Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Dryl Wioleta
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Saunders Edmund J
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
AUDYT WEWNĘTRZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ADMINISTRACJA
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Controlling
(1)
MARKETING
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(3)
audyt
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
administracja kadrowa
(1)
administracja publiczna
(1)
audyt marketingowy
(1)
controlling
(1)
kadry
(1)
kontrola
(1)
kontrola marketingowa
(1)
systemy zarządzania
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie pracą
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o audycie wewnętrznym. Porusza wszystkie istotne kwestie związanych z tą tematyką. Autor opisuje z jednej strony jaka jest rola audytu wewnętrznego w organizacji w ogóle oraz pokrótce omawia wszystkie kluczowe obszary, których badaniem powinien zajmować się audyt ( kontrola wewnętrzna zarządzanie ryzykiem. Całość dodatkowo okraszana jest ujęciem audytu wewnętrznego z punktu widzenia sektora finansów publicznych. Dzięki takiemu zakresowi tematycznemu, książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które zajmują się na co dzień audytem wewnętrznym i potrzebują uzupełnienia bądź uporządkowania wiedzy w danym obszarze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12772.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria na Rzecz Ochrony Środowiska)
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej monografii ukazano istotę auditu zintegrowanego systemu zarządzania. Przedstawiono istotę i rolę auditów znormalizowanego systemu zarządzania oraz ich rolę w doskonaleniu tego systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9952.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11592.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt i controlling funkcji personalnej w przedsiębiorstwie / Jarosław Marciniak. - Wydanie III uaktualnione i poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 438 stron ; 24 cm.
(HR)
Indeks.
Oddawana do rąk czytelników publikacja będzie cenną pomocą w przeprowadzeniu analizy sprawności funkcji personalnej. Jest to praktyczny poradnik przedstawiający krok po kroku, jak można samodzielnie przeprowadzić audyt oraz przygotować i wdrożyć system controllingu personalnego. Zamieszczono w nim wiele użytecznych przykładów, narzędzi, formularzy oraz procedur. Czytelnik ma możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego spośród przedstawionych rozwiązań oraz dostosowania go do potrzeb i specyfiki swojego przedsiębiorstwa. Przedstawione propozycje można wdrożyć w organizacjach różnego typu i różnej wielkości - wszędzie tam, gdzie funkcja kadrowa jest realizowana, a jej znaczenie doceniane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20077.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20076.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej