którym miejscu postawić przecinek czy jak zastąpić formę bezosobową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19028.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Index.
What are the ways in which young children learn to communicate? Collating their extensive experience of language and literacy in the early years, the contributors explore key aspects of this topic, linking practical ideas for early years settings and classrooms to relevant theory and research. This second edition is updated to take into account important developments in research, policy and practice, and now covers the 0-8 age range. It also addresses developments in new media and the impact this has upon literacy in young children, and offers chapters on new areas which have emerged in recent years, such as multimodality, media literacy, creative arts and literacy. Explored in the book are: the relationship between play and literacy; the role environmental print has in early literacy development; the language and literacy development of young bilinguals; ideas, suggestions and justifications for the use of poetry; a two-year research project, funded by Creative Partnerships; key issues relating to family literacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14539.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instant Lessons 3 : Advanced. - Harlow : Penguin English, 2001. - 139 s. : il. ; 30 cm.
(Penguin English Photocopiables)
Forma i typ
Słowo kluczowe: lesson plan grammar ELT teaching
*10 self-contained lessons on each language area -- reading, writing, grammar and vocabulary *Each lesson is designed to last around 55 minutes *Suitable for Advanced level students *Detailed teacher's notes with clear guidance on preparation, timing etc. *Practical layout with teacher's notes next to photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3979.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej