Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
GOOGLE
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNET
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
Google
(1)
Internet
(1)
innowacje
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej