Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Adamik Anna
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
internacjonalizacja
(1)
kapitał rynkowy
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
offshoring
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
strategia
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie łańcuchem dostaw
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 295-311. Indeks.
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej. Praca podzielona jest na cztery części poświęcone: teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej, strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej, roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej, internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12149.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-139.
Choć zarówno w polskiej, jak i światowej literaturze widać zmniejszenie zainteresowania zarządzaniem wiedzą w organizacjach w porównaniu z okresem przełomu wieków (co zapewne wynika z konieczności zajęcia się problemami związanymi z wciąż dokuczającym przedsiębiorstwom kryzysem), to przecież wiedza i wynikające z niej umiejętności wciąż traktowane są jako czynnik decydujący współcześnie o innowacyjności i tym samym o konkurencyjności organizacji. Warto zatem podejmować temat włączania działań związanych z wiedzą do praktyki przedsiębiorstw. Wydaje się nawet, że w czasach gorszej koniunktury wiedza jest bardziej w cenie niż w czasach prosperity. Pozwala ona skuteczniej unikać zagrożeń i wygrywać z konkurentami. Rezultatem wzrostu konkurencyjności są na ogół dobre (poprawiające się i lepsze od konkurentów) wyniki ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12041.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11080.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12040.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej